alfi27 Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 hvor får man kjøpt skjermbeskytter til X10? den som følgte med ble skitten, og jeg mista den... off topic: innlegg nr 2000 i denne tråden Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 hvor får man kjøpt skjermbeskytter til X10? den som følgte med ble skitten, og jeg mista den... off topic: innlegg nr 2000 i denne tråden faktisk 2001 Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 hvor får man kjøpt skjermbeskytter til X10? den som følgte med ble skitten, og jeg mista den... off topic: innlegg nr 2000 i denne tråden Hvis du bor i nærheten av en Elkjøp-butikk, så har de der Jeg har bestemt meg for at det blir X10 på meg. Får penger nok i løpet av et par måneder, og da blir det handling 1 Lenke til kommentar
alfi27 Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 (endret) ok, takk kommer det støtte for flere enn 3 hjemskjermer i 2.1-oppdateringen? jeg prøvde den der ADW Launcher eller hva den heter, men den fiksa ikke bare opp hjemskjermen, men også hele "OS-versjonen", og gjorde at det var vanskelig å bla i menyen da jeg omsider fant innstillinger, ble den avinstallert fort som fy! Endret 24. august 2010 av alfi27 Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 hvor får man kjøpt skjermbeskytter til X10? den som følgte med ble skitten, og jeg mista den... off topic: innlegg nr 2000 i denne tråden Ebay - mye billigere en elkjøp-lureriet! Lenke til kommentar
secondarykid Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Lurer fortsatt på om noen vet om telefonen støtter tv out? Lenke til kommentar
PoPSiCLe Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 ok, takk kommer det støtte for flere enn 3 hjemskjermer i 2.1-oppdateringen? jeg prøvde den der ADW Launcher eller hva den heter, men den fiksa ikke bare opp hjemskjermen, men også hele "OS-versjonen", og gjorde at det var vanskelig å bla i menyen da jeg omsider fant innstillinger, ble den avinstallert fort som fy! Ok? Skjønner ikke helt hva du mener? ADW Launcher er genial! Mulighet for flere skjermer, nå har den jo også fått støtte for custom shortcuts mm. og sammen med Apps Organiser så kan man lage shortcuts med custom icons som mapper der man kan ha forskjellige ting... Og meny-blaing med ADW er jo enkelt? Jeg digger den horisontale scrollingen (iPhone-style) i stedet for den endeløse blaingen i menyen. Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 (endret) Jeg skal kjøpe meg Xperia, hva er forskjellen på x10 og x10i? Endret 26. august 2010 av seigmenn Lenke til kommentar
alfi27 Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 (endret) Jeg skal kjøpe meg Xperia, hva er forskjellen på x10 og x10i? absolutt ingenting! det er bare noen som tar med I'en, og andre ikke... hvorfor slår ikke skjermen seg av automatisk når jeg snakker i tlf? Endret 26. august 2010 av alfi27 Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Høres mer fancy ut med x10i^^ Lenke til kommentar
kjensen Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Jeg skal kjøpe meg Xperia, hva er forskjellen på x10 og x10i? absolutt ingenting! det er bare noen som tar med I'en, og andre ikke... hvorfor slår ikke skjermen seg av automatisk når jeg snakker i tlf? Høres ut som du sliter med nærhetssensorene/avstandsfølerne, min slår seg av slik den skal. Lenke til kommentar
alfi27 Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Den slår seg av, men det går ca 10 sek tror jeg... Lenke til kommentar
Lami Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Hm.. har rootet X10i'en min med det derre one click greiene og lastet ned UniversalAndroot og la inn på telefonen, kjørte den og trykket på root. Etter noen sekunder var den ferdig å roote, men hva nå? Når jeg går inn på Marked så ligger kun de gratis programmene der! Hvorfor kan jeg ikke få kjøpt/lastet ned paid apps? Fikk et program som het "Superuser Permissions", men når jeg går inn på den er skjermen kun svart, men kan gå preferences, så hva gjør den appen? Men hvordan får jeg paid apps? Er det også noe mer kult jeg kan gjøre nå som jeg har rootet? Endre UX designet elns? Takk og hjelp Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Når jeg går inn på Marked så ligger kun de gratis programmene der! Hvorfor kan jeg ikke få kjøpt/lastet ned paid apps? Market Enabler lets you access paid apps in Android Market Lenke til kommentar
Chrisss Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Hallo. Åssen kan jeg få internett på bærebare pc via x10 min ? HASTER skal snart dra Site på nsb sitt tog i 4 timer... Lenke til kommentar
Lami Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 (endret) Rootet X10 eller? Du kan prøve PDAnet. EDIT: Hvis rootet har du f.eks Barnacle Wifi Tether. Endret 28. august 2010 av Lami Lenke til kommentar
To be honest Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 (endret) Hei Jeg går inn på IP adressen til routeren min på det trådløse nettverket her hjemme og får opp log-in skjermen (D-Link router) Det feltet der man skal skrive inn passordet er ikke der? Det er selvsagt der hvis jeg logger meg inn på en vanlig pc. Noen som vet hvorfor eller kanskje har en fiks/løsning? All hjelp takkes på forhånd det skal se sånn ut men det feltet med User name og password samt knappen med Log in er borte og har samme farge som bakgrunnen. Endret 29. august 2010 av To be honest Lenke til kommentar
alfi27 Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 må man koble til PC for å oppdatere firmware? Lenke til kommentar
Chrisss Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Jeg vil ha 2.2 til X10 nå...... Hvor lang tid kan de bruke ? Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 (endret) Oh yeah. Sony Ericsson Spania har nå snakket ut, og gled dere til uke 38 . Jeg fant også et kult program som er annonsert av Sony Ericsson: Hanashi Chat. Programmet ser ganske bra ut. Endret 30. august 2010 av Terminator 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå