Gå til innhold

Sony Ericsson X10 - SEs første mobil med Android OS.

Anbefalte innlegg

Ser ut som min er sendt idag fra Ludo.

Gikk fra status "til behandling" til "levert" idag :thumbup:

Gratulerer :D Lyst å gi en tilbakemelding på hva som er i esken og slik når du får den? :)

Regner med å ha den på mandag.

Når det gjelder hva som er i esken, er det vel et hav av unboxing videoer på youtube som viser dette.

Hvis ikke kan jeg oppsummere når jeg får den.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gratulerer :D Lyst å gi en tilbakemelding på hva som er i esken og slik når du får den? :)

Når det gjelder hva som er i esken, er det vel et hav av unboxing videoer på youtube som viser dette.

Nevermind, bestillte den nettopp selv fra chess ;)

Lenke til kommentar

Har også status levert fra Ludo, har også fått Imei nr ;.-)

Lenke til kommentar

Ja det skjønner jeg. Men mener det stod i "testen" at SE ikke hadde gjort endringer i selve android,

Tror de mener de overfladiske tinga. Det er jo sikkert en del under panseret som de ikke ser. Exchange-integrasjonen er jo en ting som de må ha lagt på også.

Lenke til kommentar

De svarer ikke på mailer hos Shop, men nyhetsbrev sender de ut

der står det følgende

Siste fredag før påske og det er nok mange av dere som er heldige og tar fri allerede fra i dag.

Denne uken har vi fått inn flere nyheter som mange av dere har ventet på.

X10 fra Sony Ericsson har endelig kommet. Dette er telefonen som hjelper deg å holde kontakt med venner og familie, gir deg underholdning og lar deg surfe med Turbo 3G.

Lenke til kommentar

der står det følgende

Siste fredag før påske og det er nok mange av dere som er heldige og tar fri allerede fra i dag.

X10 fra Sony Ericsson har endelig kommet. Dette er telefonen som hjelper deg å holde kontakt med venner og familie, gir deg underholdning og lar deg surfe med Turbo 3G.

Jeg fekk svar sjå mshop. Stod mobilen var på lager og ville bli sendt ut på mandag. Sendte mail tilbake å ville avbestille når de ikke kunne sende den i dag. Då fekk jeg mail tilbake at den ikke kunne avbestilles da den var pakket og klar for sending. Men sony ericsson hadde bestemt at ingen nettbutikker kunne sende den før mandag.

Lenke til kommentar

Har også status levert fra Ludo, har også fått Imei nr ;.-)

Hva brukes Imei nummeret til?

Lenke til kommentar

Telefast utsatte leveringen til 7. April, så da hoppet jeg over og bestilte fra Brightpoint. Håper den sendes mandag.

Snakket med vår KAM på Brightpoint tidligere i dag og han sa at tilgangen av x10 var "god" så han regnet ikke med leveringsproblemer, så du får anta at den sendes mandag. Da er det bare å håpe posten klarer levere da ;)

Lenke til kommentar

der står det følgende

Jeg fekk svar sjå mshop. Stod mobilen var på lager og ville bli sendt ut på mandag. Sendte mail tilbake å ville avbestille når de ikke kunne sende den i dag. Då fekk jeg mail tilbake at den ikke kunne avbestilles da den var pakket og klar for sending. Men sony ericsson hadde bestemt at ingen nettbutikker kunne sende den før mandag.

ok, bare de får den frem før påske...

Lurte en stund på om jegvar blitt lurt her...

Lenke til kommentar

På dette bilde fra en norsk nettside som testet X10, ser det ut til at MW600 følger med...

DETTE BILDET

HER er det bilder og video tatt med X10

Mange av disse problemene vil med tiden forsvinne, da Sony Ericsson har bekreftet at det vil bli mulig å oppdatere telefonen til den nyeste versjonen av Android i løpet av de neste månedene. Android 2.1 vil være tilgjengelig i uke 16, da både på nye telefoner og for allerede eksisterende telefoner med operativsystemet android...

Kilde: mobili.no

Kanskje ikke så lenge å vente på oppdatering...?

Endret av Optimus Prime
Lenke til kommentar

Det står på netcom.no at de har white inne.

Norsk Test av X10 HER :)

Dette var veldig positivt:)

På dette bilde fra en norsk nettside som testet X10, ser det ut til at MW600 følger med...

*snip*

Kilde: mobili.no

Dette er den samme testen, hvorfor linker ikke Dagbladet kilden direkte til mobili, istadenfor klikk.no som henter saken fra mobili.

(Har vel kanskje med avtaler å gjøre, men snakk om å "ta" andre sine nyheter)

Anyway.. Nå klarer ikke jeg å bestemme meg om jeg skal ha denne mobilen, eller vente på HD2 Evo. hmm.gif

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...