Gitarhm Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 du tok det ut før du oppdaterte? fuck Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Nå må jeg vel kjøpe nytt? Eller kan det reddes? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 jeg pleier altid å ta det ut før jeg oppdatere for å være på den sikre siden. i verste fall kan innholdet du hadde der være tapt men det bær vel være mulig å gjenopprette på et eller annet vis. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 (endret) Gjennoprettingen gir jeg blanke faen i, det leser ikke kortet, så jeg kan ikke fylle inn ting på nytt! Finnes det noe proram på market som ser sd-kortet og kan formatere det? Endret 7. oktober 2011 av Gitarhm Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Jeg har alltid hatt i SD-kort ved oppdatering, uten at det har skapt problemer. Kan du koble det til en PC for å se om du kan lese det der? F.eks med micro-SD adapter. Det fins en del apps på Market som kan håndtere SD kort men jeg kjenner ikke til noen av de. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Prøvde med FormatSD. Funka ikke Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Fikk denne telefonen i dag. og jeg kommer meg ikke inn på den for at jeg må tegne et mønster få låse opp, men jeg vet jo ikke hva det rette mønstere er? Hvordan finner jeg ut det? Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Du kan låse den opp med Google-konto brukernavn/passord. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Jeg kommer meg ikke inn der. Eneste jeg kan trykke på er ''Nødtelefon'' knappen eller tegne mønsteret. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Hard reset vil jeg tro funker. Men du kan jo prøve det som står her først: www.google.com/support/forum/p/Google+Mobile/thread?tid=54355a00a44c9a5c&hl=en Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Takk, det funka. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Liker equalizern i nye musikkspilleren. Det er eneste positive. Layouten på hele musikkspilleren suger så heftig. Er man inne på en sang og trykker "back" tasten går den ut av programmet. Det går ikke ann å gå på "alle sanger", bare hvert album eller "tilfeldig rekkefølge". Det er heller ikke liste over bokstavene på siden når man skal velge artist/album/sang. Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Det går ikke ann å gå på "alle sanger", bare hvert album eller "tilfeldig rekkefølge". Klart det går ann å velge alle sanger, trykk på mappe med note nede til venstre, og vel "spor". Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Det går ikke ann å gå på "alle sanger", bare hvert album eller "tilfeldig rekkefølge". Klart det går ann å velge alle sanger, trykk på mappe med note nede til venstre, og vel "spor". Ikke det, men f. eks. hvis jeg vil høre på metallica, så går jeg inn på artister -> metallica. Derfra kan jeg velge alle albummene, eller tilfeldig rekkefølge. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Går det an å få fekk Timescape vekk fra hovedskjermen? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Ja. Hold fingeren din over Timescape slik at det begynner å wiggle og dra den til søppelbøtta. 1 Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 One click root er kommet, kan selv bekrefte at den virker på telefonen. http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1319653 Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Kan man ikke filme lenger enn bare i 14 sekunder med denne mobilen? Prøvde å se om det gikk an å endre på det i innstillinger, men fant ikke noe der. Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Kan man ikke filme lenger enn bare i 14 sekunder med denne mobilen? Prøvde å se om det gikk an å endre på det i innstillinger, men fant ikke noe der. Har tatt opp filmer på 15 min, så det er mulig. Har du satt den til HD 720p eller multimedia? Når du går på kamera, velger film, oppe til venstre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå