melvis Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 (endret) har tele2. både før og etter oppdatering. Vet bare at mange med Tele 2 har problem ang. mms. Leste på en annen tråd. ## unødvendig quoting fjernet av ilpostino ## Endret 5. november 2010 av ilpostino Lenke til kommentar
Gsx1000r Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 (endret) Vet bare at mange med Tele 2 har problem ang. mms. Leste på en annen tråd Bra det ikke kun er meg, men fikk akkurat mms og da fikk jeg faktisk tatt den i mot *glede* ble meget overrasket egentlig. håper jeg tele2 har løst problemet på ett eller annet vis. ## unødvendig quoting fjernet av ilpostino ## Endret 5. november 2010 av ilpostino Lenke til kommentar
melvis Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 (endret) Bra det ikke kun er meg, men fikk akkurat mms og da fikk jeg faktisk tatt den i mot *glede* ble meget overrasket egentlig. håper jeg tele2 har løst problemet på ett eller annet vis. Så bra Ja la oss håpe det varer. ## unødvendig quoting fjernet av ilpostino ## Endret 5. november 2010 av ilpostino Lenke til kommentar
olahal3 Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 (endret) Er det noen som vet hvordan man kan få LED varslet til å varsle selv om skjermen er på, virker bare når skjermen er av. Blinket med skjermen på i 1.6 Ola Endret 4. november 2010 av olahal3 Lenke til kommentar
loni Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 3 døgn 15 timer, 37%......... Hvordan jeg klarer det? veit ikke, eneste jeg har gjort er å oppgradere til 2.1 sånn helt seriøst, hvordan greier du det? fra kl 07 på morgenen til 6 på kvelden så bruker jeg 80% av batteriet, så skjønner lite hvordan du greier å holde batteriet i 3 døgn Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 (endret) nei, jeg hakke peiling egentlig... Nå er det forresten 3 døgn og 19 timer og 31% igjen..... *Tror jeg putter ladere inn i natt, bruker nemmlig telefonen som vekkeklokke! Endret 4. november 2010 av Puke Nukem Lenke til kommentar
secondarykid Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Lurer fortsatt på svar angående spørsmålene mine: Noen som vet hvor innstillingene for å tømme cache fra marked og lignende applikasjoner befinner seg nå? Var tidligere under Innstillinger-Applikasjoner-Innstalerte applikasjoner. Noen som vet om det har kommet App2sd for android 2.1 for oss uten root? Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Lurer fortsatt på svar angående spørsmålene mine: Noen som vet hvor innstillingene for å tømme cache fra marked og lignende applikasjoner befinner seg nå? Var tidligere under Innstillinger-Applikasjoner-Innstalerte applikasjoner. De er der enda... meny-knapp -> filter -> alle Lenke til kommentar
secondarykid Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Lurer fortsatt på svar angående spørsmålene mine: Noen som vet hvor innstillingene for å tømme cache fra marked og lignende applikasjoner befinner seg nå? Var tidligere under Innstillinger-Applikasjoner-Innstalerte applikasjoner. De er der enda... meny-knapp -> filter -> alle Takk for svar! Viste seg at det kun var huket av for tredjeparts software. Noen som vet om det finnes/ kommer App2SD til android 2.1? Lenke til kommentar
smedv Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Har problem med att telfon kobler frå SIM kortet heilt uten grunn, og av og til når eg då taster inn pin kode på nytt, så har alle kontakter og SMS blitt sletta fra tlf. Då må eg gjennopprette frå minnekort, utrulig irriterande.... Noken som har opplevd det same, og kansje har ei løsning?? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Enkelte innlegg er blitt redigert grunnet overdreven eller feil bruk av siteringsfunksjonen. Vær vennlig å passe på og sitere det du svarer på og ikke mer enn det. I utgangspunktet skal man ikke sitere mer enn maks to innlegg bakover. Dette for å gjøre det mest mulig oversiktlig. Ved sitering av veldig mye tekst, eller om bruker finner det nødvendig å sitere flere innlegg bakover, så oppfordres man til å bruke skjul-funksjonen. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på PM. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
Jester7 Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Har nettopp fått oppdatert til 2.1, men ser nå at 3G ikonet i statusbaren har blitt bytta ut med en H. Er dette normalt, eller har jeg gjort en tabbe da jeg flasha med 2.1? Nettverkstype viser HDSPA og det er vel 3G? Finnes det forresten en app som enkelt viser om man har 2G eller 3G? J. Lenke til kommentar
AtleCM Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 3G er 3G, H er det Nokia kaller 3,5G på sine mobiler, Telenor (eller er det Netcom?) kaller det "Turbo-3G" Lenke til kommentar
Jester7 Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 3G er 3G, H er det Nokia kaller 3,5G på sine mobiler, Telenor (eller er det Netcom?) kaller det "Turbo-3G" Vel det står nå "H" på min X10 Mini, med Telenor... Lenke til kommentar
AtleCM Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Jau, men Android kaller det H. H tilsvarer Turbo-3G eller 3,5G, det var det jeg forsøkte å si Lenke til kommentar
Jester7 Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Takker for oppklaringen, fant nemlig ikke det symbolet i brukermanualen. J Lenke til kommentar
AtleCM Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Finnes det forresten en app som enkelt viser om man har 2G eller 3G? J. Står det ingenting eller E så har du 2G, står det 3G eller H så har du 3G. Har du ingenting så har du kun GSM, og du kan ikke sende data. E er EDGE, altså en god del raskere GPRS (som ikke brukes lengre). Nesten like raskt som 3G i praksis. Lenke til kommentar
loni Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Finnes det forresten en app som enkelt viser om man har 2G eller 3G? J. Står det ingenting eller E så har du 2G, står det 3G eller H så har du 3G. Har du ingenting så har du kun GSM, og du kan ikke sende data. E er EDGE, altså en god del raskere GPRS (som ikke brukes lengre). Nesten like raskt som 3G i praksis. H eller HSDPA som det kalles er bedre enn 3G. Grunnet til at det ikke var på 1.6 er at det ikke var støtta i 1.6, men nå som vi har 2.1 så er det støttet Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Finnes det forresten en app som enkelt viser om man har 2G eller 3G? J. Står det ingenting eller E så har du 2G, står det 3G eller H så har du 3G. Har du ingenting så har du kun GSM, og du kan ikke sende data. E er EDGE, altså en god del raskere GPRS (som ikke brukes lengre). Nesten like raskt som 3G i praksis. Edge er bedre enn gprs, men ikke i nærheten av 3g, ikke med en faktor på 10 en gang. Lenke til kommentar
deiglie Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Når jeg skal oppdatere programvaren til step 2, der jeg skal slå av telefonen, holde inne tilbakeknappen så sette i usbkabelen så skjer det ingenting.. Telefonen slår seg selv på etter en stund, men ingenting skjer. Kommer ikke videre i oppdateringen. Har prøvd både i updateservice og pc companion.. forslag anyone?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå