singstaen Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Let etter vanlig Update Service programmet på supportsidene til telefonen. Brukernavn og passord er tilgjengelig for partnere og forhandlere... Vanlig Update Service skal normalt virke den også... Prøvde og for et minutt siden og jeg får heller ikke oppdatert... Lenke til kommentar
Andre88no Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 du har vell ikke lyst å låne vekk passord og brukernavn velll? send pm isåfall Lenke til kommentar
T2000 Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Kan være stor pågang på serverne deres nå (regner jeg med). Logget meg på for oppdatering minuttet etter at serverne skulle åpnes for det, måtte jo være tidlig ute Blant de første i Norge tipper jeg Førsteinntrykket er bra, men må få lagt tilbake backup, apps mm. så får vi se utover kvelden. Lenke til kommentar
singstaen Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 du har vell ikke lyst å låne vekk passord og brukernavn velll? send pm isåfall Vi er nok mange som har lyst å låne :-) Lenke til kommentar
T2000 Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 du har vell ikke lyst å låne vekk passord og brukernavn velll? send pm isåfall Kan nok dessverre ikke låne bort det... går nok rett på butikken vår da Nå er det bort noen timer uten mulighet til å trykke på telefonen, kommer med tilbakemeldinger så snart jeg kan. Lykke til i oppdateringskøen til dere andre. 2.1 er IKKE lenger en myte, den er virkelig Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Ikke noe oppdatering her heller.... Ikke noe oppdatering her heller.... Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Har neon oppdatert? Jeg ser den ikke.. Lenke til kommentar
loni Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 jeg fikk beskjed nå nettopp at det er ny oppdatering til min mobil, og flere har sagt det på xda-forums at de begynner å få oppdateringen ! Bare å sjekke en gang til, kan hende alle har fått det nå Lenke til kommentar
rayaii Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Fyr opp PC Companion! 2.1 er online Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 DA var man i gang her også Lenke til kommentar
singstaen Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Jeg får ikke oppdatert. Fikk dere beskjed på telefonen først? Lenke til kommentar
Einarl Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Endelig, blir spennende dette. Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Jeg får ikke oppdatert. Fikk dere beskjed på telefonen først? Nei, plugga til pcen og starta PC companion. Lenke til kommentar
rayaii Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Da hadde man endelig Android 2.1 Lenke til kommentar
Manx Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Da var 2.1 lastet ned, så er det jo bare å se om det er blitt noe bedre Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Når jeg trykker programvareoppdatering Start knappen så skjer det ingenting :< Mobilen blir detecta tror jeg.. Hva kan være feil? Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 WTF, fikk ikke noe annet enn samme fw som tidligere...... Lenke til kommentar
loni Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 WTF, fikk ikke noe annet enn samme fw som tidligere...... Samme skjer med meg, begynner å bli frustrert (igjen) skal prøve å slette den firmwaren som allerede lasta ned av update servide, kanskje de laster ned den riktige denne gangen Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 WTF, fikk ikke noe annet enn samme fw som tidligere...... WTF, samme her og. Hva er det som skjer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå