loni Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 WTF, fikk ikke noe annet enn samme fw som tidligere...... WTF, samme her og. Hva er det som skjer? da kan jeg bevise at min måte over funket veldig greit Gå inn på program files --> sony ericsson --> update service --> slett mappa "db" start programmet på nytt og prøv å installere nye firmwaren nå, det skal funke 1 Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 WTF, fikk ikke noe annet enn samme fw som tidligere...... WTF, samme her og. Hva er det som skjer? da kan jeg bevise at min måte over funket veldig greit Gå inn på program files --> sony ericsson --> update service --> slett mappa "db" start programmet på nytt og prøv å installere nye firmwaren nå, det skal funke Finner ikke db mappa Lenke til kommentar
loni Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 WTF, fikk ikke noe annet enn samme fw som tidligere...... WTF, samme her og. Hva er det som skjer? da kan jeg bevise at min måte over funket veldig greit Gå inn på program files --> sony ericsson --> update service --> slett mappa "db" start programmet på nytt og prøv å installere nye firmwaren nå, det skal funke Finner ikke db mappa Det kan hende den er gjemt, gå inn på mappeinstillinger og trykk "show hidden files/folders", håper du får fikset problemet Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 WTF, fikk ikke noe annet enn samme fw som tidligere...... WTF, samme her og. Hva er det som skjer? da kan jeg bevise at min måte over funket veldig greit Gå inn på program files --> sony ericsson --> update service --> slett mappa "db" start programmet på nytt og prøv å installere nye firmwaren nå, det skal funke Thx, nå laster den ned 163.2 MB aka 2.1 Lenke til kommentar
Eystein Ose Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Kommer bare atte jeg har den nyeste oppdateringen. hjelp? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Da var min oppdatert, nye interfacet er pent. Lenke til kommentar
loni Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 sånn som jeg har forstått det så må telefonen være ulåst, ikke knyttet til noen operativer(aka telenor/netcom) men er ikke helt sikkert angående det. Det du kan gjøre er å trykke på "reparer" kanskje den oppdaterer uansett, det har skjedd med endel folk på nettet Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Tips som nevnt: Slett mappen som heter "db" som finnes i C:\Program Files\Sony Ericsson\Update Service Hvis du laster ned 148 MB = 1.6 Hvis du laster ned 163 MB = 2.1 Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Da er man oppe og kjører på 2.1-update1 står det Byggnr: 2.0.A.0.504 Lenke til kommentar
Eystein Ose Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Telefonen min er låst ja. Hjalp ikke å slette db mappa. og jeg prøver å reparere nå Lenke til kommentar
Einarl Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Samme skjedde med meg. prøvde en gang til med Sony Ericsson Update Service. Da gikk det som en kule. Nå er 2.1 instalert Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Takk loni, men jeg finner fortsatt ikke db mappa. Jeg klarte å oppdatere x10 mini pro da for søstra mi. Får se om X10 virker nå Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Jeg syntes menyene hakker og alt er treigt :/ Lenke til kommentar
Chrisss Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Hvordan får dere oppdatert ? hakke noe si hvem nettlevrandør dere har ? Lenke til kommentar
loni Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Hvordan får dere oppdatert ? hakke noe si hvem nettlevrandør dere har ? generelt sett så må telefonen din være ulåst for å få denne nye oppdateringen nå. Hvis tlfen er låst så må du vente til nettleverandøren din godtar den nye oppdateringen og da sender den ut til kundene sine. Lenke til kommentar
Chrisss Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Er det noen med Telenor som har oppdateringen ennå ? Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Yes, endelig 2.1. Merkelig. 3 forsøk tok det. Lenke til kommentar
Eystein Ose Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 (endret) Gikk ikke det gitt. Kan det være atte jeg har låst telefon? Hvordan låser jeg den opp? Edit: Har forsatt bindingstid, kan jeg låse opp fordi? Endret 31. oktober 2010 av Eystein Ose Lenke til kommentar
melvis Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 (endret) Oppdateringen gjort,men herlighet kor tregt det går,skal laste ned et kjøpt program fra marked og nå har den lastet over nettverket i 10 min og batteriet forsvinner som dugg for solen. Ja dette var lovende Endret 31. oktober 2010 av melvis Lenke til kommentar
Yeahello Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 (endret) Min var treg i begynnelsen, men har kommet seg bra nå og alt flyter godt Jeg har telenor, og måtte kjøre oppdateringa to ganger før det gikk. Sliter med å få apps fra Marked til å installeres! Noen som har fått installert noen apps egentlig? Endret 31. oktober 2010 av Yeahello Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå