Gå til innhold

Sony Ericsson X10 - SEs første mobil med Android OS.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Faen... sliter med å motta mms etter oppdatering til 2.1. byttet mms og wap oppsett flere ganger. gått igjennom innstillinger og alt ser ut til å være riktig stilt inn. Noen flere som har dette problemet? Sende ser ut til å gå greit. Noen andre som opplever dette som ett problem?

 

 

Jeg har faktisk mye bedre mottak og sending av mms nå :D

 

Men kan noen fortelle meg hvordan jeg får lagt flere bilder til i en mms,får bare lagt ved et bilde og det er ikke valg for å legge til flere

Lenke til kommentar

Faen... sliter med å motta mms etter oppdatering til 2.1. byttet mms og wap oppsett flere ganger. gått igjennom innstillinger og alt ser ut til å være riktig stilt inn. Noen flere som har dette problemet? Sende ser ut til å gå greit. Noen andre som opplever dette som ett problem?

 

 

Jeg har faktisk mye bedre mottak og sending av mms nå inv_biggrin.gif

 

Men kan noen fortelle meg hvordan jeg får lagt flere bilder til i en mms,får bare lagt ved et bilde og det er ikke valg for å legge til flere

 

 

Det er jo typisk... hehe... jeg hadde null problemer i 1.6 nemlig, men nå bare kødder den mad.gif håper det er noen andre som opplever det samme problemet, eller eventuelt har en løsning på problemet. slipper jeg å sitte her og rive meg i håret.

Lenke til kommentar

Faen... sliter med å motta mms etter oppdatering til 2.1. byttet mms og wap oppsett flere ganger. gått igjennom innstillinger og alt ser ut til å være riktig stilt inn. Noen flere som har dette problemet? Sende ser ut til å gå greit. Noen andre som opplever dette som ett problem?

 

 

Jeg har faktisk mye bedre mottak og sending av mms nå inv_biggrin.gif

 

Men kan noen fortelle meg hvordan jeg får lagt flere bilder til i en mms,får bare lagt ved et bilde og det er ikke valg for å legge til flere

 

 

Det er jo typisk... hehe... jeg hadde null problemer i 1.6 nemlig, men nå bare kødder den mad.gif håper det er noen andre som opplever det samme problemet, eller eventuelt har en løsning på problemet. slipper jeg å sitte her og rive meg i håret.

 

 

Hvilke operatør har du?

Lenke til kommentar

flere enn meg som har merket en dramatisk økning av levetiden til batteriet. Vanligvis på denne tiden av døgnet har jeg pleid å ha 10-20% igjenn, no har jeg 71% :D

Her er det stikk motsatt. Ved normal bruk varte batteriet ca to døgn før oppdateringen, men nå er jeg nede på noen og tredve prosent etter bare 12 timer. Håper virkelig det går seg til etter noen ladinger slik som da telefonen var ny...

 

Jeg opplever det samme, hva søren gjør man med det da? Skal vel ikke være slik?

Lenke til kommentar

Dette var jo selvsagt feil. 1.0.A.1.38 lot seg oppdatere til 1.1.A.0.8, ikke til 2.1..

 

Sorry :p

 

Har 2 stk SE x10 mini (E10i), begge er kjøpt med Telenor Abb, og begge er låst opp fra Telenor og brukes i dag med Tele2.

 

De er forskjellig "kit" dog, altså 2 forskjellige fargepakker. Den ene var vel hvit og grønn, den andre sort og lime (eller noe deromkring)

 

Det viser seg at den ene lar seg oppdatere, mens den andre får vite at siste oppdatering er installert.

 

Build: 1.0.A.1.38

- Denne lar seg oppdatere til 2.1

 

Build: 1.1.A.0.8

- Denne lar seg ikke oppdatere.

 

Selvfølgelig er det kona sin mobil som kan oppdateres, ikke min :p

 

Kanskje de som ikke har fått oppdatert sin enda kan sjekke sitt byggnummer og se om det stemmer med det jeg ser?

Endret av qarthal
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...