TheGizmo Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 hmm, dette funker ikke hos meg Funker ikke på 2.1 Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Hvilket tastatur bruker folk? Default, http://www.appbrain.com/app/scandinavian-keyboard/com.android.inputmethod.norwegian eller andre? Lenke til kommentar
Chrisss Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Får ikke forsatt ikke oppdatert nei. Når jeg skjekker på mobilen så får jeg melding om at jeg har den siste.. Er bare kaste hele driten... ;P Lenke til kommentar
Eystein Ose Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 (endret) For dem som synes at telefonen går fryktelig tregt, så har jeg lest på xda-forums at å ta ut batteriet for ca 30sek hjelper veldig mye med tregheten Jeg restartet mobilen to ganger, og nå hakker den nesten ikke, bare når jeg åpner skuffen men det bryr jeg meg ikke så mye om Personen som sliter med å starte oppdateringa, holder du inne tilbakeknappen før du setter inn kabelen? siden hvis du setter inn kabelen før du holder inne knappen så starter bare mobilen helt vanlig. Så må du ikke glemme å ta ut batteriet for 30 sek før du setter den inn igjen og deretter holder inne tilbakeknappen før du setter inn usb-kabelen Håper det hjelper, vet hvordan det er å bli frustrert over når det ikke funker Når dere oppdaterer, kommer det opp atte det er ny oppdatering på PC Companion da? Eller bare trykker dere på reparer? Jeg har prøvd å reparert 4-5 ganger nå, funker ikke. Er så frustrert:( Har du sletta db-mappa fra C:\Program Files\Sony Ericsson\Update Service ? Prøv det før du installerer på nytt, det funket for meg iallefall Har sletta den, funket ikke:( Brukte du PC Companion eller Update Service? Prøv med Update Service i såfall og reboota du programmet etter at du hadde sletta den? Det må du ihvertfall. Kjipt at du ikke får det til "/ Pc Companion, Skal prøve med Update service nå. Edit: Gikk ikke der heller, kom bare atte jeg hadde det nyeste Endret 1. november 2010 av Eystein Ose Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Får ikke forsatt ikke oppdatert nei. Når jeg skjekker på mobilen så får jeg melding om at jeg har den siste.. Er bare kaste hele driten... ;P Hvilken utgave av X10 har du? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1129932&view=findpost&p=16414891 Lenke til kommentar
Distreicus Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Model: X10i Country: Norway Brand: Telenor mobil er det dette jeg skal se på om mobilen min skal ha fått tilgang til updaten?? Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Hvilket tastatur bruker folk? Default, http://www.appbrain.com/app/scandinavian-keyboard/com.android.inputmethod.norwegian eller andre? Jeg bruker deafault som følger med 2.1 Syns knappene på det blir litt småe hvis jeg ikke legge telefonen over på siden Lenke til kommentar
Chrisss Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Model: X10i Country: Norway Brand: Telenor mobil Har jeg også, får bare love og reparer jeg :S Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Model: X10i Country: Norway Brand: Telenor mobil Har jeg også, får bare love og reparer jeg :S Da er det en av to utfall. Vent som de som har kjøpt en operatørlåst telefon må, eller debrand den på eget ansvar: http://www.xperiax10.net/2010/04/14/debrand-your-xperia-x10-tutorial/ Lenke til kommentar
Gadgeteer Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Da har jeg fått roota telefonen igjen Siden Titanium backup er det eneste som duger for å få backup av alt, også apps, så måtte jeg roote før jeg kunne gjenopprette alt slik det var i 2.1 Heldigvis funker rootinga på X10 med Android 2.1 Så, nå fungerer telefonen like bra som den gjorde roota med 1.6 Lenke til kommentar
Chrisss Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Hvorfor får alle andre 2.1 og ikke jeg a ? :O Blir oppgitt as, noen som kan sende meg den oppdatringen som i dm mappa ? Lenke til kommentar
Andre88no Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 flere enn meg som har merket en dramatisk økning av levetiden til batteriet. Vanligvis på denne tiden av døgnet har jeg pleid å ha 10-20% igjenn, no har jeg 71% Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 (endret) flere enn meg som har merket en dramatisk økning av levetiden til batteriet. Vanligvis på denne tiden av døgnet har jeg pleid å ha 10-20% igjenn, no har jeg 71% Samme her, selv mitt forbruk har gått massivt ned nå, og siden i går kveld har den brukt, hold dere fast nå, 3%. Om disse tallene holder seg hele veien har telefonen en hviletid på tre-fire uker. Endret 1. november 2010 av Flimzes Lenke til kommentar
Eystein Ose Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Hvorfor får alle andre 2.1 og ikke jeg a ? :O Blir oppgitt as, noen som kan sende meg den oppdatringen som i dm mappa ? Du er ikke alene:( Lenke til kommentar
Chrisss Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Hvorfor får alle andre 2.1 og ikke jeg a ? :O Blir oppgitt as, noen som kan sende meg den oppdatringen som i dm mappa ? Du er ikke alene:( Du får ikke noe du heller nei ? Kan ikke noen sende den oppdatering som ligger i dm mappa da ? Da blir jeg lykkelig inn i sjela mi.... <3 Lenke til kommentar
Bartonella Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 flere enn meg som har merket en dramatisk økning av levetiden til batteriet. Vanligvis på denne tiden av døgnet har jeg pleid å ha 10-20% igjenn, no har jeg 71% Her er det stikk motsatt. Ved normal bruk varte batteriet ca to døgn før oppdateringen, men nå er jeg nede på noen og tredve prosent etter bare 12 timer. Håper virkelig det går seg til etter noen ladinger slik som da telefonen var ny... Lenke til kommentar
Eystein Ose Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Hvorfor får alle andre 2.1 og ikke jeg a ? :O Blir oppgitt as, noen som kan sende meg den oppdatringen som i dm mappa ? Du er ikke alene:( Du får ikke noe du heller nei ? Kan ikke noen sende den oppdatering som ligger i dm mappa da ? Da blir jeg lykkelig inn i sjela mi.... <3 hjelper det da? Lenke til kommentar
Chrisss Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Veit ikke ? http://www.xperiax10...a-x10-tutorial/ åssen man kan legge inn oppdatring selv... Men først må vi få den oppdateringen som ligger i dm mappa til alle de som har fått 2.1 Lenke til kommentar
loni Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Veit ikke ? http://www.xperiax10...a-x10-tutorial/ åssen man kan legge inn oppdatring selv... Men først må vi få den oppdateringen som ligger i dm mappa til alle de som har fått 2.1 dette har vi prøvd over på xda-forums igårkveld når alle satt og sikla over de få som hadde fått det. Det kommer ikke til å funke, dette har også blitt bevist av flere personer (Binary fra xda, er en av dem). Dessverre så må du nok bare vente til den kommer for deg også, vet at det ikke er lett.. Da har jeg fått roota telefonen igjen Siden Titanium backup er det eneste som duger for å få backup av alt, også apps, så måtte jeg roote før jeg kunne gjenopprette alt slik det var i 2.1 Heldigvis funker rootinga på X10 med Android 2.1 Så, nå fungerer telefonen like bra som den gjorde roota med 1.6 Da må jeg bare si tusen takk for at du skrev dette her! Tenkte at siden one-click-root ikke funka, så har de ikke greid å fikse problemet til nå, derfor har jeg ikke orket å sjekke xda-forums idag. Snart skal mobilen min rootes igjen, endelig sier jeg bare! En dag uten root er helt forferdelig, er blitt vant til å ha det så må ha det nå også Lenke til kommentar
Chrisss Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Tror nå det da ? http://www.xperiax10...a-x10-tutorial/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå