TheGizmo Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 SE får egen "side" i Market http://androinica.com/2011/04/sony-ericsson-android-market/ Lenke til kommentar
Optimus Prime Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Noen som vet om det er mulig å få opplåsningsskjermen fra 1.6 på 2.1 versjonen? Likte den gammle bedre. Eller er det mulig å legge inn 1.6 igjen???? Lenke til kommentar
roar_1A3 Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Det er nok mulig. Jeg syntes den siste versjonen av 2.1 var helt forferdelig treg, så jeg rootet X10 og installerte den første 2.!-updaten, og nå er mobilen rask igjen. =) Gå på xda og se, finner masse guider og programvare der! =) Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Må man ha noe for å sende mms? Når jeg prøver å sende bilde står det bare "sender". Har venta en halvtime... Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 du har fått tilsendt oppsett fra mobilopperatøren din? Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Må man ha noe for å sende mms? Når jeg prøver å sende bilde står det bare "sender". Har venta en halvtime... Boota om telefonen for sikkerhetsskyld? Har du datatilgang/ får du surfa? Test evt sett i flightmode/ gå ut av flightmode for en enkel av/ pålogging på mobilnettet. du har fått tilsendt oppsett fra mobilopperatøren din? Dette henter Android fra simkortet selv, På X10 er det via "innstillinger, Sony Ericsson, Nedlastning av innst." Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Må man ha noe for å sende mms? Når jeg prøver å sende bilde står det bare "sender". Har venta en halvtime... Boota om telefonen for sikkerhetsskyld? Har du datatilgang/ får du surfa? Test evt sett i flightmode/ gå ut av flightmode for en enkel av/ pålogging på mobilnettet. du har fått tilsendt oppsett fra mobilopperatøren din? Dette henter Android fra simkortet selv, På X10 er det via "innstillinger, Sony Ericsson, Nedlastning av innst." Jeg får surfa på nett via wifi ja. Prøvde å gå på instillinger -> SE -> Nedlasting av innst., men det skjer ingen ting når jeg trykker Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Jaja, da var min Sony Ericsson XPERIA X10 telefon solgt. Jeg fikk den solgt for 2300 kr med Sony Ericsson HBH-IS800 Stereo Bluetooth headsettet. Så min nye mobil blir en Samsung Galaxy S II som jeg har bestillt i fra Netcom nå. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 jeg har en sigaretttenner med USB-utgang (bildet tatt med som referanse) som leverer 12V 0.5A men dette er for lite for å kunne lade både iPoden min og SE X10. noe som vet hvor mye som kreves for å kunne lade disse fra en sigarett-tenner? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Usb standarden spesifiserer 5v og 0.5A for et totalt av 2.5 watt. Per kontakt, alle telefoner som lader seg trenger i stort sett hele denne strømmen for å kunne lades. Så en lader for to telefoner vil da trenge to kanaler, med en sum av 2*0.5A=1A Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 da synes jeg det er rart X10 ikke kunne lades med feks iPod-laderen min.. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 iPod ladere har en eller annen tillegskabel aktiv for å forhindre at det skal være 100% kompatibelt med generisk utstyr, det kan være at det er det som krangler. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 lurer på hvorfor jeg ikke er overrasket over at Apple kan lage noe slikt. 2 Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 12. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2011 Merk at din PC leverer 5V, 0,5A. En vanlig vegglader leverer 5V, 1A så om du finner deg en lader som leverer 1A vil det funke flott til å lade to mobiler samtidig. Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 etter oppdatering til 2.1 så savner jeg virkelig funksjonen som selv justerte lyset på skjermen etter hvor mye lys det var rundt mobilen! vil ha dette tilbake NÅ!!!!!111oneone!11!! Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 etter oppdatering til 2.1 så savner jeg virkelig funksjonen som selv justerte lyset på skjermen etter hvor mye lys det var rundt mobilen! vil ha dette tilbake NÅ!!!!!111oneone!11!! Så... skru den på? Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 How? Finner ingen plasser å skru dette på! Kan bare stille styrken manuelt her Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 How? Finner ingen plasser å skru dette på! Kan bare stille styrken manuelt her HVis du ser på den greia hvor du kan skru av og på wifi,bluetooth,gps, synkronisere og lysstyrke er det det midterste på lysstyrke. Altså, det er lyssstyrke av - auto - full styrke. Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 hm, får se, kan ikke huske at det har skjedd stort når jeg har hatt den der før.. Lenke til kommentar
iDinosaur Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Trenger litt hjelp. Har den STORE versjonen av Sony Ericsson XPERIA X10i Når jeg låser opp telefonen får jeg selfølgelig opp forsiden av hele telefonen. Google search bar øverst også en liten firkant med opplysninger om alt mulig rart. ( Facebook, meldinger, e-post, bilder etc.) også noen snarveier fra menyen nederst. Men det jeg lurer på er, om jeg kan få vekk den lille firkanten, sånn at eg får ca 80% bakgrunnsbilde isteden for ca 20%. Vist det går ann, kan noen fortelle meg hvordan? (Ja, jeg vet at man kan slette opplysningene, men da har du en tom liten firkant som gjør ingenting.) For den lille firkanten irriterer meg virkelig. Takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå