Gå til innhold

Sony Ericsson X10 - SEs første mobil med Android OS.

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+asdfasdf

Så flott. Men det er vel basert på rykter og eller det er 1000 mobil år til den kjem. Til dåke som lager mobiler der ute ring meg så skal eg fortelja korleis ein mobil skal vera

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så flott. Men det er vel basert på rykter og eller det er 1000 mobil år til den kjem. Til dåke som lager mobiler der ute ring meg så skal eg fortelja korleis ein mobil skal vera

Hehe... Hvis du kjøper deg en Xperia og så tar turen til http://forum.xda-developers.com, så kan det hende at akkurat din mobil allerede finnes ;) Siste nytt der i gården er Androide på Xperia X1 :)

Lenke til kommentar
Vet ikke hvor god kilde det er, men mobil.se sier SE slipper sin første mobil med Android i slutten av 2009. Regner med at det er Xperia X3?

står nederst i testen av droidify:

http://www.mobil.se/artikel/nu_finns_spoti...163046-006.html

men, folk. Dere må innrømme dette høres ut som en skikkelig godt plantet spøk. Vi har jo aldri fått sett noe testeksemplar. Og det har jo vi fått sett av x2'en allerede.

Og dessuten aldri noen ekte bilder. Visst ikke noen kan bla opp noe :p

Lenke til kommentar
men, folk. Dere må innrømme dette høres ut som en skikkelig godt plantet spøk. Vi har jo aldri fått sett noe testeksemplar. Og det har jo vi fått sett av x2'en allerede.

Nei X3 er ingen spøk. Har vært i kontakt med en person som har prøvd en tidlig prototype. Han hadde da X2 til utprøving men hadde også fått prøve prototypen av X3. Mannen jobber i SonyEricsson.

Lenke til kommentar

Nei X3 er ingen spøk. Har vært i kontakt med en person som har prøvd en tidlig prototype. Han hadde da X2 til utprøving men hadde også fått prøve prototypen av X3. Mannen jobber i SonyEricsson.

okå, da stoler eg på deg, og venter til den kommer :)

Lenke til kommentar
Bare symbian som låser deg til ei oppløsning, derfor ble det relevant. Windows Mobile / Android / SE A100/A200 funker fint på forskjellige oppløsninger. :)

Men utrolig mange programmer og spill laget til VGA ser helt jævlig ut i WVGA med windows mobile. Og mange fyller ikke skjermen engang. Men ja, antar at Android mestrer dette.

Men hvorfor kjører ikke SE bare på standard WVGA, kan ikke se fordelen ved å kjøre en sånn obskur oppløsning.

Digger at telefonen har så bra prosessor, men sier meg skeptisk til UIen. Om den skal være et alternativ for meg, så må det være mulig å switche lett over til standard UI.

Håper også at batteriet er bra!

Endret av Zappy
Lenke til kommentar
TouchFLO 3D ble kjapt rippet og gjort tilgjengelig til det meste av WM-telefoner så forvent det samme på Android. På Hero kan du velge om du vil ha standard Android "homescreen" eller bruke TouchFLO (Sense UI).

Android er allerede rippet og gjort klart for blant annet Xperia X1 og HTC telefoner. Men foreløbig kun i en enkel buggete betaversjon. X3 ryktes å inneha Android 2.0 når den kommer på markedet.

Lenke til kommentar

Det er gjennomgangstråden i reviews og også min erfaring (jeg har pr idag en Hero og en X1). Lite kraft gir treg bruk. Hovedskjermen er en ting, men den er forferdelig treig på andre ting også, kalenderen f.eks. Synkroniserer den i bakgrunnen så er alt treigt mens den holder på. Med specsene til "Rachel" så vil nok TouchFLO komme mer til sin rett.

Overrasker meg at HTC fortsetter å sende ut slikt. Touch Diamond f.eks var jo håååpløst treig. Selv X1 kjørte ikke WM Touch Flo 3D raskt nok...

HTC: Skjerpings!

Lenke til kommentar

Zappy: Magic og Hero har samme CPU som X1 ja.

Jeg synes SE har truffet blink på design iallefall ;) Det var jo digg. Og tror ikke de får noe problemer med lag i UI med den CPUen og dedikert GPU. Kanskje vi får litt bedre spill opp nå etter denne kommer ^^

Lenke til kommentar

Ser unektelig bra ut og jeg har vært storfornøyd med SE telefonene jeg har hatt til nå.

Eneste jeg frykter er at den er i Omnia HD prisklassen og ikke i klassen med HTC Touch Diamond 2, Hero og Samsung Jet. Noe som gjør at den vil være litt utenfor prisklassen jeg har siktet meg inn på, når jeg nå har begynt å snuse på ny mobil.

Lenke til kommentar
Når kan eg kjøpe denne dingsen eller er det berre nok ein windows telefon?

N97 er i salg, og nei det er ikke en windows telefon. Denne baserer seg på symbian s60v5

Hvorfor i alle dager skriver du om N97 i en SE Rachel tråd? Det er vel nærliggende å tro at mannen spør etter Rachel i denne tråden?

Vent litt så skal jeg hente henne på kjøkkenet: RACHEL!!! Kom deg ut av tråden, det er en kar som maser om noe symbian, symbomann eller noe sånt!

:innocent:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...