deeweef Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 (endret) Folkens. Ikke heng dere opp i disse videoene. At de viser at 'scapene går tregt, betyr vel ikke at android går tregt? Og, et er vel det (appene) vi faktisk ender opp med å bruke. Dessuten har jeg følelsen at svenskene ikke er så objektive her. De er nok litt for følelsemessig involvert i Ericsson... Noen setter sin lit til at de skal redde økonomien, mens andre kanskje har fått fyken derfra en gang. Han fra feber virker jo veldig forutinntatt - ser ut som han virkelig hater telefonen sånn han slår på den. Så jeg venter på de dyktige og objektive gutta i amobil og mobilen.no. Endret 19. mars 2010 av deeweef Lenke til kommentar
Bartonella Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Så jeg venter på de dyktige og objektive gutta i amobil og mobilen.no. Samme her. Inntil videre lar jeg bestillingen min stå, i hvert fall. Har hatt så lyst på denne telefonen så lenge nå! Jeg har selvsagt også kikket på Desire, men jeg synes den er så kjedelig designmessig, faktisk litt stygg... Og for meg er kameraet ganske viktig, derfor har jeg hele tiden bikket mot X10. Håper bare resten også lever opp til forventningene. Lenke til kommentar
suggas Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Jepp. Personlig holder jeg en tast på SE. Ser på noen videoer at den er kjapp mens andre er den helt ubrukelig. Må avvente en test før kjøp. Men er den ok blir det gara kjøp for min del. Faktisk løp og kjøp. Lenke til kommentar
suggas Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 http://blog.gsmarena.com/sony-ericsson-xperia-x10-lands-at-ours-the-demo-video-awaits-you/ fra gsmarena. Her er den ok. Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Er enig med suggas, vente på testen til enten amobil eller mobilen.no. En annen tanke er jo å prøve produktet i butikk og gjøre opp en egen mening Vi vet jo alle at X10 kjører 1.6 av android og etter det jeg har lest så tilføyer android 2.1 og nyere, en rekke forbedringer hva kjapphet gjelder (optimalisering i forhold til maskinvare). Problemet er vel bare at vi må vente på denne oppdateringen som, til nå, ingen vet når kommer... :/ Lenke til kommentar
osmano Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Positivt fra Mobile TechReview Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 20. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2010 http://www.youtube.com/watch?v=xtsJxhsIryc Bra gjennomgang, av en prerelease device. Og de som sier den er treg (Feber, jeg snakker til dere!): WTF?! Den er jo blodrask! Lenke til kommentar
Kaim Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 http://www.youtube.com/watch?v=xtsJxhsIryc Bra gjennomgang, av en prerelease device. Og de som sier den er treg (Feber, jeg snakker til dere!): WTF?! Den er jo blodrask! Jepp, den virker rask. Men jeg håper ikke den må loade hver gang man må bla mellom bildene som den gjør i videoen... Dessuten synes jeg det er litt leit at den pinch zoominga ikke fungerer på denne når man surfer, men greit, man blir vel sikkert vant til den inn- og utzoomingsknappene her også... Men den virker mer oversiktelig og lettere i bruk enn min htc hd2 ihvertfall. Lenke til kommentar
Stian216 Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Jeg er ikke bekymret for at den er treg i time- og mediascape. De kommer jeg nok ikke til å bruke. Det frister mer med Android 2.1 enn 1.6. Jeg har ikke bestemt meg enda for hverken den ene eller den andre enda, venter også på tester her til lands. SE har designet og skjermen som er positivt. HTC Desire synes jeg rett og slett er lite pen. Det gjelder de fleste telefoner fra HTC egentlig. For mye ubrukt plass under skjermen. Enig i at HD2 med Android hadde vært ypperlig. Lenke til kommentar
osmano Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Jeg er ikke bekymret for at den er treg i time- og mediascape. De kommer jeg nok ikke til å bruke. Det frister mer med Android 2.1 enn 1.6. Jeg har ikke bestemt meg enda for hverken den ene eller den andre enda, venter også på tester her til lands. SE har designet og skjermen som er positivt. HTC Desire synes jeg rett og slett er lite pen. Det gjelder de fleste telefoner fra HTC egentlig. For mye ubrukt plass under skjermen. Enig i at HD2 med Android hadde vært ypperlig. Det er rykter om en HTC Supersonic som skal bli/være en HD2 med android. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Blir vel mulighet for pinch-zooming i Android 2.x? Multitouch er jo ikke støttet i 1.6... Lenke til kommentar
Andre88no Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Blir vel mulighet for pinch-zooming i Android 2.x? Multitouch er jo ikke støttet i 1.6... ja går utifra det Lenke til kommentar
Stian216 Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=xtsJxhsIryc Bra gjennomgang, av en prerelease device. Og de som sier den er treg (Feber, jeg snakker til dere!): WTF?! Den er jo blodrask! Oi, den var virkelig kjapp. I denne videoen synes jeg Timescape så artig ut. Står at den har 475mb free storage. http://www.mobiletechreview.com/ubbthreads/showflat.php?Number=36379 Edit: Ser ut til at den tar veldig bra bilder også... http://blogs.sonyericsson.com/products/2009/11/14/xperia-x10-sample-pictures-and-sample-video/ Endret 20. mars 2010 av Stian216 Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 20. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2010 Jeg er også mest skeptisk til at den kjører 1,6 istedet for 2,1. Ikke at jeg bruker pinch-to-zoom så mye men det er ganske mange andre forskjeller. Bluetooth stacken f.eks. Jeg har vært veldig sugen på X10 veldig lenge men har nå hatt en Nexus One siden januar i år og Android 2,1 er en fryd å bruke, selv uten HTC Sense eller 'scapes over. Jeg har en kjenning på Telering Express her i Tromsø (RMNZR her på forumet) så vi skal ta en ordentlig gjennomgang av alle pros & cons mellom Nexus One og X10. Vi har prata om å lage en video på det om vi får tid. Kanskje jeg klarer å bestemme meg for om jeg skal ha X10 eller ikke samtidig? Lenke til kommentar
Stian216 Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Jeg er også mest skeptisk til at den kjører 1,6 istedet for 2,1. Ikke at jeg bruker pinch-to-zoom så mye men det er ganske mange andre forskjeller. Bluetooth stacken f.eks. Jeg har vært veldig sugen på X10 veldig lenge men har nå hatt en Nexus One siden januar i år og Android 2,1 er en fryd å bruke, selv uten HTC Sense eller 'scapes over. Jeg har en kjenning på Telering Express her i Tromsø (RMNZR her på forumet) så vi skal ta en ordentlig gjennomgang av alle pros & cons mellom Nexus One og X10. Vi har prata om å lage en video på det om vi får tid. Kanskje jeg klarer å bestemme meg for om jeg skal ha X10 eller ikke samtidig? Det hadde vært helt supert hvis dere har tid til det. Ser nå at det står 1gb internminne på SEs sider. Vil det si 512mb rom og 512 ram? Har den eget grafikkminne i tillegg? Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 20. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2010 Den har 1Gigabyte intern lagring +SD-kort og 384 MB ram. Den har ikke eget grafikkminne. Lenke til kommentar
Stian216 Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Den har 1Gigabyte intern lagring +SD-kort og 384 MB ram. Den har ikke eget grafikkminne. Ok, da er jeg med. Hvor mye plass tar et "standard" androidprogram sånn ca? De lagres i ram? Synes å huske de havnet der på min win mobile, men nå ble jeg usikker. Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 jeg tror du skal google hva RAM er for noe... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå