Gå til innhold

Sony Ericsson X10 - SEs første mobil med Android OS.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så sirkus et halvt år til denne kommer på markedet?

Startet min mobiljakt med w995, fikk snusen på htc hero og får selvfølgelig nå lyst på denne. Har min k610 holdt ut så lenge som den har gjort, lever vel den helt til Rachel kommer for salg...

Har SE kommet med noen prisestimater for denne, eller andre "fagfolk" for den del?

Endret av Decaux
Lenke til kommentar

Opptak av innkommende samtaler er blokkert i android pga. "sikkerhet". Trolig fordi det er forbudt mange steder. Man kan ta opp lyden, men den blir veldig lav. Eventuelt kan man bruke høyttaler, men det er noe suboptimalt.

edit:

Testet på min Xperia, og hadde akkurat samme limitasjonen med at lyden blir lav uten høyttaler (og med programvaren jeg brukte fikk jeg mye feedback med høyttaler, men regner med dette kan fikses med bedre programvare).

Endret av Zappy
Lenke til kommentar

Hallois!

Veldig lovende dette..

Noen som har noe nytt på når vi ca kan vente å få denne i handel??

..Sitter på reservemobil nr 2 etter at min iPhone først tok kvelden og så klarte jeg å klemme gamle sony ericssonen i bildøren.. :p

Så med en veldig gammel nokia er jeg veldig kjøpetrengt..

Lenke til kommentar
Ser ikke at noen av dem starter automatisk og tar opp begge sider av samtalen.

This amazing little audio recording application turns your phone into a voice recorder (like iTalk). Besides the easy to use interface and crisp sound quality vrecorder will allow you to auto record phone calls. Tape those important conversations and voice memo and SMS them to your friends or save as a ringtone!

Lenke til kommentar
Hallois!

Veldig lovende dette..

Noen som har noe nytt på når vi ca kan vente å få denne i handel??

..Sitter på reservemobil nr 2 etter at min iPhone først tok kvelden og så klarte jeg å klemme gamle sony ericssonen i bildøren.. :p

Så med en veldig gammel nokia er jeg veldig kjøpetrengt..

Hehe.. Jeg og. Sitter også på min reserve nummer to. En SE G502. Trenger noe fancy asap.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...