Gå til innhold

Sony Ericsson X10 - SEs første mobil med Android OS.

Anbefalte innlegg

For oss(meg) som gir døyten i gmail og dette og sverger til OUTLOOK, sier du at jeg har et problem med dårlig syncing da??

Så var det sjokerende å høre at det ikke var auto på kamera lyset !!!

Outlook får du uansett ikke inn i timescape. Gmail synker fin-fint, e-postene ramler inn i innboksen.

Jeg visste om auto-lyset, det stod beskrevet i en av testene.

EDIT: Okei, da leste jeg spørsmålet ditt bedre, beklager.

Det går nok fint, men jeg ønsket å bruke telefonens interne kalender slik at jeg får opp kalenderelementene som nærmer seg på startskjermen.

Og da fikk jeg en mappe i start menyen....hmm ville ha den på neste side også flytte spill over der, var en tynn bruksanvisning som fulgte med telefonen, ikke greit å lese den som ligger på telefonen og samtidig trykke..

Gjør som jeg sa over.

Endret av AtleCM
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takker for hjelpen, leit at den skal ligge å bruke penger på Timescape by default :p

Var ikke noe annet enn transportfilm på min telefon i alle fall, men har bestilt noen ekstra fra Telefast. Skal teste matt skjermbeskytter for å slippe fingeravtrykkene, håper bare ikke fargene blir blasse av det.

Lenke til kommentar

Forresten, er det noen som har sett noen gode videoer tatt med Xperia X10?

Er nysgjerrig på videokvaliteten, men det jeg har sett på f.eks. YouTube så langt er ikke mye å skryte av. Kvaliteten er f.eks. dårligere enn Nokia N95.

Tips til videoer med god kvalitet tas imot med takk!

Thorstein

Lenke til kommentar

Takker for hjelpen, leit at den skal ligge å bruke penger på Timescape by default :p

Var ikke noe annet enn transportfilm på min telefon i alle fall, men har bestilt noen ekstra fra Telefast. Skal teste matt skjermbeskytter for å slippe fingeravtrykkene, håper bare ikke fargene blir blasse av det.

Vet du hva? Nå ble jeg usikker. Det SER ut som det er et lag oppå skjermen. Når jeg ser i kantene så er det liksom en kant der som ser...påklistret ut. Er det slik hos deg også?

Ok, men min gamle W995 så kunne jeg bare synke kontakter, møter og oppgaver kalender osv direkte mot outlook, kan jeg ikke gjøre det med denne?

Jeg har trodd at det var ganske grei skuring...

SE har ikke kommet med en "Suite" (eller hva det heter hos SE) som støtter denne tlf ennå. Jeg vil tro alt ordner seg når det dukker opp. MEN det er ikke push-mail som mange bruker.

Lenke til kommentar

Push mail aner jeg ikke hva er, sikkert flott:)

Men jeg trenger helst å ha orden på kalenderen da med møter og osv som jeg har synkronisert så jeg ikke mister noe:)

Mail vil jeg legge inn når vi går over på exhange her iløpet av våren, det skal vist være så bra:)

Lenke til kommentar

Ja det er en liten forhøying i kanten av skjermen, men dette er bare selve skjermglasset, og ikke en beskyttelsesfilm, etter det jeg vet.

Hmmm....klarer ikke å pirke på den nei... :) Får se litt til da, og montere den som lå i pakka om det stemmer.

Push mail aner jeg ikke hva er, sikkert flott:)

Men jeg trenger helst å ha orden på kalenderen da med møter og osv som jeg har synkronisert så jeg ikke mister noe:)

Mail vil jeg legge inn når vi går over på exhange her iløpet av våren, det skal vist være så bra:)

Push-mail er at mailene ramler inn på telefonen samtidig som i innboksen din. Du er mao tilkoblet hele tiden.

Jeg ville kanskje ventet til ES kommer med en slags "suite" som takler denne telefonen hvis jeg var deg. Kan jo ikke være lenge til.

Lenke til kommentar

Jeg håper de kommer med denne snart selv.

Synes det funket veldig bra for meg med suite som jeg hadde før:)

Ellers er jo telefonen direkte sexy...får mye skryt av den..

Hvilken Suite??

Det enkleste som finnes er normalt sett å synce kontakter, kalender, notater og mail i en telefon.

Skal denne være probleatisk på dette området???

Å da tenker jeg fremdeles på oss som ikke bruker gmail, gkalender,gkontaktr, gnotater (eller hva nå alt heter :-) )

Lenke til kommentar

Hvilken Suite??

Det enkleste som finnes er normalt sett å synce kontakter, kalender, notater og mail i en telefon.

Skal denne være probleatisk på dette området???

Å da tenker jeg fremdeles på oss som ikke bruker gmail, gkalender,gkontaktr, gnotater (eller hva nå alt heter :-) )

Denne suiten: PC Suite

Vil tro du har brukt noe slikt på dine gamle telefoner. Tingen er at du ikke kan velge X10i på hjemmesiden til SE ennå. Vil tro det kommer hvert øyeblikk. Om noen andre vet om en bakvei så sier de det nok :)

Lenke til kommentar

Dere som nå har fått prøvd denne telefonen: Hvordan er lyden ved samtale, er det god kvalitet begge veier? Tydelig? Lett å justere volum?

Og hvordan er kvaliteten på ytre høyttaler, er kvaliteten noenlunde, slik at det går an å samtale når den ligger på bordet, eller er det skingrende blikkbokslyd? :hmm:

Lenke til kommentar

Dere som nå har fått prøvd denne telefonen: Hvordan er lyden ved samtale, er det god kvalitet begge veier? Tydelig? Lett å justere volum?

Og hvordan er kvaliteten på ytre høyttaler, er kvaliteten noenlunde, slik at det går an å samtale når den ligger på bordet, eller er det skingrende blikkbokslyd? :hmm:

Alt du nevner her var jeg spent på og jeg er MEGET fornøyd med dette :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...