Gå til innhold

Sony Ericsson X10 - SEs første mobil med Android OS.

Anbefalte innlegg

Hvis du kjøper fra utlandet vil jeg tro du vil få X10 enda billigere enn Nexus. Kjøper du de i Norge, er iallefall Nexus langt dyrere enn X10, så hvis pris er viktig, velger du X10 ;) Og SE er flinke til å oppdatere sine telefoner, iallefall det første året de er på markedet. Jeg vil påstå de er de flinkeste i klassen det første året mobilen er å finne på markedet. Og de har jo lovet en oppdatering til Android 2.0 når den er stabil og rask med dette os-et.

http://mobilen.no/wip4/google-nexus-one-li.../d.epl?id=41993

https://prisguiden.no/produkt/114681

Hehe ja skulle ha sjekka prisguiden i dag, sist gang jeg har sett var prisen en del høyere en nå, er veldig overrasker over at X10 er på under 5000 før lansering.

til jeg skal kjøpe ny Mobil blir den vel en betalbare 4500 :D

men er enda spennt på hva det blir på N1 etter tiden. Jay Jay tiden vil vise

Endret av Norwayfish
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skulle nesten kjøpe X1 jeg også, men jeg ble så skuffet når jeg prøvde den at det aldri ble noe til det. Det jeg stusser på, er at nå når jeg har sett noen videoer, er jeg ikke noe imponert over farten på 1ghz prosessoren (eller android, eller SE sine implementasjoner? evt. en kombinasjon). En vil nesten forvente at ting skal skje momentant når en har så sterke saker i en telefon.

Men sant skal sies er det få smarttelefoner som reagerer momentant. iPhone 3GS er den eneste jeg kommer på som hører til den kategorien, men iphone har igjen sine begrensninger, og har neppe samme kundegruppe som X10.

Lenke til kommentar
mShop har da denne til antatt på lager "Antatt på lager: 26/01-2010".

I tillegg ikke noe forferdelig pris, 4900,- håper bare den datoen stemmer :D

hvordan fungerer det om man bestiller fra en butikk og så kommer den billigere ett annet sted. kan man trekke kjøpet da? ( siden varen ikke er på lager engang)

Lenke til kommentar
mShop har da denne til antatt på lager "Antatt på lager: 26/01-2010".

I tillegg ikke noe forferdelig pris, 4900,- håper bare den datoen stemmer :D

hvordan fungerer det om man bestiller fra en butikk og så kommer den billigere ett annet sted. kan man trekke kjøpet da? ( siden varen ikke er på lager engang)

Det kommer vel litt an på butikken. Sjekk på nettsidene hvilke regler de har for kjøp.

Jeg har sett at det er en del som bedriver den sporten for å få tak i en spesiell telefon tidligst mulig

Lenke til kommentar

Av egen erfaring bør det normalt gå fint. Hvis du gjør dette bør du av praktiske årsaker velge faktura/postoppkrav som betalingsmetode. Hvis du betaler med kredittkort kan det ta flere dager før reservasjonen på kortet blir fjernet mellom hver bestilling.

Det verste som kan skje er at flere butikker tilfeldigvis sender telefonen samtidig og du ender opp med flere enn en telefon. I så fall kan du bruke angrerett til å sende tilbake de ekstra telefonene. Da må du bare betale returporto og eventuelt gebyr som noen få butikker praktiserer.

Endret av Kjstokka
Lenke til kommentar

satt å så på xperia x10 fra ces messen på youtube isted.

synes menyene virket trege og hakkete, mener å huske å ha sett andre opptak av telefonen tidligere hvor alt fløt helt fint. synes det er litt rart, håper virkelig det ordner seg til den slippes til butikkene

Lenke til kommentar
det virker som det bare er SE sine egne applikasjoner, timescape og mediascape, som lagger. resten av tlf virker snappy synes jeg, synes disse apps bare ødelegger mobilen, men samme det, de kommer jeg ikke til å bruke uansett ;)

Nei, det er det som er flott med de ekstra applikasjonene som legges inn, det er valgfritt om man vil bruke de. På min Xperia, bruker jeg lite av det SE har lagt inn, unntaket er vel media panelet som er genialt, men til daglig bruker jeg spb mobile shell 3,5. Det samme misstenker jeg at jeg vil gjøre når jeg får min nye Xperia2 i posten om noen dager.

Lenke til kommentar
Har bestilt X10 nå, gjennom jobben.

Fikk en omtrentlig leveringsdato den 26. Januar, direkte fra importør, ettersom jeg jobber med mobilsalg/service.

har du tro på at den datoen stemmer? importøren burde jo gjerne vite hva de snakker om eller?

syyykt digg om den kom 26januar ca

Lenke til kommentar
Har bestilt X10 nå, gjennom jobben.

Fikk en omtrentlig leveringsdato den 26. Januar, direkte fra importør, ettersom jeg jobber med mobilsalg/service.

har du tro på at den datoen stemmer? importøren burde jo gjerne vite hva de snakker om eller?

syyykt digg om den kom 26januar ca

Det er antydet 19. februar i Storbrittania. Link.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Har også bestilt X10 gjennom jobben. Fikk 25. januar som dato, men er vel heller tvilsomt at det faktisk stemmer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...