Gå til innhold

Sony Ericsson X10 - SEs første mobil med Android OS.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser at flere heller mot Htc sitt ul. Hva er det som er så bra med det i forhold til SE sitt. Htc leveres med Android 2,1 mens X10 vil vel få en opdatering til 2,0. Hva er forskjellen her ?

 

0,1... ;)

 

Men fra spøk til revolver, Sense virker kanskje litt mer gjenomtenkt og brukervennlig enn Timescape, uten at noen helt har fått prøve Time- og mediascape fullt ut enda. En annen ting er jo at X10 i framtiden skal få oppdatering, ja, men når? Virker som SE har brukt lang nok tid på å snekre sammen Time- og Mediascape utpå android 1.6, så hvor lang tid det vil ta å få 2.x på plass er uvisst. Og personlig vil jeg ikke ha satset på X10 kontra Desire før jeg vet at SE klarer å få på plass en oppdatering innen rimelig tid. Frykter her at android vil være i versjon 3.x før den tid er inne. Men vi får se!

Lenke til kommentar

Vel jeg er ikke overbevisst om at Htc desire sitt ul er bedre enn SE x10 sitt. Har sett en del youtube video av Desire og jeg synes det virker lite oversiktlig. Det skal sies at jeg ikke har prøvd noen av mobilene, men det er det inntrykket jeg sitter igjen med. Ville vel heller tittet på windows 7 mobiler.

Lenke til kommentar

Har amloed på min Nexus One, og det er fantastisk fint å se på i mørke rom, i sollys derimot... Jeg foretrekker vanlig led-belyst LCD-skjerm. Dessuten er SE flinke til å velge ut kvalitetskomponenter når de bygger telefonene sine og jeg tror den 4 tommer store skjermen i X10 blir fantastisk! I tillegg er den større enn Desire/Nexus One.

Lenke til kommentar

den blå gjennomsyra meny UI til SE synes jeg er tragisk faktisk, håper det kan endres på.

 

jeg vil nesten ha skjermen på 3,7 jeg, fin str. skal ikke være no ipad:P

 

den blå gjennomsyra meny UI til SE synes jeg er tragisk faktisk, håper det kan endres på.

 

jeg vil nesten ha skjermen på 3,7 jeg, fin str. skal ikke være no ipad:P

 

den blå gjennomsyra meny UI til SE synes jeg er tragisk faktisk, håper det kan endres på.

 

jeg vil nesten ha skjermen på 3,7 jeg, fin str. skal ikke være no ipad:P

Lenke til kommentar

en ting jeg har tenkt litt på, pga nexus one sin popularitet i usa så vil vel de fleste av appsene bli tilpasset den, og med tanke på desire sitt inntog på det europeiske markedet så vil sikkert mange lage til ”den” også, for de bruker jo samme skjerm og specs, hvordan vil disse appsene fungere på SE X10?

Lenke til kommentar

Jeg er så lei av vente på X10, først i januar også i mars og nå i april? SE er elendig når gjelder lansering av mobiltelefoner. Kommer sikkert nye telefoner med bedre specs i april/mai og da kommer nok SE til å slite litt.

 

Selv vurderer jeg å gå for HTC Desire, ser ut som en solid telefon.

Lenke til kommentar

Jeg er så lei av vente på X10, først i januar også i mars og nå i april? SE er elendig når gjelder lansering av mobiltelefoner. Kommer sikkert nye telefoner med bedre specs i april/mai og da kommer nok SE til å slite litt.

 

Selv vurderer jeg å gå for HTC Desire, ser ut som en solid telefon.

 

+1

Lenke til kommentar

Jeg er så lei av vente på X10, først i januar også i mars og nå i april? SE er elendig når gjelder lansering av mobiltelefoner.

 

Enig at de bruker alt for lang tid på lansering.

 

Men de har jo aldri sagt noe annet enn Q1, noe som de inntil videre hevder fortsatt. Vi får se. Hvis det er noe trøst så tok det 8 mnd fra X1 ble lansert til den var på gaten.

 

Men som sagt: De ar aaaalt for trege med å få ut telefonene sine dessverre...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...