Gå til innhold

Sony Ericsson X10 - SEs første mobil med Android OS.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da er oppdateringen ute for X10i CUST-NBC GENERIC 1234-8465, kjører i gang en backup nå, så oppdaterer jeg :)

EDIT: da har man endelig 2.3.3 da, kom ikke før nå, da herr lyn og fru torden ville ha en finger med i bildet, så langt er man fornøyd :)

YESS!! Mediascape er borte :D Dette betyr egen musikkspiller, og et eget galleri for video/bilder! ENDELIG :D

Endret av Puke Nukem
Lenke til kommentar

Er mulighet for å innstalere den nye launcheren som kommer til SE Arc: link. Har allerede innstalert den å den fungerer perfekt. Har også tatt å innstalert den nye marked-versionen, men har ikke .apk for den nå. Søk på XDA for å finne den.

Prøvde å scanne inn QR koden, men da kom det "mislykket nedlastning". Any ideas?

Lenke til kommentar

Selve oppdateringen gikk greit, og det ser ut til at jeg er kvitt tregheten jeg slet med før (halleluja!), men nå får jeg ikke sendt MMS... Argh. Får feilmelding når jeg forsøker å laste ned innstillinger fra telefonen (det står bare "kunne ikke laste ned innstillinger" eller noe i den duren), så gikk inn på nettsiden til operatøren (Chess) og fikk tilsendt oppsett derfra. Kommer på nett, men får altså ikke sendt MMS. Noen andre...?

Husker jeg hadde problemer med dette i starten også, men det bare gikk seg til etter hvert. Møkkairriterende er det i hvert fall.

Lenke til kommentar

Er mulighet for å innstalere den nye launcheren som kommer til SE Arc: link. Har allerede innstalert den å den fungerer perfekt. Har også tatt å innstalert den nye marked-versionen, men har ikke .apk for den nå. Søk på XDA for å finne den.

Prøvde å scanne inn QR koden, men da kom det "mislykket nedlastning". Any ideas?

Prøvde å skanne qr-koden selv, men mislyktes. Klikket inn på linken til megaupload: link og innstalerte apk-filen med apps installer.

Her er også link til .apk-filen for nye marked: http://dl.dropbox.com/u/17427948/com.android.vending-1.apk

Lenke til kommentar

Endelig er min private X10i oppgradert til Android 2.3.3. Den fungerer utmerket, men jeg jeg har fått en ny Neo fra jobb...

Hva er en ett år gammel oppdatert og rootet hvit X10i verd i bruktmarkedet? Har også uoriginalt reservebatteri og ekstern lader.

Jeg har allerede en X10 Mini som reserve, men den har liten verdi. Har lyst på å kjøpe en ny Xperia Active som reserve, men da må min gamle X10i selges først.

Lenke til kommentar

Endelig er min private X10i oppgradert til Android 2.3.3. Den fungerer utmerket, men jeg jeg har fått en ny Neo fra jobb...

Hva er en ett år gammel oppdatert og rootet hvit X10i verd i bruktmarkedet? Har også uoriginalt reservebatteri og ekstern lader.

Jeg har allerede en X10 Mini som reserve, men den har liten verdi. Har lyst på å kjøpe en ny Xperia Active som reserve, men da må min gamle X10i selges først.

Et godt tips er å se på gjennomsnittet på finn.no som ligger på ca. 2000,-.

Lenke til kommentar

noen med X10 med Telenor som har hatt en oppdatering?

Nei, jeg rootet og omregistrerte min til CUST-NCB GENERIC 1234-8465 for å slippe de forhåndsinstallerte "godbitene" som Telenor tvangsforet den med.

I følge denne oppdateringstråden på XDA er X10i TNOR-NO GENERIC 1234-7530 - Not available yet (yyyy-mm-dd).

Det er selvfølgelig lov å håpe at Telenor dropper de forehåndsinstallerte spillene/appene/hjemmesiden på denne oppdateringen, men jeg tok ikke sjansen på det.

Lenke til kommentar

Jeg fikk oppdateringa nå. Std X10 med telenor. Problemet mitt er at jeg finner ikke igjen "backup and restore", så jeg har bare snuten og telenor i kontaktene mine:)

Sry mac, du skulle lest 2 sider tilbake og der fått vite at backup & restore er historie

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1129932&view=findpost&p=18075899

Lenke til kommentar

Jeg fikk oppdateringa nå. Std X10 med telenor. Problemet mitt er at jeg finner ikke igjen "backup and restore", så jeg har bare snuten og telenor i kontaktene mine:)

Kontaktene kan du også synkronisere via Gmail-kontoen din, men det hjelper ikke dersom du ikke har synkronisert kontaktene tidligere.

Lenke til kommentar

Jeg fant en link til gamle Backup and Restore på xda-developers, installerte den på telefonen etter oppgradering og kjørte restore. Fikk inn alle SMS, MMS telefonkontakter (hadde bare noen få, de fleste var sync'et) og nettleserbokmerker.

Har dessverre ikke link til der jeg fant den, men det burde være mulig å finne igjen...

Lenke til kommentar

Sry mac, du skulle lest 2 sider tilbake og der fått vite at backup & restore er historie

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1129932&view=findpost&p=18075899

Er bare ikke så nerdete lengre at jeg leser alle forum før jeg gjør ting:) Sto ikke noe på SE sitt prog, så da gjorde jeg bare som jeg pleier. Ikke så lurt selvfølgelig, men herlig befriende:)

Lenke til kommentar

Jeg fant en link til gamle Backup and Restore på xda-developers, installerte den på telefonen etter oppgradering og kjørte restore. Fikk inn alle SMS, MMS telefonkontakter (hadde bare noen få, de fleste var sync'et) og nettleserbokmerker.

Har dessverre ikke link til der jeg fant den, men det burde være mulig å finne igjen...

FAnt den. http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1193802

Prøver i dette øyeblikk, så får vi se...

Lenke til kommentar

Har Telenor eg og å venter.. sendt ut på facebook på telenor sida nå å spurt ka tid de legger ut.. men samme tullet sist og, de e så treige me å sende ut..

Fekk dette svaret fra Telenor nå : Vi har ingen eksakt dato, men så snart den er klargjort blir den lagt ut :)

Møkka folk...........

Endret av lisor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...