.AN.XVIII.IV:. Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Kan man ikke filme lenger enn bare i 14 sekunder med denne mobilen? Prøvde å se om det gikk an å endre på det i innstillinger, men fant ikke noe der. Har tatt opp filmer på 15 min, så det er mulig. Har du satt den til HD 720p eller multimedia? Når du går på kamera, velger film, oppe til venstre. Takk! Den sto visst på multimedia. Hilsen En_n00b_med_mobil87 Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Jeg savner batteritiden og ytelsen jeg hadde på 2.1 Batteriet varte 4-5 og av og til 6 dager.. Nå er jeg heldig om det varer to døgn..... Jeg lukter litt på en rooting, og custom room, hva tenker dere er best med tanke på batterilevetid? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Finnes custon ROM's der ute (xda dev) som baserer seg på batterilevetiden. Så å laste ned en av de vil nok forbedre levetiden. Mange av disse ROM'ene har jeg hørt har levetid på over en uke. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Er det mulig å slå på proxy eller hva det heter? Når jeg skal koble meg til skolens wifi f. eks.? Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Dritt! Plages med at telefonen restarter når den selv føler for det. Det skjer som oftest når jeg spiller på telefonene, men kan også skje av og til når den ligger i lomma. Noen her som har noe ide om hvorfor dette skjer? Kjører 2.3.3 og har ikke hatt no probleme med dette før... Lenke til kommentar
Lami Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Er det mulig å slå på proxy eller hva det heter? Når jeg skal koble meg til skolens wifi f. eks.? Da må du eventuelt laste ned en proxy applikasjon. Puke Nukem: Custom ROM? Overclocket? Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Standard 2.3.3 fra SE, og jeg har ikke overklokket. Ganske plgasomt. Skjer forresten også ved bruk av medfølgene youtube-app. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Har du hatt dette problemet hele tiden? Noen endringer i systemet du har gjort nylig? Har du hatt dette problemet hele tiden? Noen endringer i systemet du har gjort nylig? Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Det har ikke vært noe problem før, begynte for et par uker siden, og kan ikke huske at jeg har gjort noen endringer... Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 (endret) Nå henger telefonen seg ved visning av SE-logo under oppstart. Så får ikke starta telefonene. Får heller ikke kjørt hard reset eller programvareopdatering via SEs programvare. HJELP! Ser ut til at jeg får kjørt oppdatering av programvare via SE Update Service, får se hvordan dette går... Endret 11. januar 2012 av Puke Nukem Lenke til kommentar
Lami Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Har lest litt om slike reboots og slikt, og jeg tror nok det er hardware problem dette, rettere sagt hovekortet som streiker :/ Er ikke helt sikkert, men det jeg har lest. Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Fikk liv i telefonen igjen, får se hvordan den oppfører seg nå Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Problemet med rebboting er der enda.... Lenke til kommentar
Lami Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Tror nok at du må sende den inn Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 (endret) Er det andre som sliter med at telefonen ikke klarer å holde seg tilkoblet trådløse nett? Telefonen klarer kun å holde forbindelsen når skjermen er på, så jeg vet ikke om det er en innstilling en plass som sier at telefonen skal kutte forbindelsen etter at skjermen har vært slått av en liten stund. Når jeg skal synce fra f.eks Spotify må jeg sette skjermen til å være på i 30min for at det skal ha noe hensikt. Edit: Kjører 2.3.3 hvis det har noe å si. Endret 28. januar 2012 av CurSe Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Under "Innstillinger > Trådløst og nettverk > Trådløsinnstillinger." Trykk på meny tasten og velg "Avansert". Og så "Soveinnstillinger for trådløst nett." Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Tusen takk! Visste ikke at det var mulig å få opp flere valg inne i menyene ved å trykke menytasten Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Joda, smule ulogisk (værtfall i mine øyne) og måtte bruke meny tasten inne under menyen hvor de gjemmer enkelte funksjoner i blant, men ser de begynner gå litt bort i fra dette på Android 4.0 Lenke til kommentar
tommy_sn Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Får feilmelding om at kan ikke starte komponenter for oppdatering av programvare når jeg prøver å oppdatere telefonen. Noen som har vært borti dettte og har en løsning? Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Er det noen måte å ta print screen av skjermen uten å roote telefonen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå