Brodos Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Min ligger på posten og venter på meg Blei skuffet over mangelen av MT, men det går vel det og. Lenke til kommentar
roar_1A3 Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 I den taiwanske utgaven av X10i følger det med skjermbeskytter og en liten bæreveske til telefonen. Følger dette med i versjonen man får i Norge? Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Skjermbeskytter medfølger, men ikke bæreveske. Lenke til kommentar
Brodos Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Er det nødvendig med skjermbeskytter? Har sett noen videor av nexus one der de forsøker å ripe opp skjermen. Den ser veldig solid ut. Skulle tro det var tilsvarende på denne?? Jeg er drit lei av skjermbeskytter, invisable shield ripes ikke men ser ut som en appelsin. andre skjermbeskyttere ripes fort opp. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Skjermen er såkaldt "Scratch Resistant", hvor godt dette fungerer i praksis vet jeg ikke. HTC kaller vel sin "Scratch Proof"? Uansett så er finnes det ingenting som heter Scratch Proof, da alt kan ripes på en eller annen måte. For mer lesestoff kan du se her. Lenke til kommentar
Brodos Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 (endret) Skjermen er såkaldt "Scratch Resistant", hvor godt dette fungerer i praksis vet jeg ikke. HTC kaller vel sin "Scratch Proof"? Uansett så er finnes det ingenting som heter Scratch Proof, da alt kan ripes på en eller annen måte. For mer lesestoff kan du se her. Har du fått din X10? Kan du teste ut om den ripes hehe. Endret 30. mars 2010 av Brodos Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 (endret) Tror ikke det, nei... Men har jo 2 stk, noen som vil kjøpe en oppripet x10 for full pris? Endret 30. mars 2010 av Eksentron Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 mshop ser ut til å levere med headsett Det følger med; Datakabel Batteri Handsfree lader og 8GB minnekort. Lenke til kommentar
Brodos Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Tror ikke det, nei... Men har jo 2 stk, noen som vil kjøpe en oppripet x10 for full pris? Hva skal du med 2? Lenke til kommentar
AtleCM Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Jeg bestilte min hos Ludo på torsdag, de sendte den på fredag og jeg fikk den på mandag Det fulgte med blåtann-radio/handsfree, 8 GB minnekort og skjermbeskytter. Vær obs på at det faktisk er TO skjermbeskyttelser, den som ligger løst i pakka er ekstra. Ikke klistre på to utenpå hverandre... Herligheten kostet 4878,- med frakt. Telefonen er fin og flott, og det går utover jobb-oppgavene her nå... Syntes ikke Moxier kalender-synk fungerte tilfredsstillende, så løsningen ble å synke outlook og mobilen mot gmail-calendar som beskrevet over her. Ble mye kloss og dobbeltoppføringer både her og der i begynnelsen, men etter litt tenking ble det bra Jeg bruker Moxier e-post-synk (exchange) da jeg ikke har funnet noen annen måte å gjøre det på. Gmail synkes med det innebyggede mailprogrammet. Problem/utfordring: Jeg får ikke opp noen e-poster i Timescape, noen andre her som har løst det? Da tenker jeg på gmail, skjønner at exchange ikke går. En ting å være obs på: Standard innstilling for wlan er at den logger av når telefonen "sovner" (slår av skjermen). Har du da satt opp noen synkroniseringer så bruker den 3G. Dette kan forandres heldigvis. Bortsett fra dette så savner jeg auto-lys på kameraet. Slik det er nå så må man inn i avanserte innstillinger og slå det på manuelt. Da står det på hele tiden. Satser på at det blir endret på i en oppdatering. Men, gøy telefon! Jeg liker å bruke en hånd når jeg bruker mobilen, så da fungerer enfingerszooomingen utmerket. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 (endret) Utålmodig som jeg var bestilte jeg fra både Brightpoint og Telefast på likt, så beholdt jeg den som kom først (08:30 i dag morges for Brightpoint og 12:30 for Telefast), så da blir det retur til Telefast siden dem var så trege. Egentlig var det fordi Telefast plutselig pushet datoen til 7. April på Fredag, så jeg bestilte fra Brightpoint i stedet siden dem hadde begynt å shippe da. Før jeg fikk avbestilt den fra Telefast i går hadde de sendt den, så nå sitter jeg her med 2 stk. AtleCM: Er det bare til å disable MMS og internett via 3g/gsm for å enable sync via WLAN i sleep-mode? Endret 30. mars 2010 av Eksentron Lenke til kommentar
Brodos Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Jeg bestilte min hos Ludo på torsdag, de sendte den på fredag og jeg fikk den på mandag Det fulgte med blåtann-radio/handsfree, 8 GB minnekort og skjermbeskytter. Vær obs på at det faktisk er TO skjermbeskyttelser, den som ligger løst i pakka er ekstra. Ikke klistre på to utenpå hverandre... Herligheten kostet 4878,- med frakt. Telefonen er fin og flott, og det går utover jobb-oppgavene her nå... Syntes ikke Moxier kalender-synk fungerte tilfredsstillende, så løsningen ble å synke outlook og mobilen mot gmail-calendar som beskrevet over her. Ble mye kloss og dobbeltoppføringer både her og der i begynnelsen, men etter litt tenking ble det bra Jeg bruker Moxier e-post-synk (exchange) da jeg ikke har funnet noen annen måte å gjøre det på. Gmail synkes med det innebyggede mailprogrammet. Problem/utfordring: Jeg får ikke opp noen e-poster i Timescape, noen andre her som har løst det? Da tenker jeg på gmail, skjønner at exchange ikke går. En ting å være obs på: Standard innstilling for wlan er at den logger av når telefonen "sovner" (slår av skjermen). Har du da satt opp noen synkroniseringer så bruker den 3G. Dette kan forandres heldigvis. Bortsett fra dette så savner jeg auto-lys på kameraet. Slik det er nå så må man inn i avanserte innstillinger og slå det på manuelt. Da står det på hele tiden. Satser på at det blir endret på i en oppdatering. Men, gøy telefon! Jeg liker å bruke en hånd når jeg bruker mobilen, så da fungerer enfingerszooomingen utmerket. Betyr dette at den ene skjermbeskytteren allerede er på skjermen? Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Ja, det er vel egentlig ikke en skjermbeskyttelse da den er så tynn at den nesten ryker bare fingeren er borti. Lenke til kommentar
Amadeus2010 Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Kjøpte den som sagt i butikk jeg da.. og de hadde flere av dem. Betalte rundt 5000 for den. hvilken butikk da? Network Norway Går det an å lage mapper og legge inn spill osv sånn at du ikke får en eviglang liste å scrolle? Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 (endret) Unboxet telefonen fra Telefast (ettersom det ikke er noe forsegling på eskene. Her følger det også med både MW-600 og MH-500 m/forlengerkabel. Er også 8gb minnekort. Kjøpte den som sagt i butikk jeg da.. og de hadde flere av dem. Betalte rundt 5000 for den. hvilken butikk da? Network Norway Går det an å lage mapper og legge inn spill osv sånn at du ikke får en eviglang liste å scrolle? Gå på menyen og velg venstre tast nederst, Legg til, Mappe. Voila! Endret 30. mars 2010 av Eksentron Lenke til kommentar
GraBalder Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Ja, det er vel egentlig ikke en skjermbeskyttelse da den er så tynn at den nesten ryker bare fingeren er borti. Er ikke det der bare transportfilmen / beskyttelsen som ligger på glasset på alle nye telefoner i eska? Lenke til kommentar
AtleCM Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 AtleCM: Er det bare til å disable MMS og internett via 3g/gsm for å enable sync via WLAN i sleep-mode? Innstillinger - Trådløse nett - Trådløsinnstillinger - Trykk på knappen til venstre og velg avansert - Soveinnstillinger for trådløst. Puh, tok tid å finne det igjen. Betyr dette at den ene skjermbeskytteren allerede er på skjermen? Hos meg - ja. Ja, det er vel egentlig ikke en skjermbeskyttelse da den er så tynn at den nesten ryker bare fingeren er borti. Ikke enig, jeg har pirket ganske hardt med neglen i hjørnet av min beskyttelse, og får ikke noen merker. Men det blir nokså mange fingeravtrykk på beskyttelsen... En annen ting: Jeg lastet ned "Advanced Task Killer". Ser at det er en haug med programmer som kjører hele tiden...bl.a "Meldinger" og "innstillinger". Merkelig at det skal være åpent hele tiden...kanskje for å få rask tilgang? Jeg har iallefall ikke funnet ut noen måte å avslutte disse tingene unntatt vha "ATK". Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Jeg bestilte min hos Ludo på torsdag, de sendte den på fredag og jeg fikk den på mandag Det fulgte med blåtann-radio/handsfree, 8 GB minnekort og skjermbeskytter. Vær obs på at det faktisk er TO skjermbeskyttelser, den som ligger løst i pakka er ekstra. Ikke klistre på to utenpå hverandre... Herligheten kostet 4878,- med frakt. Telefonen er fin og flott, og det går utover jobb-oppgavene her nå... Syntes ikke Moxier kalender-synk fungerte tilfredsstillende, så løsningen ble å synke outlook og mobilen mot gmail-calendar som beskrevet over her. Ble mye kloss og dobbeltoppføringer både her og der i begynnelsen, men etter litt tenking ble det bra Jeg bruker Moxier e-post-synk (exchange) da jeg ikke har funnet noen annen måte å gjøre det på. Gmail synkes med det innebyggede mailprogrammet. Problem/utfordring: Jeg får ikke opp noen e-poster i Timescape, noen andre her som har løst det? Da tenker jeg på gmail, skjønner at exchange ikke går. En ting å være obs på: Standard innstilling for wlan er at den logger av når telefonen "sovner" (slår av skjermen). Har du da satt opp noen synkroniseringer så bruker den 3G. Dette kan forandres heldigvis. Bortsett fra dette så savner jeg auto-lys på kameraet. Slik det er nå så må man inn i avanserte innstillinger og slå det på manuelt. Da står det på hele tiden. Satser på at det blir endret på i en oppdatering. Men, gøy telefon! Jeg liker å bruke en hånd når jeg bruker mobilen, så da fungerer enfingerszooomingen utmerket. For oss(meg) som gir døyten i gmail og dette og sverger til OUTLOOK, sier du at jeg har et problem med dårlig syncing da?? Så var det sjokerende å høre at det ikke var auto på kamera lyset !!! Lenke til kommentar
AtleCM Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Gå på menyen og velg venstre tast nederst, Legg til, Mappe. Voila! Eller du kan holde fingeren på et tomt sted på skjermen en stund, da får du opp en meny hvor du kan legge til mange ting. Er ikke det der bare transportfilmen / beskyttelsen som ligger på glasset på alle nye telefoner i eska? Neei, den er nokså tydelig Lenke til kommentar
Amadeus2010 Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Unboxet telefonen fra Telefast (ettersom det ikke er noe forsegling på eskene. Her følger det også med både MW-600 og MH-500 m/forlengerkabel. Er også 8gb minnekort. Kjøpte den som sagt i butikk jeg da.. og de hadde flere av dem. Betalte rundt 5000 for den. hvilken butikk da? Network Norway Går det an å lage mapper og legge inn spill osv sånn at du ikke får en eviglang liste å scrolle? Gå på menyen og velg venstre tast nederst, Legg til, Mappe. Voila! Og da fikk jeg en mappe i start menyen....hmm ville ha den på neste side også flytte spill over der, var en tynn bruksanvisning som fulgte med telefonen, ikke greit å lese den som ligger på telefonen og samtidig trykke.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå