Puke Nukem Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Joda, funker vel det der, men var en del mangelfulle kart over diverse tettsteder rundt om som jeg gjerne skulle hatt... Lenke til kommentar
Lami Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Kun jeg som har problemer med å sende 2 meldinger i samme sleng? Når jeg skriver en melding kan det bli over 160 ord slik at jeg må sende som 2 meldinger, og da vil ikke meldingen sende! Irriterer meg så jævlig. Prøvd både Handcent og meldingsprogrammet på telefonen. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 (endret) Noe for deg Puke Nukem? http://www.mapdroyd.com/ virket jo ganske genialt til når en er ute og reiser i utlandet. Endret 13. juni 2011 av ilpostino Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 nå ser det ut som 2.3 kommer til X10. artikkel. Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 nå ser det ut som 2.3 kommer til X10. artikkel. Jau, men det er old news Var prat om det bak i tråden. Håper den kommer snart Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 sånn går det når en ikek følger med tilstrekkelig i lange tråder. Lenke til kommentar
secondarykid Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Ifølge Sony Ericssons russiske twitterkonto kommer Gingerbread i begynnelsen av Q3 - dvs. juli! Lenke til kommentar
roar_1A3 Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Ja, men Skandinavia skal få oppdateringen først om jeg ikke husker feil? De sa også Q2/Q3, så er ikke usannsynlig at vi i Norge vil få oppdateringen i Juni. =) Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Gingerbread kommer i august: http://blogs.sonyericsson.com/products/2011/06/20/update-on-gingerbread-for-xperia%E2%84%A2-x10/ Usikker på om jeg skal gidde å reinstallere for å se om jeg blir kvitt treghet og ufrivillig restarting før den tid. Evt. bare kjøpe ny telefon :S Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Jeg har en X10 som ble kjøpt på elkjøp og har telenor, er det et "operator kit" eller generic? Lenke til kommentar
secondarykid Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Jeg har en X10 som ble kjøpt på elkjøp og har telenor, er det et "operator kit" eller generic? Den er da såkalt branded. Altså låst til operatør. SE Product Blog skriver at det kan tid før operatørlåste telefoner får den nye oppdateringen. Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Jeg har en X10 som ble kjøpt på elkjøp og har telenor, er det et "operator kit" eller generic? Den er da såkalt branded. Altså låst til operatør. SE Product Blog skriver at det kan tid før operatørlåste telefoner får den nye oppdateringen. Takk. Var no så jævlig å da Lenke til kommentar
secondarykid Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Jeg har en X10 som ble kjøpt på elkjøp og har telenor, er det et "operator kit" eller generic? Den er da såkalt branded. Altså låst til operatør. SE Product Blog skriver at det kan tid før operatørlåste telefoner får den nye oppdateringen. Takk. Var no så jævlig å da Egentli ikke. Bruk denne siden link til å unbrande mobilen din! Lenke til kommentar
waddaf Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Er det bare meg eller finnes ikke lydopptak på x10 mini? Skulle da ikke tro at man måtte laste ned app separat for noe som egentlig burde være forhåndsinstallert. Hvis det allerede er på telefonen, hvor? hvis ikke, noen forslag til en bra app? Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Jeg skulle hatt en holder for å ha i bilen som jeg kunne sette telefonen i. Noen tips? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Kun jeg som har problemer med å sende 2 meldinger i samme sleng? Når jeg skriver en melding kan det bli over 160 ord slik at jeg må sende som 2 meldinger, og da vil ikke meldingen sende! Irriterer meg så jævlig. Prøvd både Handcent og meldingsprogrammet på telefonen. Noen som kan hjelpe meg? Puke Nukem: HER har du en en del bilholder med og uten lader osv.. Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Puke Nukem: HER har du en en del bilholder med og uten lader osv.. Ahh der ja Jeg trenger ikke en med lader, holder at den kan holde telefonen. Jeg ser for meg at jeg fester holderen i den ventilasjonsåpningen som jeg aldri bruker, men da må jeg ha festet vridd ca 45 grader for å få dette brukbart... Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Kjapt spørsmål: I MEdiascape er det en kategori som heter "lydbøker" hvordan får jeg en mappe med Mp3 til å legge seg under denne kategorien? Lenke til kommentar
secondarykid Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Ifølge China Mobile og en israelsk nettside som har testet en nesten ferdig utgave av Gingerbread, kommer oppdateringen i løpet av neste uke! Blir spennende å se. Lenke til kommentar
secondarykid Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Jepp! Kommer denne uken: http://www.xperiax10.net/2011/07/25/sony-ericsson-confirms-x10-android-2-3-update-coming-this-week/. Offisielt fra SE facebook. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå