TheGizmo Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Fins det en teller eller noe som måler hvor mye man bruker wifi/mobilnettet? http://www.appbrain.com/app/net.jaqpot.netcounter Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 jeg ser det e en slags antennetilkobling bak dekslet, hva er denne til? wifi eller mobilsignaler? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Tror det er en ekstern antenneport til GSM/GRPS. Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Tror det er en ekstern antenneport til GSM/GRPS. Det hadde jo vært RÅNICE om dette faktisk stemmer.... Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 går det ann å endre lock? Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Huff, da forsov man seg nesten igjen, klokka ringer nemmlig ikke når jeg trykker på snoose. Noe her som har hatt samme problem?? Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Tror det er en ekstern antenneport til GSM/GRPS. Noen som kan bekrefte/avkrefte dette? Lenke til kommentar
Bartonella Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 (endret) Huff, da forsov man seg nesten igjen, klokka ringer nemmlig ikke når jeg trykker på snoose. Noe her som har hatt samme problem?? Bruker du de fysiske sideknappene på telefonen, eller trykker du på slumreknappen på skjermen? De fysiske knappene kan stilles inn til enten å slå alarmen helt av eller til å slumre, så sjekk innstillingene dine hvis det er disse du bruker. Endret 5. oktober 2010 av Bartonella Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 (endret) Trykker på skjermen jeg, men kan jo hende jeg kommer borti knappene også... EDIT: knappene her var satt til utsett, så er ikke det som er feil! Endret 5. oktober 2010 av 900i Lenke til kommentar
Bartonella Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Nei da vet jeg ikke. Du er sikker på at du trykker på slumre og ikke av? De knappene er jo rett ved siden av hverandre. Eller kan du ha satt alarmutsettelsen til maks (30 min)? Har du en task killer som kan være synderen? Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Trykker på skjermen jeg, men kan jo hende jeg kommer borti knappene også... EDIT: knappene her var satt til utsett, så er ikke det som er feil! Legg inn feks denne? http://www.appbrain.com/app/alarm-clock-plusv2%E2%98%85/com.vp.alarmClockPlusDock Da kan du sette opp litt selv og bl.a. tvinge deg til å løse matteoppgaver før den skrur seg av. Får deg opp om morran om ikke annet Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 hey, jeg var på market første gangen på lenge igår, så merka jeg at man kan kjøpe ting nå. hvordan betaler man? og hvor lenge har dette vært? Lenke til kommentar
Bartonella Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 hey, jeg var på market første gangen på lenge igår, så merka jeg at man kan kjøpe ting nå. hvordan betaler man? og hvor lenge har dette vært? Siden i går. Og du betaler via Google checkout. Hvis du ikke har en konto fra før vil du få beskjed om å opprette en første gang du prøver å kjøpe noe. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 hey, jeg var på market første gangen på lenge igår, så merka jeg at man kan kjøpe ting nå. hvordan betaler man? og hvor lenge har dette vært? Siden i går. Og du betaler via Google checkout. Hvis du ikke har en konto fra før vil du få beskjed om å opprette en første gang du prøver å kjøpe noe. Takk for svar men hvorfor betaler man i svenske kroner? Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Takk for svar men hvorfor betaler man i svenske kroner? Fordi du garantert har Tele2-abbonnement Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 haha, lol, det har jeg xD Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Tele2 bruker svenske simkort, derfor kommer prisene opp på svensk Tror ikke det er så mye å gjøre med det.. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 (endret) Det hadde jo vært RÅNICE om dette faktisk stemmer.... Beklager, sa litt feil. Det er tilkobling for ekstern antenne til bil. Men det morsomme er at det ikke er noen hull i dekselet, så da må du ødelegge ditt orginaldeksel Endret 9. oktober 2010 av Lami Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 (endret) Sikker på det? Sendte e-post til SE og de sa at den ikke var en antennetilkobling, men en tilkobling som ble brukt ved produksjon og service.... så da må du ødelegge ditt orginaldeksel Eller kjøpe et eksta å ødelegge... Endret 9. oktober 2010 av 900i Lenke til kommentar
Lami Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Etter hva jeg har hørt på XDA forumet så er det ja. Men hvis SE har sagt det så... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå