Puke Nukem Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Er det umulig å skifte farger på menyene på mobilen? Lenke til kommentar
T2000 Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Xperia arc Home Launcher now available for X10 Testet denne, litt kult å få arc home launchern... Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 er det bare jeg som har kjørt den oppdateringen rettpå telefonen fra et trådløst nettverk? Nope, min bror gjorde det samme også og det gikk helt etter planen. En ting vi lot merke til er at kalenderen oppgir feil uketall. Er det slik hos dere andre også? Lenke til kommentar
AtleCM Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 En ting vi lot merke til er at kalenderen oppgir feil uketall. Er det slik hos dere andre også? Ja så sannelig! Men kun den originale. Jeg bruker Jorte og den viser korrekt. Lenke til kommentar
lmlindbo Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Hmm. KAlenderen min døde etter oppdatering den... Med følgende feilmelding: "Applikasjonen kalenderlagring (prosess com.android.calendar) stoppet uventet. Prøv igjen" Grr. Skal prøve å reparere, å se hvordan det går... Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Min kalender døde også, men clear cache / data gjorde susen. Lenke til kommentar
simonsen34 Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 (endret) Hei, er nokså ny når det gjelder xperia og android, og har følgende spørsmål: hvordan får man android 2.3? har prøvd å lete på nettet men finner ingenting. og korleis skifter man layout? noen sider man kan lasta ned på? synst den orginale er kjedelig. og en ting til, hehe, har programmer på telefonen som eg vil kvitte meg med, hvorden fjerner man dem? Har xperia X10. Takker for svar. Endret 2. mars 2011 av simonsen34 Lenke til kommentar
melvis Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 (endret) ;-) fant ut av ting og tang Endret 2. mars 2011 av melvis Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 hadde ikke lagt merke til ukenummeret hellr. idiotisk feil av SE at de ikke klarer å få dette rett. Lenke til kommentar
Dita Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Heeei Jeg lurte på om dere kunne hjelpe meg. Fikk en forespørsel om programvare oppdatering på min xperia x10. Tok backup av alt på telefonen, og oppgraderte programvaren. Når jeg slo på telefonen etter oppdateringen var designet helt annerledes og stygt (syns jeg). Så jeg lurer på hvordan jeg får tilbakestilt til forrige programvare? Dita Lenke til kommentar
Manx Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Min kalender døde også, men clear cache / data gjorde susen. Da skal jeg teste det, for kalenderen min sluttet å virke etter oppdateringen... Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Noen mulighet for å bruke telefonen som Wifi-hotspot uten å roote?:-) Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 5. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2011 Ja, hvis du har Android versjon 2,2 eller nyere så er det inkludert. Lenke til kommentar
thomastheman Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Uten å roote sa han, eller har Android 2.2 kommet til X10? Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 5. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2011 Aah, stemmer det, SE stoppa på 2,1. My bad. Lenke til kommentar
thomastheman Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Noen som har prøvd ut Google Translate appen på X10en? Ikonet for conversation mode kommer ikke opp, andre som opplever det samme? Sinnsykt irriterende å ikke kunne bruke den kuleste funksjonen! Lenke til kommentar
Lami Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Funker fint hos meg. Har du aktivert conversation mode i Settings? Bruk tasten til venstre på telefonen også Settings (i appen). Lenke til kommentar
thomastheman Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Nå fant jeg conversation mode, helt nede. Men jeg får bare voice input not supported!? Lenke til kommentar
kilik Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Merkelig. Mistet plutselig de norske bokstavene æ, ø og å når jeg skal skrive meldinger. Jeg har valgt norsk skriftspråk og norsk skjermtastatur. Har siste oppdatering. Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 For de som ikke har fått det med seg enda: X10 får Android v2.3.3 (Gingerbread) i sommer http://blogs.sonyericsson.com/products/2011/03/25/update-on-xperia%E2%84%A2-x10/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå