Frobe Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 noen med X10 med Telenor som har hatt en oppdatering? Har Telenor eg og å venter.. sendt ut på facebook på telenor sida nå å spurt ka tid de legger ut.. men samme tullet sist og, de e så treige me å sende ut.. Fekk dette svaret fra Telenor nå : Vi har ingen eksakt dato, men så snart den er klargjort blir den lagt ut Møkka folk........... Jeg skulle klart ventetiden dersom jeg viste at jeg ventet på noe godt, men det var verd en time knoting for å endre telefonen til standardversjon og bli kvitt "forbedringene" Telenor har lagt inn på sponsede telefoner. For å se det positive i det, da SE slapp nyheten om at de ville gi en 2.3.3 oppdatering til standardversjonene av X10i trodde jeg med at det ikke gjaldt Telenor-sponsede versjoner, men nå viser det seg at Telenor-versjonen kommer likevel. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 er virkelig Telenor-mobiler så my verre? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 er virkelig Telenor-mobiler så my verre? Ligger litt søppel på dem som man må roote for å fjerne. Roter til menyene. Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Her er en veldig detaljert guide fra XDA hvordan du kan legge inn stock firmware med 2.3.3 så får du den ferdig rota, uten operatør software. http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1196808 Så slipper dere å vente på Telestor som tar tid å flytte på... Lenke til kommentar
lisor Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 er virkelig Telenor-mobiler så my verre? Hehe ja...... De e nok det.. Forrige oppdatering ble det telefoner te Telenor uten mye hjelp.. De viste ingenting den gang heller sa de.. Men sa de venta på godkjenning fra Sony Ericsson te å sende ut oppdatering.. Tok si tid for å si det sånn. Men det så e rart, koffor får alle andre sendt ut dette men Telenor lang tid etter.. Får bare vente å håpe på denne kommer snart.. Eg gidder iallefall ikke å tulle me telefonen for å få inn på andre måter Lenke til kommentar
TEL_Norge Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Jeg har Telenor og oppdaterte min SE10 i går. Så langt liker jeg den nye versjonen. Men, nå føler jeg meg klønete gitt... Får ikke sendt sms... mottar ok, kan ringe og motta samtale ok, men ikke sende sms... Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Gidder noen å sjekke om de kan laste ned denne? https://market.android.com/details?id=jp.co.canon.bsd.android.aepp.activity Jeg hadde den med 2.1, men etter updaten får jeg ikke lastet den ned lengre. Lenke til kommentar
TEL_Norge Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Jeg har Telenor og oppdaterte min SE10 i går. Så langt liker jeg den nye versjonen. Men, nå føler jeg meg klønete gitt... Får ikke sendt sms... mottar ok, kan ringe og motta samtale ok, men ikke sende sms... Problem løst. Jeg trengte nytt sim-kort... Gidder noen å sjekke om de kan laste ned denne? https://market.android.com/details?id=jp.co.canon.bsd.android.aepp.activity Jeg hadde den med 2.1, men etter updaten får jeg ikke lastet den ned lengre. Jeg får: Denne appen er inkompatibel med din Telenor Sony Ericsson X10i. Telenor Sony Ericsson X10i Denne varen er ikke kompatibel med enheten din. Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Gidder noen å sjekke om de kan laste ned denne? https://market.android.com/details?id=jp.co.canon.bsd.android.aepp.activity Jeg hadde den med 2.1, men etter updaten får jeg ikke lastet den ned lengre. Jeg får: Denne appen er inkompatibel med din Telenor Sony Ericsson X10i. Telenor Sony Ericsson X10i Denne varen er ikke kompatibel med enheten din. Takk, samme feil som jeg får. Den virker på Galaxy Tabn, får hente den ut derifra. Lenke til kommentar
lmlindbo Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Sliter litt, eller rettere sagt mye med wimp etter oppdateringa. Spiller tre sanger og så henger det. Telefonen bli også merkbart tregere etter at jeg har brukt wimp. Forslag? Lenke til kommentar
secondarykid Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Noen flere som sliter med at valgte live wallpaper ikke er bakgrunnen etter oppstart? Får vanlig bilde istedenfor shadow galaxy som jeg vanligvis bruker. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Å faen altså! "Ikke plass til flere meldinger - alle innkommende vil bli avvist!" Trenger hjelp folkens, se her: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1209001 (På telefon så orker ikke å skrive). Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 idag da jeg skulle skrive en melding hadde telefonen plutselig bestemt seg for å hoppe over på kinesisk tastatur så jeg skjønte ikke en dritt av hvorfor det hadde hendt. fikk tilbake det vanlige tastaturet etterhvert men det var litt fortvilende. Lenke til kommentar
lmlindbo Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Hmmm. Skrev ikke jeg en melding her? Hvertfall. Ser ut til at telefonen min ikke likte den siste oppdateringa. Spesielt når BT er på. Driver og skrur seg av eller restarter. Blir varm, mye varmere enn før, når den lader. Fler med trøbbel? Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Ser ut som om telefonen restarter i ett. flere ganger når man skal bruke den så står den på pinkode skjermen. er kanskje en forbedring fra tidligere hvor telefonen blacka ut når man la den fra seg. Heldig Lenke til kommentar
lmlindbo Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Begynte på "levere tlf til deltaservice så de kan oppgradere software fire ganger før de gir meg ny telefon" runden i dag. Like greit å komme igang før garantien går ut:) Så nå er jeg tilbake på den lusne gamle Nodritia NDrittiSju'en. Tar jo bare ca 8 uker før noen gir meg ny tlf:) Lenke til kommentar
roar_1A3 Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Etter oppdateringen så har min hvertfall fungert svært bra. Det eneste negative med selve telefonen er at en gang ville den ikke lade, bare ble svært varm, men dette har skjedd en gang før, så tror ikke det er spesifikt for 2.3.3-oppdateringen. Syns også den er mye raskere. MEN, det jeg har lagt merke til er at jeg syns det er overraskende mange applikasjoner som man IKKE får installert på den? Det er til og med et par som dukker opp som kompatible i market.android.com, men kommer ikke opp i søk på selve telefonen, ei heller får jeg lastet dem ned ved å trykke på installer-knappen på market sine sider. Lenke til kommentar
3000 Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 får bare kunne ikke installere eller starte komponenter for oppdatering av programvaren når eg skal oppgradere min telenor låste x10. er dette på grunn av at oppdateringen ikke er tilgjengelig for telenor mobiler enda? takker for svar Lenke til kommentar
HelgeMann Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 hei Prøvde å koble den opp mot min handsfree (supertooth) men telefonen finner den ikke. mw600 og pc går helt fint. Har brukt den på WM tidligere uten problem. Har noen andre hatt problemer med blåtannen? Har det samme problemet med min SE Experia Arc. Fant du noen løsning?? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 (endret) Etter at jeg oppdaterte på lørdagen så fant jeg plutselig ut i dag tidelig at jeg ikke kan sende sms, jeg mottar sms uten problemer men send vil den ikke. Det står bare sender etter at man trykker på send knappen. Noen som har vært borti det samme. Edit: Restarte telefonen så funket det plutselig. Endret 22. august 2011 av Manx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå