poe Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Vent litt så skal jeg hente henne på kjøkkenet: RACHEL!!! Kom deg ut av tråden, det er en kar som maser om noe symbian, symbomann eller noe sånt! Er du gift med Rachel? Kan du spørre om hun har Android 1 eller 2? Lenke til kommentar
Decaux Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 (endret) Så sirkus et halvt år til denne kommer på markedet? Startet min mobiljakt med w995, fikk snusen på htc hero og får selvfølgelig nå lyst på denne. Har min k610 holdt ut så lenge som den har gjort, lever vel den helt til Rachel kommer for salg... Har SE kommet med noen prisestimater for denne, eller andre "fagfolk" for den del? Endret 21. august 2009 av Decaux Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Bare for å pirke litt så heter ikke telefonen "Rachel", men "Rachael", mest sannsynlig etter en figur i boka "Do Androids dream of electric sheep?" som filmen Blade Runner er basert på. Nerde-offtopic, men moro uansett Lenke til kommentar
sideco9 Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Android mangler mulighet for å auto ta opp samtaler, blir ikke Android på meg pga av dette. Beholder min Xperia X1 med Windows. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 25. august 2009 Forfatter Del Skrevet 25. august 2009 Xperia tar bare opp en side av samtalen så det er ikke så interessant der heller. Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 (endret) Opptak av innkommende samtaler er blokkert i android pga. "sikkerhet". Trolig fordi det er forbudt mange steder. Man kan ta opp lyden, men den blir veldig lav. Eventuelt kan man bruke høyttaler, men det er noe suboptimalt. edit: Testet på min Xperia, og hadde akkurat samme limitasjonen med at lyden blir lav uten høyttaler (og med programvaren jeg brukte fikk jeg mye feedback med høyttaler, men regner med dette kan fikses med bedre programvare). Endret 25. august 2009 av Zappy Lenke til kommentar
Argyros Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Hallois! Veldig lovende dette.. Noen som har noe nytt på når vi ca kan vente å få denne i handel?? ..Sitter på reservemobil nr 2 etter at min iPhone først tok kvelden og så klarte jeg å klemme gamle sony ericssonen i bildøren.. Så med en veldig gammel nokia er jeg veldig kjøpetrengt.. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 27. august 2009 Forfatter Del Skrevet 27. august 2009 Som alltid med Sony Ericsson så går det noen mnd fra de annonserer produkter til det er i butikken og denne er ikke annonsert enda... Lenke til kommentar
Argyros Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Hmmm, kanskje jeg må se meg om etter noe annet da istedet Har lyst på Samsung Omnia HD med Android - hadde det vært en mulighet Lenke til kommentar
Raydemort Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 (endret) Jeg så nettopp på av SE Xperia X2, og la merke til saken i "bobla" like til høyre for mannens hode. Hva er det? Jeg vet hva det ligner på, men...jeg er jo ingen ekspert. Edit: Meh, det er jo bare Aino. Such a tease... Endret 4. september 2009 av Raydemort Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Kommer denne før sommeren neste år ?? Beholder isåfall w995'en til denne kommer. Fuck a iphone Lenke til kommentar
madmats Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Jeg tipper den kommer eller annen gang i starten av første kvartal av 2010, har vanskelig å se for meg at de kan bruke lengre tid med sin første Android telefon, både Samsung og HTC har jo gitt ut sin første allerede. Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 yes godt poeng. Men er ikke offisielt lansert av SE enda ? Esato.com nevner oktober hvor SE vil annonsere. Vet ikke om de har noe årlig konferanse da. Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Android mangler mulighet for å auto ta opp samtaler, blir ikke Android på meg pga av dette. Beholder min Xperia X1 med Windows. Her og her. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 9. september 2009 Forfatter Del Skrevet 9. september 2009 Ser ikke at noen av dem starter automatisk og tar opp begge sider av samtalen. Lenke til kommentar
poe Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Ser ikke at noen av dem starter automatisk og tar opp begge sider av samtalen. This amazing little audio recording application turns your phone into a voice recorder (like iTalk). Besides the easy to use interface and crisp sound quality vrecorder will allow you to auto record phone calls. Tape those important conversations and voice memo and SMS them to your friends or save as a ringtone! Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 10. september 2009 Forfatter Del Skrevet 10. september 2009 Leser du kommentarene ser du at den bare tar opp en side av samtalen. Lenke til kommentar
Strandball Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Hallois! Veldig lovende dette.. Noen som har noe nytt på når vi ca kan vente å få denne i handel?? ..Sitter på reservemobil nr 2 etter at min iPhone først tok kvelden og så klarte jeg å klemme gamle sony ericssonen i bildøren.. Så med en veldig gammel nokia er jeg veldig kjøpetrengt.. Hehe.. Jeg og. Sitter også på min reserve nummer to. En SE G502. Trenger noe fancy asap. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Jeg må ha ny mobil også. Etter jeg solgte min HTC Hero, så løper jeg rundt med en gammel Sony Ericsson. Håper ikke dette tar så altfor mange måneder. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 10. september 2009 Forfatter Del Skrevet 10. september 2009 Hvorfor solgte du din HERO? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå