Gå til innhold

Sony Ericsson X10 - SEs første mobil med Android OS.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan ikke se noe som likner på MW600 i unboxingvideoen. Kan dere?`Hadde det fulgt med i boksen, hadde det vel blitt vist frem...

 

Rikard Skogberg says:

 

All kits in Sweden will have MW600 in the box.

 

Rikard Skogberg says:

 

Yes! Norway too.

 

 

Det der betyr ikke at de ligger i alle pakkene, men at det ligger i alle pakkene som blir solgt i Norge og Sverige ;)

Lenke til kommentar

Vet ikke med dato, men her er mitt syn på Desire vs X10

 

+ for X10:

* Større skjerm

* Bedre kamera.

* Timescape og Mediascape, programmer for kommunikasjon og musikk/video.

 

+ for Desire:

* Bedre skjerm? Spørs hvem man spør...

* Htc har mer erfaring med Android. De har bl.a. Hero

* Virker som de skjønner bedre dette med å holde seg oppdatert med siste versjon av OS

Lenke til kommentar

Takker Dee :)

 

Det som faktisk bikker mot X10 er design og kamera. Skulle gjerne hatt Sense på X10 da jeg digger sense, men hvis SE klarer å slenge inn nyeste android, så skal jeg nok bli storfornøyd med X10. Vurderer å kjøpe svart til meg, og hvit til madammen :)

Lenke til kommentar

Kan ikke se noe som likner på MW600 i unboxingvideoen. Kan dere?`Hadde det fulgt med i boksen, hadde det vel blitt vist frem...

 

Rikard Skogberg says:

 

All kits in Sweden will have MW600 in the box.

 

Rikard Skogberg says:

 

Yes! Norway too.

 

 

Det der betyr ikke at de ligger i alle pakkene, men at det ligger i alle pakkene som blir solgt i Norge og Sverige ;)

 

Tar jeg ikke helt feil så har flere operatører her i landet listet opp MH500 som det medfølgende hands-free settet. Har selv spurt Rikard Skogberg hva dette skyldes da det går i mot det du siterer han for over. Lister noen operatører under der det tilsynelatende ikke følger med, og motsatt.

 

Her følger det ikke med.

 

Chess: https://webshop.chess.no/mobiltelefoner/sony-ericsson/x10i-black

 

Netcom: https://shop.netcom.no/mobil/sony-ericsson/x10i-black

 

Ucan2: http://shop.ucan2.no/index.php/Portal/section/1/gid/302/pid/61230/bid/11254/action/1

 

Her følger det med.

 

Ludo: http://www.ludostore.no/wsp/microshop/frontend.cgi?func=catalog.show&func_id=29720&table=PRODUCT

 

Network Norway: http://webshop.nwn.no/wsp/microshop/frontend.cgi?session=6c5bde44e990fef50e552c15faabc5&func=catalog.show&func_id=30057&table=PRODUCT

 

-Runar

Lenke til kommentar

På de 2 nederste står det faktisk på toppen at det er MH700 som følger med, men i listen under står det MH500 + MW600 :hmm:

 

Hadde vært knallbra om MW600 virkelig følger med, men blir litt bekymret av all uklarheten butikkene imellom. Er vel mye mulig at de selv (butikkene altså) ikke har fått helt på det rene hva pakken skal inneholde.

Lenke til kommentar

Vet ikke med dato, men her er mitt syn på Desire vs X10

 

+ for X10:

* Større skjerm

* Bedre kamera.

* Timescape og Mediascape, programmer for kommunikasjon og musikk/video.

 

+ for Desire:

* Bedre skjerm? Spørs hvem man spør...

* Htc har mer erfaring med Android. De har bl.a. Hero

* Virker som de skjønner bedre dette med å holde seg oppdatert med siste versjon av OS

 

 

Htc er ikke noe raske på det etter min erfaring både med diamond'en og heroen. Begge telefonene har vært halv ferdige når di kom i salg. Etter oppdatering ble heroen faktisk virkelig bra.

Noen som vet noe om modifikasjonen av android 1.6 til sony ericsson? Er det noe man vil merke? eller er det bare støtte for bedre kamera ol?

Lenke til kommentar

På de 2 nederste står det faktisk på toppen at det er MH700 som følger med, men i listen under står det MH500 + MW600 :hmm:

 

Hadde vært knallbra om MW600 virkelig følger med, men blir litt bekymret av all uklarheten butikkene imellom. Er vel mye mulig at de selv (butikkene altså) ikke har fått helt på det rene hva pakken skal inneholde.

 

Det er det jeg antar her, at butikkene ikke helt vet hva som følger med. Samtidig blir det jo litt dumt å bestille uten å vite hva en faktisk får. I utgangspunktet er det jo telefonen jeg er ute etter, men det hadde jo vært greit å fått oppklart om MW600 er med i pakken eller ei, da jeg føler at det er med på å rettferdiggjøre prisen.

Lenke til kommentar

Dette står på produktsiden til X10 hos Chess, sikkert ikke ment for oss... ;)

 

Sony Ericsson Xperia X10 er på lager hos Brightpoint i påsken, så legg orden nå.

Reklamekampanje på Sony Ericsson Xperia X10 starter allerede rett etter påske.

Sørg for at butikken har produktet tilgjengelig, når den største reklamekampanjen til Sony Ericsson noen sinne, starter umiddelbart etter påske.

 

Håper telefonen kommer 29.03 som annonsert.

 

 

Lenke til kommentar

Vet ikke med dato, men her er mitt syn på Desire vs X10

 

+ for X10:

* Større skjerm

* Bedre kamera.

* Timescape og Mediascape, programmer for kommunikasjon og musikk/video.

 

+ for Desire:

* Bedre skjerm? Spørs hvem man spør...

* Htc har mer erfaring med Android. De har bl.a. Hero

* Virker som de skjønner bedre dette med å holde seg oppdatert med siste versjon av OS

 

 

Htc er ikke noe raske på det etter min erfaring både med diamond'en og heroen. Begge telefonene har vært halv ferdige når di kom i salg. Etter oppdatering ble heroen faktisk virkelig bra.

Det samme tenkte jeg. Mannen i huset har en HTC han ventet år og dag på oppdateringer til.

Lenke til kommentar

Tenkte mest på at SE ikke helt har skjønt hvor viktig det er å ha siste versjon av Android. Mens vi enda ikke har hørt noe sikkert om hvorvidt X10 kommer med noe nyere enn 1.6, så holder Htc på med oppdatering til 2.1 på sine mobiler. De er kanskje ikke bra, men akkurat nå virker alle bedre enn SE. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...