poe Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Hva da LED? OLED skjerm? LED kameralys? Jeg mente skjermen. AMOLED. Ja for det vi har sett til nå av AMOLED skjermer er virkelig overbevisende... Lenke til kommentar
Chainman Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Altså, du kan ikke si at AMOLED skjermer ikke fungerer bra. De er jo flotte å se på osv. Men ja, er jo en STOR feil med de, og det er jo det at du ikke ser (bortimot) noe som helst i sollys. Lenke til kommentar
poe Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Altså, du kan ikke si at AMOLED skjermer ikke fungerer bra. De er jo flotte å se på osv.Men ja, er jo en STOR feil med de, og det er jo det at du ikke ser (bortimot) noe som helst i sollys. Nå har ikke jeg sett alle, men skjermen på N97 var ekstremt elendig. Hvis dette er representativt for amoled, så er det bare en ting å si; Styr unna!!!! Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Sikker på at N97 har AMOLED? Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 N97 har ikke amoled nei så å dømme amoled fra en telefon som ikke har amoled blir litt feil De telefonene jeg har sett med amoled har helt utrolig godt bilde (bortsett fra kanskje n85 der ikke bildet imponerte stort). Har dog ikke prøvd de i sollys. Lenke til kommentar
Raydemort Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Her er noen bilder av en 3D-modell av telefonen. Obs: Ikke ekte bilder. ^^ Dette er bare litt for moro, for å se hvordan den vil se ut. Jeg har heller ikke noe med bildene å gjøre, jeg bare fant dem på et søk. HD modelling Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Den ser virkelig nydelig ut. Men det virker ikke som den har xenon blits, og det er et stort minus i mine øyne. Lenke til kommentar
poe Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 N97 har ikke amoled nei så å dømme amoled fra en telefon som ikke har amoled blir litt feil De telefonene jeg har sett med amoled har helt utrolig godt bilde (bortsett fra kanskje n85 der ikke bildet imponerte stort). Har dog ikke prøvd de i sollys. Var ikke klar over at N97 ikke hadde amoled. Men har sammenlignet N86 med SE W995, førstnevnte med amoled, sistnevnte uten. Forskjellen var stor i favør W995. Les i N86 tråden og du vil se flere med akkurat samme oppfatning. Men er man mest opptatt av specs på papiret, så stiller man helt klart slike idiotiske ultimatumer. Jeg tror kanskje det lureste ville vært å se skjermen før man bestemmer seg... Lenke til kommentar
Raydemort Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 The OLED screen, but it might not have been set at full brightness -- it's crisp, but not necessarily vibrant. Overall it's a "nice" handset, but somehow 8 megapixels alone doesn't seem to justify another go at this fairly dated and chubby N-series form factor -- but maybe that's just us. Update: We bumped up the brightness and stacked the phone up against the iPhone 3G and found the N86's screen to be considerably brighter -- another win for OLED! There's also now some video after the break! Kan det være derfor du ikke ble imponert av skjermen? Engadget Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 14. august 2009 Forfatter Del Skrevet 14. august 2009 Skal du ha et eksempel på god AMOLED bør du se Samsungs Omnia HD, skjermen er fantastisk! Lenke til kommentar
poe Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Skal du ha et eksempel på god AMOLED bør du se Samsungs Omnia HD, skjermen er fantastisk! Denne får jeg snart kloa i og den skal testes grundig. Er veldig spent på hvordan S-60 oppfører seg i en telefon med HW det ryker av. Lenke til kommentar
poe Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Kan det være derfor du ikke ble imponert av skjermen? Engadget Nei. Skjermen var rett og slett daff i forhold til W995. Og når man piffer opp lyset på den ene, så må man vel piffe opp den andre som man sammenligner med? Eller? Lenke til kommentar
Strandball Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Jeg hadde en Samsung Jet og den hadde det råeste jeg har sett av skjerm noen sinne. Så ikke kom her og si at det suger. Mulig det gjorde det på Nokia sine, men dette var helt sylskarpt og enormt. Skal vel sies at det var AMOLED. Jeg vil ha dette for å få mer batterikapasitet. Sies vel at man sparer 17% på det i forhold til vanlige skjermer. Lenke til kommentar
Chainman Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 N97 har ikke amoled nei så å dømme amoled fra en telefon som ikke har amoled blir litt feil De telefonene jeg har sett med amoled har helt utrolig godt bilde (bortsett fra kanskje n85 der ikke bildet imponerte stort). Har dog ikke prøvd de i sollys. Jeg har forsåvidt ikke sett ordentlig på en AMOLED skjerm i virkeligheten selv (utenom en rask titt i diverse butikker). Men etter diverse reviews fra pocketnow.com osv, så påstår de hvertfall at AMOLED skjermen på Omnia HD(mener jeg det var) suger i sollys. Lenke til kommentar
Strandball Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Hvordan mobiltelefoner fungerer i sollys er over hodet ingen prioritet for meg i alle fall, men kan jo forstå at det er det for mange "friluftslivmennesker". Lenke til kommentar
poe Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Jeg hadde en Samsung Jet og den hadde det råeste jeg har sett av skjerm noen sinne. Så ikke kom her og si at det suger. Mulig det gjorde det på Nokia sine, men dette var helt sylskarpt og enormt. Skal vel sies at det var AMOLED. Jeg vil ha dette for å få mer batterikapasitet. Sies vel at man sparer 17% på det i forhold til vanlige skjermer. Jeg har vel aldri sagt at det suger? Men jeg har sett eksempler på påståtte amoled skjermer som suger. Men jeg har også sett eksempler på påståtte funksjoner som suger... Lenke til kommentar
Strandball Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Jeg hadde en Samsung Jet og den hadde det råeste jeg har sett av skjerm noen sinne. Så ikke kom her og si at det suger. Mulig det gjorde det på Nokia sine, men dette var helt sylskarpt og enormt. Skal vel sies at det var AMOLED. Jeg vil ha dette for å få mer batterikapasitet. Sies vel at man sparer 17% på det i forhold til vanlige skjermer. Jeg har vel aldri sagt at det suger? Men jeg har sett eksempler på påståtte amoled skjermer som suger. Men jeg har også sett eksempler på påståtte funksjoner som suger... Jepp, helt greit. Mente ikke å putte ord i munnen din. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+asdfasdf Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Når kan eg kjøpe denne dingsen eller er det berre nok ein windows telefon? Lenke til kommentar
poe Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Når kan eg kjøpe denne dingsen eller er det berre nok ein windows telefon? N97 er i salg, og nei det er ikke en windows telefon. Denne baserer seg på symbian s60v5 Hvorfor i alle dager skriver du om N97 i en SE Rachel tråd? Det er vel nærliggende å tro at mannen spør etter Rachel i denne tråden? Lenke til kommentar
Hoffah Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 beklager.var ikke helt opplagt i går Men det er ikke windows på rachel, det er android. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå