andreasn Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 For å fjerne widgets så holder du fingeren på den og drar den ned i søppelbøtten som dukker opp nederst på skjermen. Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 (endret) For å fjerne widgets så holder du fingeren på den og drar den ned i søppelbøtten som dukker opp nederst på skjermen. aha, Så enkelt.. Endret 21. september 2010 av 900i Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 kjapp spørsmål: Kan jeg fjerne gmail-logoen i menyen? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Hva mener du? Fjerne kun logoen og ikke appen? Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 kan godt fjærne appen også for den saks skyld.... Lenke til kommentar
alfi27 Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 er det en skjermbeskytter på den når den kommer fra fabrikken (utenom den som har en flipp som du skal ta av)? Lenke til kommentar
AtleCM Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 er det en skjermbeskytter på den når den kommer fra fabrikken (utenom den som har en flipp som du skal ta av)? Jepp. Fikk det bekreftet da jeg fikk to ENORME riper i skjermen. Det var bare i plasten Lenke til kommentar
alfi27 Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 er det en skjermbeskytter på den når den kommer fra fabrikken (utenom den som har en flipp som du skal ta av)? Jepp. Fikk det bekreftet da jeg fikk to ENORME riper i skjermen. Det var bare i plasten virkelig? for da er nok min skjerm fortsatt mint Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 hos meg fulgte.det med en ganse stiv plastsak som man kan sette på skjermen. btw, hvordan fjerner man låsemøndteret? Lenke til kommentar
alfi27 Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 hos meg fulgte.det med en ganse stiv plastsak som man kan sette på skjermen. btw, hvordan fjerner man låsemøndteret? ja, den plastsaken følgte og med hos meg, og det var den som fikk meg til å tvile på om den hadde en skjermbeskytter på fra før. låsemønsteret er du dessverre stuck med til 2.1-oppdateringen kommer Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 hos meg fulgte.det med en ganse stiv plastsak som man kan sette på skjermen. btw, hvordan fjerner man låsemøndteret? ja, den plastsaken følgte og med hos meg, og det var den som fikk meg til å tvile på om den hadde en skjermbeskytter på fra før. låsemønsteret er du dessverre stuck med til 2.1-oppdateringen kommer Fikk slått det av igjen Lenke til kommentar
alfi27 Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 hos meg fulgte.det med en ganse stiv plastsak som man kan sette på skjermen. btw, hvordan fjerner man låsemøndteret? ja, den plastsaken følgte og med hos meg, og det var den som fikk meg til å tvile på om den hadde en skjermbeskytter på fra før. låsemønsteret er du dessverre stuck med til 2.1-oppdateringen kommer Fikk slått det av igjen å ja, trodde du mente den "screenunlockeren" Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Er det mulig å skifte farge på menyene uten noe særlig stress? Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Er det mulig å skifte farge på menyene uten noe særlig stress? Må roote telefonen for det tror jeg. Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Whaaat? Jaja, da lar jeg det være da... Lenke til kommentar
hallvardr Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 (endret) fikk meg en x10 i går og har et stort problem + et lite spm. først spørsmålet. Hvordan får en på fotolyset? kan ikke finne det i menyen på kameraet, og det skrur seg ikke på automatisk. så problemet. jeg får ikke nett tilgang! skrur på wi-fi, finner nett, får skrevet inn passord, trykker connect, og ingen ting skjer. kommer ikke noe wifi symbol øvers og det står bare disconnected under wifi. har forsøkt med flere forskjellige nett uten at det hjelper. Noen som har noen tips? telefonen ble kjøpt i USA Endret 22. september 2010 av hallvardr Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Fotolys får du på i menyen avansert-fotolys. Lenke til kommentar
hallvardr Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Fotolys får du på i menyen avansert-fotolys. aha, takker. da er det bare hovedproblemet igjen Lenke til kommentar
kikiriki Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 For å fjerne widgets så holder du fingeren på den og drar den ned i søppelbøtten som dukker opp nederst på skjermen. Da har jeg et tricky spørsmål.... På min kan jeg nå ikke gjøre det :-( de bare spretter opp på plass igjen! Why? Har bla sånne klokker der, samt div annet som meldinger, timescape etc Lenke til kommentar
AtleCM Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Du må slippe dem når søppelbøtta er rød. Ellers så hopper de bare tilbake på plass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå