Gå til innhold

Sony Ericsson X10 - SEs første mobil med Android OS.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

2 forhåndstitter som er totalt motsigende.

Blir spennende å teste selv, så får vi bare krysse fingrene for at det er sistnevnte som stemmer.

 

Ja, det blir spennende når det kommer flere tester. Jeg kjøper den ikke uten å lese flere tester først. Kikker også på Desire.

 

First available delivery date............: 07.04.2010

Status.................................................: CONFIRMED

 

Hvis dette stemmer kan jeg like godt gå for Desire. :thumbdown:

Endret av Stian216
Lenke til kommentar

Det jeg tenker når det gjelder "tregheten" er feks at Timescape oppdaterer informasjonen når en tar det fram, og vil dermed produsere litt lagg mtp informasjonen som skal lastes fra feks facebook ol. Da bør det i så tilfelle være en mulighet for å kunne oppdatere dette manuelt og dermed slippe forsinkelsen det medfører å ha det på.

 

Ser frem til flere tester som går mer i dybden :)

Lenke til kommentar

Har reagert på det samme. De er jo _VELDIG_ motsigende hva angår respons. Hu dama i Göteborgs-posten påstår jo at den er så "snabb och kraftfull" men når man ser hun åpner Timescape med kontakter i den videoen der er det jo veldig tydelig at ting ikke akkurat går unna så fort. :( Har vært veldig bestemt på å gå til innkjøp X10 i flere måneder, men nå begynner jeg å tvile litt. Treghet, mangel på AMOLED og multitouch er store ankepunkt for min del.

Endret av DJCrapBag
Lenke til kommentar

Veldig vanskelig å avgjøre hvem en skal høre på... Likedan er avgjørelsen om en skal kjøpe telefonen eller ei da mange av de negative punktene som trekkes frem er blant salgsargumentene til SE, til tross for det feks göteborgs posten sier om den.. Jeg er ingen android ekspert men tror en 2.** oppdatering vil gjøre underverker uansett, krysser fingrene for at SE faktisk bryr seg nok om kundemassen sin at de lanserer en (tilsynelatende nødvendig) oppdatering så snart som mulig!

Lenke til kommentar

Så utrolig vanskelig å bestemme seg her.

 

Har bestilt HTC Desire, men veldig usikker på om jeg heller skal gå for denne.

 

Håper der snart kommer noen gode tester av både denne og deisre så det blir litt enklere å bestemme seg.

Ja, jeg holder også en knapp på Desire nå...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...