Stian216 Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 (endret) Mener du modellen fra Samsung som kommer til sommeren? Den ser helt rå ut, men jeg kan ikke vente så lenge. Desire er imponerende, men hverken designet eller fargene klarer jeg å like. Jeg har ikker erfaring med Andoid, så jeg tenker at jeg klarer å leve uten 2.1. Endret 27. mars 2010 av Stian216 Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Bestilte telefonen via Chess og den er nå havnet på postterminalen i oslo. Tipper jeg har den på onsdag! Greit for meg så lenge jeg får den før påske Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Noen som kan svare på følgende Jeg har en Iphone 3gs som uten sidestykke er det beste av mobil jeg selv mener jeg har hatt. Den har som x10 heller ikke radio, men radiomann som jeg er har jeg et nokia bluetooth headsett med innebygd radio som løser dette på alle telefoner, BORSETT FRA IPHONE. Der setter Apple en effektiv stopper for bruken av dette Vil Android systemet sette en tilsvarende stopper for dette eller er det SE som styrer det. SE generelt lar deg bruke slike dingser X10 er bestilt, har aldri hatt en Android telefon før, så Iphonen blir nok ikke solgt med det første :-) Når det gjelder synkroniseringsmuligheter opp mot Outlook er jeg overasket over at ingen bryr som om den delen. Det er noe som er viktig for mange av oss, her skal det ligge en løsning som mann utrolig nok MÅ BETALE for på en side som jeg her på jobb ikke sitter med linken på...... Det følger jo altid en Pc suite med telefoner eller at mann kan laste ned fra hjemmesidene til vedkommede mens altså ANDROID ?? Skal ha fedt betalt for dette...... Lenke til kommentar
osmano Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Den har som x10 heller ikke radio, men radiomann som jeg er har jeg et nokia bluetooth headsett med innebygd radio som løser dette på alle telefoner, BORSETT FRA IPHONE. Der setter Apple en effektiv stopper for bruken av dette Hvis du har bestilt X10 fra norsk nettbutikk følger det med bluetooth med radio Når det gjelder synkroniseringsmuligheter opp mot Outlook er jeg overasket over at ingen bryr som om den delen. Det er noe som er viktig for mange av oss, her skal det ligge en løsning som mann utrolig nok MÅ BETALE for på en side som jeg her på jobb ikke sitter med linken på...... Det er et program på telefonen som kalles Moxier som tar seg av sync mot Outlook....uten ekstra kostnad... Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Den har som x10 heller ikke radio, men radiomann som jeg er har jeg et nokia bluetooth headsett med innebygd radio som løser dette på alle telefoner, BORSETT FRA IPHONE. Der setter Apple en effektiv stopper for bruken av dette Hvis du har bestilt X10 fra norsk nettbutikk følger det med bluetooth med radio Når det gjelder synkroniseringsmuligheter opp mot Outlook er jeg overasket over at ingen bryr som om den delen. Det er noe som er viktig for mange av oss, her skal det ligge en løsning som mann utrolig nok MÅ BETALE for på en side som jeg her på jobb ikke sitter med linken på...... Det er et program på telefonen som kalles Moxier som tar seg av sync mot Outlook....uten ekstra kostnad... Ahhh, takker for kjempesvar :-) Lenke til kommentar
magicgunnar Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Ser at testen til mobili avdekket visse svakheter i gps'en. Er det noen som vet om det vil være mulig å innstallere et eget gps-program, eller laste ned kart på forhånd, f.eks hvis man skal til utlandet? Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 27. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2010 Det er masse navigasjonsprogrammer å velge i, jeg foretrekker CoPilot. De har både veikart og bykart. Det "reddet ræva" mi i Barcelona i fjor. Den byen er det lett å gå seg vill i. Lenke til kommentar
osmano Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Det er masse navigasjonsprogrammer å velge i, jeg foretrekker CoPilot. De har både veikart og bykart. Det "reddet ræva" mi i Barcelona i fjor. Den byen er det lett å gå seg vill i. Hvor får du tak i CoPilot og i hvilken form? Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Jeg bruker CoPilot på min hero, men synes det er litt tregt i menyer osv. Dette er sikkert tlf min sin skyld. Programmer er ellers ganske ok, men ikke det beste gps programmet jeg har testet. Er uansett en del forskjellige som ligger ute med 14-30 dagers gratis prøveversjon, så bare å finne det en liker best. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 27. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2010 (endret) Se mer om CoPilot her: ALK - CoPilot Live for Android CoPilot går 100% strøkent på Google Nexus One Endret 27. mars 2010 av thklinge Lenke til kommentar
osmano Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Se mer om CoPilot her: ALK - CoPilot Live for Android CoPilot går 100% strøkent på Google Nexus One Er det mulig å få tak i den annet enn på Android Market der en u-rootet telefon ennå ikke har tilgang?...eller tar jeg feil... Lenke til kommentar
oj88 Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Se mer om CoPilot her: ALK - CoPilot Live for Android CoPilot går 100% strøkent på Google Nexus One Er det mulig å få tak i den annet enn på Android Market der en u-rootet telefon ennå ikke har tilgang?...eller tar jeg feil... Ja. Jeg bor i Spania så har kjøpt CoPilot på Android Market, men man kan hente det ned utenom Market også. Søk i HTC Hero-tråden. Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Denne firster mere enn Desire atm, men Sense er jo så nice, og tror jeg kan komme til å savne sense på denne... Vet ikke om timescape og mediascape kommer til å veie opp. Noen som har en formening om hvit eller svart X10 ser mest "eksklusiv" ut ? I want something that sticks out Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Leste i en test nå at det ikke er støtte for flash... Er dette noe man kan fikse på noe vis? Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 27. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2010 Jeg gikk fra Hero med Sense til Nexus One med standard Android. Savnet ikke Sense i mer enn noen minutter. Hvordan Timescape blir sammenlignet med Sense/Stock Android vet jeg ikke noe om før mandag. Ingen Androidtelefoner støtter flash ut av eska, men leveres med en Youtube-applikasjon. Ellers støtter jo mobilen det vanligste formatet for mobil video, MP4. Så blant annet OL-finalen i Curling på min Nexus One, livestreamet fra NRK.no, det fungerte bra og så helt fantastisk ut. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Jeg tror ikke det vil bli noe stort savn av sense, og om det blir det så er der vel aHome som gjør samme nytten? Lenke til kommentar
Brodos Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Forstår ikke hvorfor alle vil ha sense. Jeg har nå en htc touch hd med wm 6.5 rom fra xda. har testet mange rom med sense 2.5 og det er helt greit, men synes faktisk spb mobile shell er bedre. Sense har fancy værmelding i home screen, men hva er nytten når en ikke kan bestemme værkilden? jeg vil bruke YR. Jeg synes i utgangspunktet at forskjellige produsenter lager sine egne shell er en uting. Lenke til kommentar
Stian216 Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 (endret) Jeg gikk fra Hero med Sense til Nexus One med standard Android. Savnet ikke Sense i mer enn noen minutter. Hvordan Timescape blir sammenlignet med Sense/Stock Android vet jeg ikke noe om før mandag. Ingen Androidtelefoner støtter flash ut av eska, men leveres med en Youtube-applikasjon. Ellers støtter jo mobilen det vanligste formatet for mobil video, MP4. Så blant annet OL-finalen i Curling på min Nexus One, livestreamet fra NRK.no, det fungerte bra og så helt fantastisk ut. Nå gleder jeg meg virkelig til ny telefon. Kan du streame fra NRK over 3g? I testen fra Mobili sier de at de må konvertere filmene, men det må da finnes et program som kan spille en orginal divx? Endret 27. mars 2010 av Stian216 Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 27. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2010 (endret) Forstår ikke hvorfor alle vil ha sense. Jeg har nå en htc touch hd med wm 6.5 rom fra xda. har testet mange rom med sense 2.5 og det er helt greit, men synes faktisk spb mobile shell er bedre. Sense har fancy værmelding i home screen, men hva er nytten når en ikke kan bestemme værkilden? jeg vil bruke YR. Jeg synes i utgangspunktet at forskjellige produsenter lager sine egne shell er en uting. Jeg brukte også SPB Mobile Shell på min Xperia X1, primært fordi responsen var mye raskere. Hadde Sense på en HTC Touch Diamond og det var drepende treigt, skulle ønske jeg visste om SPB på den tiden. Android er såpass bra i stock form nå at shells blir litt bortkastet, spesielt nå når det går på bekostning av OS-oppdateringer. Men på den annen side, hvorfor skulle noen velge en telefon fra leverandør X når telefonen fra leverandør Y gjør nøyaktig det samme? Chipset fra Snapdragon, bygget av Foxconn med OS fra Google. De trenger noe unikt for å bryte seg til markedsandeler så jeg forstår hvorfor de gjør det. For mindre avanserte brukere kan det kanskje ha mye å si, en X10 vil jo oppfattes helt annerledes i bruk (med Timescape) enn en HTC med Sense eller en Motorola? med Blur? Jeg gikk fra Hero med Sense til Nexus One med standard Android. Savnet ikke Sense i mer enn noen minutter. Hvordan Timescape blir sammenlignet med Sense/Stock Android vet jeg ikke noe om før mandag. Ingen Androidtelefoner støtter flash ut av eska, men leveres med en Youtube-applikasjon. Ellers støtter jo mobilen det vanligste formatet for mobil video, MP4. Så blant annet OL-finalen i Curling på min Nexus One, livestreamet fra NRK.no, det fungerte bra og så helt fantastisk ut. Nå gleder jeg meg virkelig til ny telefon. Kan du streame fra NRK over 3g? I testen fra Mobili sier de at de må konvertere filmene, men det må da finnes et program som kan spille en orginal divx? NRK streamer over mobilnettet ja, funker fint både med HSDPA, UMTS og EDGE. Programmet YXFlash (Gratis fra Android Market) spiller DivX av direkte. Kan også anbefale Orb som streamer direkte til mobilen over nettverk eller internett fra din hjemmePC. Se alle videofilene, lydfilene og bildene du har delt ut! PC-utgaven av programmet er gratis, men mobil-utgaven koster noen kroner. Endret 27. mars 2010 av thklinge Lenke til kommentar
Stian216 Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Jøss, hvis det virker med Edge også, er det jo mulig å se tvprogrammer på hytta. Dette er programmer jeg skal sjekke ut når jeg får telefonen. Med en fri dataplan er dette helt topp. Takk for tipset Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå