Gå til innhold

Sony Ericsson X10 - SEs første mobil med Android OS.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva utgjør forskjellene på android 1.6 -> 2.0 / 2.1 / 2.2 da?

Desire kommer vel med 2.1 mener jeg å huske at jeg har lest. Hvilken forskjell vil dette ugjøre for oss som brukere?

 

med versjon 1.6 funker ikke Adobe 10.1, altså du får ikke fullverdig flash i nettleser.

1.6 støtter ikke multitouch.

Men det viktigste er vel alle appsene som ikke vil støttes, ett eksempel er Google earth.

 

Jeg vil ikke vurdere å kjøpe denne engang med 1.6.

 

At SE mener X10 vil være konkuransedyktige mot andre android telefoner fordi X10 har mediascape og timescape sier ganske mye om hvordan de tenker.

Endret av madmats
Lenke til kommentar

Er det kun 256Mb ram på denne?

Det vil vel i isåfall påvirke ytelsen en del i forhold til Desire...

Det er en del uklarheter rundt ram på X10. De fleste synes å enes om at den har 384mb ram. 256mb til vanlige oppgaver og 128mb ram dedikert til grafikk.

 

De som har prøvd telefonen sier den virker rask og responsiv så vi får håpe at det er nok ram.

Lenke til kommentar

"According to a spokesperson at Sony Ericsson's Asia launch of its new smartphones, the Android-based Xperia phones may get updated to Android 2.2 from their current Android 1.6 software in the second half of the year."

 

En asiat sier at X10 KAN bli oppdatert til 2,2 i andre halvdel av 2010? Der var det mye svevende svar gitt, jeg ville ikke holdt pusten mens jeg ventet på den oppdateringen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...