krio Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Har oppgradert og da får jeg ikke Æ Ø Å opp på tastaturet slik det var før, noen som har noen tips? ellers så funker alt meget bra likte denne oppdateringen :-) Lenke til kommentar
smedv Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Har oppgradert og da får jeg ikke Æ Ø Å opp på tastaturet slik det var før, noen som har noen tips? ellers så funker alt meget bra likte denne oppdateringen :-) Gå inn på meldinger, trykk og hold nede globusmerket.Velg skriftspråk, då kan du velge alle dei språka du vil. for å veksle mellom språk trykk en gang på globusen Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 http://www.youtube.com/watch?v=868sPlG3dCY&feature=sub Lenke til kommentar
geil Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Noen med formening om hva q1-oppdateringen innebærer? Gingerbread? Honeycomb er vel å håpe på vel mye. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 17. november 2010 Forfatter Del Skrevet 17. november 2010 Som Youtube-videoen til Turbo Sindre også viser over: En artikkel om mobiltelefoni på ITavisen uten at det nevnes iPhone!? UTROLIG! Mer on topic: Vet ikke hva jeg skal tro. På en side sier jo Sony at den ikke støtter multitouch, men det ligner nå ikke Sony å spare på slike ting når det kommer til flaggskipene. Vi får bare krysse fingrene å håpe at denne "insideren" hos Sony har rett, og at vi får se multitouch etter hvert. Nå er det slik at Sony Ericsson ikke produserer skjermer selv, dedikerte skjermprodusenter gjør den jobben for dem. Jeg tviler på at en skjermfabrikant lager en ekstremt high-end mobilskjerm med så stor størrelse (4 tommer) med så høy oppløsning (480x854 px) og med så bra kvalitet UTEN at touch-panelet støtter multitouch. Derfor har jeg tvilt siden dag en på at multitouch var umulig. Kan virke som jeg fikk rett i det. Da var det bekreftet: http://blogs.sonyericsson.com/products/2010/11/17/work-ongoing-on-pinch-zoom-for-xperia-x10/ Lenke til kommentar
krio Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Har oppgradert og da får jeg ikke Æ Ø Å opp på tastaturet slik det var før, noen som har noen tips? ellers så funker alt meget bra likte denne oppdateringen :-) Gå inn på meldinger, trykk og hold nede globusmerket.Velg skriftspråk, då kan du velge alle dei språka du vil. for å veksle mellom språk trykk en gang på globusen takk da var det i orden :-) men nå har tlf begynt med en varslingslyd vert 15-20 min finner ikke ut hva det er for noe ?? Lenke til kommentar
smedv Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 takk da var det i orden :-) men nå har tlf begynt med en varslingslyd vert 15-20 min finner ikke ut hva det er for noe ?? Det er litt meir trikki, kan no vere mykje det:) Får du opp noke symbol i varsellinja øverst på display?? Lenke til kommentar
krio Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 men nå har tlf begynt med en varslingslyd vert 15-20 min finner ikke ut hva det er for noe ?? Det er litt meir trikki, kan no vere mykje det:) Får du opp noke symbol i varsellinja øverst på display?? Nei ingen ting, en liten ringelyd på noen sec ,og har tatt tiden og det er ver 15min, har restartet den, tatt ut batteriet, tlf er fulladet merklige greier Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 jeg klarer aldri å få disse beskyttelsesfilmene til skjemen på uten at det blir et eller to støvkorn mellom Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 ny update. hva er den? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 jeg klarer aldri å få disse beskyttelsesfilmene til skjemen på uten at det blir et eller to støvkorn mellom Hehe, nei. Det er irriterende. Får det aldri til jeg heller Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Og så irriterer det meg at jeg ikke finner tilbake den automatiske justeringen av lysstyrken på skjermen. Den var i 1.6 men finner den ikke nå! Lenke til kommentar
Lami Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Etter så vidt jeg vet er den funksjonen borte i Android 2.1 versjonen Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 (endret) Etter så vidt jeg vet er den funksjonen borte i Android 2.1 versjonen FFFUUUUUUUUUUUU!!!! :( :mad: :hrm: :nei: :ermm: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :no: EDIT: Sorry for overdreven bruk av smilyer, men dette er en funksjon jeg virkelig savner... Endret 20. november 2010 av Puke Nukem Lenke til kommentar
Lami Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Hehe, ja. Det var litt dumt egentlig Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 21. november 2010 Forfatter Del Skrevet 21. november 2010 Hva ER det dere prater om? Automatisk justering av lysstyrken på skjermen er i alle versjoner. Settings->Display->Brightness->Velg automatic. Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Har ikke noe valg for automatisk justering her i alle fall! Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Har ikke noe valg for automatisk justering her i alle fall! +1 Har kun en bar som jeg kan justere styrken med. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Det finns ikke på 2.1, men min gjør det uansett, av en eller anna grunn Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 (endret) Det finns ikke på 2.1, men min gjør det uansett, av en eller anna grunn Urettferdig! Jeg fant nettopp ut av det! På denne widgeten, med wifi, Bt og gps på/av, så har man jo instilling for lyset på skjermen, men har Full styrke, "null styrke" og så en til, som justerer av seg selv faktisk! Har trodd at denne siste her har vært en slags midt i mellom stilling, men nei Endret 21. november 2010 av Puke Nukem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå