SteffenVL Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Er jo flere plasser der datoen er 26. januar nå, så er jo lov å håpe Lenke til kommentar
Gjest Slettet-b5747 Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Har bestilt X10 nå, gjennom jobben.Fikk en omtrentlig leveringsdato den 26. Januar, direkte fra importør, ettersom jeg jobber med mobilsalg/service. har du tro på at den datoen stemmer? importøren burde jo gjerne vite hva de snakker om eller? syyykt digg om den kom 26januar ca Det samme sier jeg, med tanke på at lønninga kommer da Lenke til kommentar
RMNZR Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Det ER mulig datoene deres stemmer, men hva vet jeg. Brightpoint mener den kommer 17.03.10, mens andre har en ren "ubekreftet" som dato Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 13. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2010 (endret) Hvis januar-datoene stemmer blir jeg alvorlig imponert! Forøvrig er det etter min mening akkurat det SE trenger, å overraske litt på markedet. En telefon med råere specs (untatt fw versjon) enn Nexus One, ute FØR N1 kommer ut i Europa? Det hadde vært gull. Men kjenner vi SE rett ser vi nok ikke denne før mars... Osmano: Kommer med tanker om Nexus One straks jeg får den, den er på tur over dammen. Endret 13. januar 2010 av thklinge Lenke til kommentar
RMNZR Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Hvis januar-datoene stemmer blir jeg alvorlig imponert! Forøvrig er det etter min mening akkurat det SE trenger, å overraske litt på markedet. En telefon med råere specs (untatt fw versjon) enn Nexus One, ute FØR N1 kommer ut i Europa? Det hadde vært gull. Men kjenner vi SE rett ser vi nok ikke denne før mars... Osmano: Kommer med tanker om Nexus One straks jeg får den, den er på tur over dammen. SE har ny CEO ettersom jeg har forstått det, og denne mannen lar ikke SE slippe mobiler som X10 og X2 før software er tilfredstillende stabil. Dette er tema spesielt fordi forhåndsomtale av de to produktene har snakket om lagg og lugg i menyer og bruk. Angående N1 så ringer du meg SPORENSTREK sånn at jeg kan tusle over gata å leke har for øvrig fått programvarebutikk på N900! Angry Birds FTW Lenke til kommentar
deeweef Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Tror alle teknoprodusenter bør holde seg unna de siste dagene i januar, pga det sterke fokuset på Apple da. Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 hvordan vil det være å oppgradere til android 2.0 på denne? vil man kunne kunne fjerne SE sine greier og få en "clean" android? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-b5747 Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 hvordan vil det være å oppgradere til android 2.0 på denne? vil man kunne kunne fjerne SE sine greier og få en "clean" android? Android ER ren, MediaScape og TimeScape er bare to programmer som ligger på telefonen, og kan sikkert slettes om du ønsker det. SE er vel de som må slippe 2.0 som en oppdatering til denne telefonen, og de har sagt at dette skjer etterhvert. Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Ah, daså Jeg står litt sånnn mellom Nexus one og X10. Jeg synex X10 er penere, og liker at kameraet er bedre. Men nexus har android 2.1, er tilgjengelig nå og billigere. Synes også at interfacen X10 har virker litt bland. Noen som kan hjelpe meg med valgets kvaler? :S Lenke til kommentar
falbrigt Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Har lenge siklet på X10 selv, men ble litt i tvil da N1 dukket opp. Allikevel ser det ut til at jeg heller mer og mer mot X10 på tross av manglende amoled. Hovedgrunnen er allikevel tilgangen til support, oppdateringer og ikke minst at jeg og min bedre halvdel har vært fornøyde SE brukere i mange, mange år. Når det gjelder release tror jeg desverre at SE driter seg ut og slipper X10 etter at N1 er tilgjengelig i Norge. Som mange har antydet her; ubekreftede datoer dukker opp over alt, men erfaringsmessig kan vi ta disse med en stor spade salt. Desverre. Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 manglende amoled? N1 har da også en Amoled, bare en litt mindre skjerm enn X10. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 14. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2010 Han sier han heller mot X10 på tross av at den ikke har AMOLED. Nexus One har samme problem som alle andre AMOLED-skjermer, den er ubrukelig i sollys. I tillegg har X10 en imponerende skjerm og mange previews har sagt at det er den beste mobilskjermen de noensinne har sett. Tror derfor ikke det er noen grunn til å henge seg opp i AMOLED/Ikke AMOLED, begge leverer imponerende billedkvalitet. Lenke til kommentar
Raydemort Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Jeg er selv veldig spent på alt av OLED, og håpte i det lengste at X10 skulle ha det, men nå er jeg egentlig litt glad for at den ikke har det. Skjermen til X10 får skryt, mens skjermen til N1 får litt kjeft pga at den er dårlig i sollys. Og det ser ut til å være en gjenganger blandt AMOLED-skjermene. Personlig venter jeg på X10, jeg liker Timescape og Mediascape, og har tro på at de vil bli raske nok til å kunne brukes. Og så sikler jeg stort etter 4" skjerm, og den har jo også litt høyere oppløsning enn N1 har. At X10 foreløpig kjører 1.6 bryr meg ikke så mye, jeg brur meg mer om funksjonene enn hva slags nummer i rekken den er, og SE har allerede implementert de fleste av nyhetene i 2.x i 1.6. Lenke til kommentar
Walts Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Skulle bare hatt denne her i mine innlegg Skal nok ha denne mobilen, bare vente på at den kommer ut Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 14. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2010 Øverst til høyre er det en knapp som heter "Options". Der kan du velge "Track this topic". Trykk der så får du epostvarsling ved nye innlegg, også slipper du å skrive noe tøys i tråden Lenke til kommentar
deeweef Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Eller bruk Favoritter. Lenke til kommentar
Eitri Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Hei ! Takk for din henvendelse til Sony Ericsson Contact Center. Sony Ericsson X10 är planerad till att lanseras i Mars månad i Norge. Med vennlig hilsen /Daniel Sony Ericsson Contact Center E-mail: [email protected] Web: www.sonyericsson.no Telefon: 815 00 840 Mottatt for ca. 15 min siden. Ikke at det er noen stor overraskelse for flesteparten her, men tenkte jeg skulle poste det uansett. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Kjedelig, menmen, tenkte meg at det i alle fall ikke ble før mot slutten av februar. Lenke til kommentar
BlackLagoon Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 (endret) Sony Ericsson X10 är planerad till att lanseras i Mars månad i Norge. Mottatt for ca. 15 min siden. Ikke at det er noen stor overraskelse for flesteparten her, men tenkte jeg skulle poste det uansett. Sukk... Komplett har nå en ubekreftet leveringsdato på 30. januar. Er da lov å håpe... SE er et stort selskap, og den ene enden vet da ikke alltid hva den andre tenker... Endret 15. januar 2010 av BlackLagoon Lenke til kommentar
GraBalder Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Et dumt spørsmål fra meg ... Ser at X10 ikke har innebygget FM-radio, - jeg ikke erfaring med smart-telefoner med operativsystem som android, men er det mulig å likevel få inn radiokanaler via internett på en slik telefon? Og med brukbar lydkvalitet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå