Gå til innhold

Sony Ericsson X10 - SEs første mobil med Android OS.

Anbefalte innlegg

Jeg oppdaterte nettopp min x10 og til min store fortvilelse så ser jeg at jeg mistet en "dings"(vet ikke helt hva det heter). Det var hvert fall en linje bortover hvor man kunne skru av/på Wifi/bluetooth/justere lysstyrken i forskjellige intervaller og litt mer. Er det mulig å få den tilbake?

På den forrige versjonen jeg hadde så lå den på bildet til venstre for bildet i midten. Den lå der fra starten av etter at jeg oppdaterte telefonen forrige gang. Syntes jeg forklarer skikkelig klønete nå, men håper dere vet hva jeg mener :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Er det noe hokus-pokus å få rootet denne kontra en Galaxy S2? Har en søster som er lite fornøyd med denne telefonen, og jeg luftet idéen om å legge enn annen programvare enn SE sin, som etter min mening virker å sløve ned telefonen noe enormt? Den hakker og står på stort sett uansett hvor man blar og opererer telefonen.

Den har Android versjon 2.3.3 forresten :)

Endret av Mala
Lenke til kommentar

kan du ikke bare trykke en gang på power-knappen på toppen før du legger den i lommen? er det jeg pleier å gjøre og det fungerer fint.

Jeg gjør det. Men når telefonen ligger i lomme, så kommer jeg borti knappen som gjør at skjermen lyser opp igjen, og når dette skjer, så skyves slideren når skjermen ligger mot låret inni lomma, plagsomt!

Lenke til kommentar

Jeg oppdtaterte nettop mobilen og hvor helvette er backup and restore?

Gå til http://m.sonyericsson.com/backup på mobilen din så kan du laste det ned.

Hvaa faen? Og hvorfor kan den ikke lese minnekortet lenger?

Har du koblet telefonen til PC'en? Så lenge minnekortet er i "USB-minne modus" koblet til en PC vil det ikke være tilgjenglig fra telefonen.

Når mobilen er plugga ut finner den ikke minnekortet. Er den plugga inn i pcen så kan jeg heller ikke gå inn på den

Lenke til kommentar

Da er det vel også et problem at tastelåset går av?

Ikke legg skjemen inn mot låret, eler last ned en annen lockscreen :)

Har ikke samme problemet med tastelåsen, for der har jeg låsemønster....

Hvilken lockscreens finnes da, og hva er bra?

Liker den som er på HTC-tlefonene...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...