CurSe Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 (endret) Fant ut av det Endret 29. november 2010 av CurSe Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) Hmm, ser faktisk ut til at Sony Ericsson XPERIA X10 får Android 2.2 offisielt i fra Sony Ericsson alikavel http://www.gsmarena....2-news-2122.php Jeg har alltid hatt følelsen på at dette kom til å skje. EDIT: Kanskje det ikke kommer alikavel: http://forum.xda-developers.com/showpost.php?p=9543101&postcount=22 Endret 7. desember 2010 av Vindicator Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 igår gikk også jeg til anskaffelse av denen telefonen og jeg ar iden forbinnelse to spm: 1) hvile applikasjoner anbefaler dere? 2) hva kan jeg gjøre for å spare lengst mulig på batteriet? Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 (endret) 1) hvile applikasjoner anbefaler dere? 2) hva kan jeg gjøre for å spare lengst mulig på batteriet? 1) Sjekk denne tråden. 2) Et tips er å installere JuiceDefender. Dette programmet sørger for at andre programmer på telefonen kun får tilgang til 3G med jevne mellomrom og sparer både strøm og antall MB nedlastet. Endret 10. desember 2010 av andreasn Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 (endret) takker. edit: jeg har fire (forhåpentligvis små) spørsmål: 1) hvordan får jeg satt begrensninger på hvor store mail som skal lastes ned (feks sette en grense ved 10k)? 2) hvordan får jeg hevet begrensningen for hvor lang tid tilbake en kan laste ned mail. jeg har cirka 1500 mail i inboksen min som jeg gjerne skulel ha lastet ned til telefonen. 3) Hvordan får jeg merket all epost samtidig? 4) jeg får lastet ned epost ved å velge "Oppdater", ikkesant? Endret 10. desember 2010 av ilpostino Lenke til kommentar
Fiske Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 takker. edit: jeg har fire (forhåpentligvis små) spørsmål: 1) hvordan får jeg satt begrensninger på hvor store mail som skal lastes ned (feks sette en grense ved 10k)? 2) hvordan får jeg hevet begrensningen for hvor lang tid tilbake en kan laste ned mail. jeg har cirka 1500 mail i inboksen min som jeg gjerne skulel ha lastet ned til telefonen. 3) Hvordan får jeg merket all epost samtidig? 4) jeg får lastet ned epost ved å velge "Oppdater", ikkesant? Du får lastet ned mailen du har i innboksen ved å trykke oppdater ja. Men er ikke sikker på om telefonen vil laste ned alle dine 1500 mail. Lenke til kommentar
secondarykid Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Har problemer mde å få sms til mobilen. Går greit å sende de, men jeg får ingen tilbake. Har vært slik en stund nå. Har slått av datatrafikk og roaming for å slippe dyre regninger, men disse skal vel ikke ha noe å si for mottak av sms? Noen som vet hva som er feil? Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Har problemer mde å få sms til mobilen. Går greit å sende de, men jeg får ingen tilbake. Har vært slik en stund nå. Har slått av datatrafikk og roaming for å slippe dyre regninger, men disse skal vel ikke ha noe å si for mottak av sms? Noen som vet hva som er feil? Ja, du har for lite plass ledig på telefonen. Da stopper mottak av SMS og all annen synk. Holder meg alltid over 25mb ledig selv. Lenke til kommentar
secondarykid Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Har problemer mde å få sms til mobilen. Går greit å sende de, men jeg får ingen tilbake. Har vært slik en stund nå. Har slått av datatrafikk og roaming for å slippe dyre regninger, men disse skal vel ikke ha noe å si for mottak av sms? Noen som vet hva som er feil? Ja, du har for lite plass ledig på telefonen. Da stopper mottak av SMS og all annen synk. Holder meg alltid over 25mb ledig selv. Har 39 mb ledig. Tror neppe at jeg har ligget under 25 mbnoen gang. Fungerte fint for 1,5 uker siden. Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Ok, da vet jeg ikke! Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 jeg har ikke hatt telefonen mer i enn et par dager og jeg gikk over fra Xperia X1 men jeg må si jeg er veldug fornøyd med denne telefonen så langt. selv om jeg har installert JuiceDefender skal det bli spennende å se hvor lenge jeg klarer å holde telefonen på i en lading. Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 jeg har ikke hatt telefonen mer i enn et par dager og jeg gikk over fra Xperia X1 men jeg må si jeg er veldug fornøyd med denne telefonen så langt. selv om jeg har installert JuiceDefender skal det bli spennende å se hvor lenge jeg klarer å holde telefonen på i en lading. Jeg har klart, i overkant av 4 døgn, men adroid 2.1 Men det var med ganske lite bruk da Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Jeg har klart, i overkant av 4 døgn, men adroid 2.1 installert noe mer enn JuiceDefender for å spare batteriet? noen som har noen pdf-lesere og office/notepad-versjon å anbefale til Android? Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 (endret) Jeg har slått av datatrafikk og wifi, slo det på ved et par anledninger når jeg trengte det eller bare innebygd task-killer i 2.1 EDIT: akkurat nå er jeg på 4 døgn og 16 timer, har ikke gjort noe som helst for å spare på strømmen, har til og med spilt litt Angry birds! Endret 12. desember 2010 av Puke Nukem Lenke til kommentar
hallvardr Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 min holder stort sett 4 dager ved mitt normale bruk, ikke gprs og bare wifi av og til. har fått en problem de siste ukene. når jeg trykker på kalenderen vil den ikke åpne seg? har ikke peiling på hvorfor det skjer? og finner ikke noen om det på nettet Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 hvordan sletter man nettloggen? altså det man har søkt på på nettleseren Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 er det noen som vet om et bra epost-program til X10? Jeg htester for øyeblikket ut K-9 mail men med nesten 1600 mail i inboksen har den med å henge litt. Jeg kan ikke huske at X1 var noe særlig treg når det gjalt mail. Lenke til kommentar
Slettet-YGj9hz Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Hei! Jeg oppgraderte nettopp en Sony Ericsson Xperia X10 til Android 2,1. Når jeg prøver å sette språket til norsk fungerer det utmerket, før jeg lagrer og vips, tilbake til engelsk! har prøvd alt, hvorfor hoppper språket tilbake til engelsk når jeg har valgt norsk?? Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Ny oppdatering til X10 er sluppet. http://www.xperiax10.net/2010/12/24/new-x10-update-2-0-2-a-0-24-brings-bug-fixes-loses-ability-to-root/ Lenke til kommentar
murmeljenta Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Har installert oppdateringen. Helt smertefritt denne gang, ingen data mistet e.l. Har noen skjønt hva som er nytt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå