handprint Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 (endret) First available delivery date............: 07.04.2010 Status.................................................: CONFIRMED Endret 17. mars 2010 av phazo Lenke til kommentar
Stian216 Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 (endret) 2 forhåndstitter som er totalt motsigende. Blir spennende å teste selv, så får vi bare krysse fingrene for at det er sistnevnte som stemmer. Ja, det blir spennende når det kommer flere tester. Jeg kjøper den ikke uten å lese flere tester først. Kikker også på Desire. First available delivery date............: 07.04.2010 Status.................................................: CONFIRMED Hvis dette stemmer kan jeg like godt gå for Desire. Endret 17. mars 2010 av Stian216 Lenke til kommentar
DJCrapBag Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Noen som vet om X10 har innebygget WiFi-router applikasjon sånn som HTC HD2 har? Lenke til kommentar
handprint Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 ....og hvem sier dette? Det er statusen hos Elkjøp som jeg sjekket i morges da jeg selv har bestillt telefonen. Lenke til kommentar
Stian216 Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Her kom enda en video fra feber.tv. http://www.youtube.com/user/feberse#p/u/0/aAtSczb-tvs Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 (endret) Brightpoint har nå bekreftet dato 29. Mars, og Telefast har bekreftet dato 30. Mars. Edit: Den ser jo ganske treg ut Endret 17. mars 2010 av Eksentron Lenke til kommentar
osmano Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 (endret) Edit: Den ser jo ganske treg ut Det er litt merkelig. Det finnes jo dusinvis av videoklipp derute som viser at den ikke er treg......Nesten som man tror at de har fått en telefon med gammel FW Endret 17. mars 2010 av osmano Lenke til kommentar
kjensen Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Edit: Den ser jo ganske treg ut Det er litt merkelig. Det finnes jo dusinvis av videoklipp derute som viser at den ikke er treg......Nesten som man tror at de har fått en telefon med gammel FW yepp, så nettopp http://www.mobil.se/articles/Webb-tv-Sony-Ericsson-Xperia-X10-1.338350.html og der ser den kjapp ut. Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Det jeg tenker når det gjelder "tregheten" er feks at Timescape oppdaterer informasjonen når en tar det fram, og vil dermed produsere litt lagg mtp informasjonen som skal lastes fra feks facebook ol. Da bør det i så tilfelle være en mulighet for å kunne oppdatere dette manuelt og dermed slippe forsinkelsen det medfører å ha det på. Ser frem til flere tester som går mer i dybden Lenke til kommentar
osmano Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 (endret) Aftonbladet Göteborgs-posten M3 (svensk "pryltidning") Endret 18. mars 2010 av osmano Lenke til kommentar
Stian216 Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Feber.tvs X10 kameratest. http://www.youtube.com/user/feberse#p/u/1/_W_urCH7Y0E Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 18. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2010 Feber? Med brille-svensken? Neitakk. Lenke til kommentar
Bartonella Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Aftonbladet Göteborgs-posten M3 (svensk "pryltidning") Jah. Så én sier den er rask, og en annen sier den er treg. Lenke til kommentar
DJCrapBag Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 (endret) Har reagert på det samme. De er jo _VELDIG_ motsigende hva angår respons. Hu dama i Göteborgs-posten påstår jo at den er så "snabb och kraftfull" men når man ser hun åpner Timescape med kontakter i den videoen der er det jo veldig tydelig at ting ikke akkurat går unna så fort. Har vært veldig bestemt på å gå til innkjøp X10 i flere måneder, men nå begynner jeg å tvile litt. Treghet, mangel på AMOLED og multitouch er store ankepunkt for min del. Endret 18. mars 2010 av DJCrapBag Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Veldig vanskelig å avgjøre hvem en skal høre på... Likedan er avgjørelsen om en skal kjøpe telefonen eller ei da mange av de negative punktene som trekkes frem er blant salgsargumentene til SE, til tross for det feks göteborgs posten sier om den.. Jeg er ingen android ekspert men tror en 2.** oppdatering vil gjøre underverker uansett, krysser fingrene for at SE faktisk bryr seg nok om kundemassen sin at de lanserer en (tilsynelatende nødvendig) oppdatering så snart som mulig! Lenke til kommentar
Andre88no Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 noen som har funnet noen flere butikker med bekreftet dato? Lenke til kommentar
Optimus Prime Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 (endret) De fleste butikkene jeg har spurt i i dag får den inn 29.03 Er dette et bra tilbud? X10 med abb/kontantkort for 1kr med 399.- mnd HER Endret 18. mars 2010 av Optimus Prime Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Så utrolig vanskelig å bestemme seg her. Har bestilt HTC Desire, men veldig usikker på om jeg heller skal gå for denne. Håper der snart kommer noen gode tester av både denne og deisre så det blir litt enklere å bestemme seg. Lenke til kommentar
Stian216 Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Så utrolig vanskelig å bestemme seg her. Har bestilt HTC Desire, men veldig usikker på om jeg heller skal gå for denne. Håper der snart kommer noen gode tester av både denne og deisre så det blir litt enklere å bestemme seg. Ja, jeg holder også en knapp på Desire nå... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå