Optimus Prime Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 (endret) De har hatt den inne... Svar fra cdon. Svar 2010-02-02 Hej h*n Tack för att du kontaktade oss. Ja, varan finns i lager. Nå er kjøp knappen byttet ut med en det står "Reservere" på. Det betyr vel at de ikke har den, Men jeg har spurt om de vet når de får den inn... Rar butikk sier nå bare jeg Edit; Kan jo tyde på at den ikke er så langt borte viss de har den på lager De har hatt den Så den kan ikke være langt unna nei.... Endret 2. februar 2010 av Optimus Prime Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 2. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2010 At de har hatt den på lager er nok en misforståelse. Når noe er for godt til å være sant... osv. Lenke til kommentar
falbrigt Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 De har hatt den inne... Svar fra cdon. Svar 2010-02-02 Hej h*n Tack för att du kontaktade oss. Ja, varan finns i lager. Nå er kjøp knappen byttet ut med en det står "Reservere" på. Det betyr vel at de ikke har den, Men jeg har spurt om de vet når de får den inn... Rar butikk sier nå bare jeg Edit; Kan jo tyde på at den ikke er så langt borte viss de har den på lager Eller at de fikk inn et begrenset antall og at du nå må reservere fra neste forsending Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 3. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2010 Da tror jeg CDON må ha stjelt prototyper fra Sony Ericsson... Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Står to forskjellige datoer på hvit og sort modell hos cdon... Hvit: 2010-04-04 Sort: 2010-02-03 Tipper det er den førstnevnte som er mest riktig... Lenke til kommentar
Bartonella Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 (endret) Står to forskjellige datoer på hvit og sort modell hos cdon... Hvit: 2010-04-04 Sort: 2010-02-03 Tipper det er den førstnevnte som er mest riktig... Tja, ikke nødvendigvis. Min nåværende mobil fra SE kom også i to farger, men de kom i salg med noe sånt som to måneders mellomrom. (Den ble lansert med to farger, ja, det var ikke spesialutgave eller noe.) Edit: Jepp, det står 2-5 dagers levering på den sorte hos cdon nå. Endret 3. februar 2010 av Bartonella Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 noen som har hørt om cdon har dem på lager? Lenke til kommentar
chrisva Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Jeg bestilte en fra CDON tidligere i dag når kjøp - knappen var aktiv, men har ikke hørt noe mer. De har trukket pengene fra konto, og jeg har sendt de en forespørsel om jeg faktisk får telefonen nå. Blir spennende å se, men jeg har min tvil. Lenke til kommentar
Optimus Prime Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Jeg bestilte en fra CDON tidligere i dag når kjøp - knappen var aktiv, men har ikke hørt noe mer. De har trukket pengene fra konto, og jeg har sendt de en forespørsel om jeg faktisk får telefonen nå. Blir spennende å se, men jeg har min tvil. Du får si fra hva svaret er da...? Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Hvis ingen på noen forum har den, og ingen andre butikker, er det vel litt merkelig. tvilsomt at kun cdon får den. Lenke til kommentar
GraBalder Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Tydeligvis bare tull at CDON har / har hatt Xperia X10 på lager. Sikkert surr på nettsida, og han som svarte i mail visste vel ikke hva han svarte på. Svensker ... Nå står det dato 2010-04-04 på både svart og hvit X10 på CDON. Klarer jeg å vente til april? Eller gå for en HD2 nå? Lenke til kommentar
Walts Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Jeg klarte ikke å vente. Så ble en HTC Hero for meg her. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 3. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2010 Jeg klarte heller ikke å vente så jeg bytta min Hero i en Google Nexus One Lenke til kommentar
SteffenVL Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Tydeligvis bare tull at CDON har / har hatt Xperia X10 på lager. Sikkert surr på nettsida, og han som svarte i mail visste vel ikke hva han svarte på. Svensker ... Nå står det dato 2010-04-04 på både svart og hvit X10 på CDON. Klarer jeg å vente til april? Eller gå for en HD2 nå? Tipper helt i begynnelsen av mars jeg, nå som flere kilder skriver samme datoen. http://experts.thelink.co.uk/2010/02/03/is...0-on-1st-march/ Lenke til kommentar
rogerbj Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Takk for din henvendelse til Sony Ericsson Contact Center. Sony Ericsson Xperia™ X10 er ikke tilgjengelig foreløpig. Denne modellen er planlagt lansert rundt månedsskiftet mars/april, men vi har dessverre ingen mer nøyaktig informasjon i øyeblikket. Med vennlig hilsen /Ole Sony Ericsson Contact Center E-mail: [email protected] Web: www.sonyericsson.no Telefon: 815 00 840 Cdon har den nok ikke på lager ! Er sikkert noe de sier for å få folk til å bestille fra dem,så de får kloa i pengene deres !! Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 (endret) de driver iallfall på med noe, har gått fra kjøp-reserver-kjøp-reserver på siden på cdon.com. Endret 3. februar 2010 av Lugmeister Lenke til kommentar
Optimus Prime Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Svar 2010-02-03 Hej. Tack för att du kontaktat oss. Vi har ej fått in X10 i lager ännu. Vi har heller ej fått något bekräftat releasedatum för denna. Ha en fortsatt trevlig dag. Det er tydelig vis en som ikke burde jobbet på cdon som svarte meg i går.... Lenke til kommentar
chrisva Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Jeg bestilte en fra CDON tidligere i dag når kjøp - knappen var aktiv, men har ikke hørt noe mer. De har trukket pengene fra konto, og jeg har sendt de en forespørsel om jeg faktisk får telefonen nå. Blir spennende å se, men jeg har min tvil. Da slettet de min ordre da jeg fikk bekreftet at telefonen ikke var på lager. Så bare tull altså. Men det var verdt forsøket. Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 sendte epost i går ettermiddag om de hadde på lager siden statusen varierte så mye, fikk svar i dag om at spørsmålet er sendt over til elektronikkavdelingen. Lenke til kommentar
Sn4k3Eye Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Jeg jobber i butikk, den levrandøren med den tidligste "ubekreftede" datoen er 28.02.2010 til deres lager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå