Gitarhm Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 UrgeLol, hvorfor er du egentlig på denne tråden hvis du bare skal si at du ikke liker telefonen? Lenke til kommentar
kjensen Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Sliter med en sak angående datatrafikk her. Slår på wifi hjemme og surfer via det, men ser at jeg siden 10 august har fått noen veldig små kostnader også på datatrafikk. Tidene samsvarer med tiden da jeg har surfet via wifi. Er da snakk om 0,007 MB her og 0,005 MB der. Dog ingenting før 10 august selv om jeg surfer via wifi ganske mange ganger daglig. Sum totalt er bare 30kr så er jo ingen stor sak. Noen som har noen ideer om hvorfor dette skjer? Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Kan jo være at den mister wifi-signalet og svitsjer over på 3G av og til. Lenke til kommentar
kjensen Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Godt poeng krister461. Tricky å hindre også uten å miste MMS funksjonalitet. Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Tja, tror APN-widgeten lar deg slå av all datatrafikk over 3G/gprs samtidig som du beholder MMS. Lenke til kommentar
alfi27 Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 (endret) jeg har nå mottatt min X10. den var veldig bra og rask, men det som irriterte meg veldig i starten var at da jeg skulle scrolle så trykket jeg på noe i stedet for å scrolle meg nedover... ellers var det en flott telefon, med godt kamera, god skjerm, raskt brukergrensesnitt og god nettleser. noen som vet om det går an å legge til en Spotify-widget der man kan styre musikken fra hjemskjermen? eller funker bare det i Android 2.1? og går det an å legge til spotify i MediaScape? jeg så det edit: fant ut det med spotify på hjemskjermen, men ikke å få spotify integrert i MediaScape Endret 20. august 2010 av alfi27 Lenke til kommentar
Multi-Task Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 (endret) jeg har nå mottatt min X10. den var veldig bra og rask, men det som irriterte meg veldig i starten var at da jeg skulle scrolle så trykket jeg på noe i stedet for å scrolle meg nedover... Som du kanskje allerede har merket er dette en vanesak, skjedde en hel del ganger for meg i begynnelsen også, men er ikke lenger et problem. Venter selv på en oppdatering (til 2.1?), om noen vet en nærmere dato for dette kan dere gjerne gi nærmere informasjon om denne Endret 20. august 2010 av Multi-Task Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Det eneste offisielle ordet fra SE er tredje kvarter i 2010.. Dvs august til november på det seneste. Men hvem vet. Jeg gleder meg til HD video! Lenke til kommentar
kjensen Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Tja, tror APN-widgeten lar deg slå av all datatrafikk over 3G/gprs samtidig som du beholder MMS. noen som har en som funker? mye buggy der ute ser det ut til :/ Lenke til kommentar
alfi27 Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 (endret) jeg har nå mottatt min X10. den var veldig bra og rask, men det som irriterte meg veldig i starten var at da jeg skulle scrolle så trykket jeg på noe i stedet for å scrolle meg nedover... Som du kanskje allerede har merket er dette en vanesak, skjedde en hel del ganger for meg i begynnelsen også, men er ikke lenger et problem. Venter selv på en oppdatering (til 2.1?), om noen vet en nærmere dato for dette kan dere gjerne gi nærmere informasjon om denne på bloggen til SE sier de hvertfall at det skal komme i slutten av Q3/starten av Q4... og i en mail jeg fikk av dem sa dem at den kan oppdateres i løpet av Q3 Endret 21. august 2010 av alfi27 Lenke til kommentar
thomastheman Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Det er vel september det har vært snakket om? Dette har vel sony ericsson også bekreftet? Lenke til kommentar
secondarykid Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 (endret) En ansatt hos Sony Ericsson UK (Storbrittania) har nevnt i twitterbloggen at oppdateringen kommer ved slutten av av september. Desverre var det alt han fikk lov til å si. Altså ingenting utenom datoen. Quote: "The update is due for release before the end of September. This will still include HD video recording. We hope this helps. 19. august 2010 13:44:02 via CoTweet in reply to jont87" Endret 21. august 2010 av secondarykid Lenke til kommentar
Lami Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Er det ikke sensoren som låser skjermen når du snakker? kansje det er no galt med den :/ Har ringt flere ganger og sett om skjermen har låst seg, men nei. Er det meningen at det skal gå noen minutter før den låser seg eller? :/ Nei, det er bare en dårlig telefon. Tja si det. Anmeldt av en ikke helt våken person? Nei ikke vet jeg. Vi har alle forskjellige synspunkt om mobiler, og ikke kom her å fortell meg hva jeg skal synes om en mobil. Var helt frelst på SE X10 før at jeg kjøpte den, spesielt siden jeg alltid har likt SE(har hatt mange SE mobiler) så skuffelsen var stor etter at ny telefon følelsen hadde gitt seg. Da gikk den rett tilbake til selger, og jeg skaffet meg en Desire som var ett mye bedre valg. Huff.. hva skal det bli av sånt? Medlem siden 2002 og ennå like dum? "...og ikke kom her å fortell meg hva jeg skal synes om en mobil." Det er DU som kommer her og forteller at X10 er en dårlig mobil i tråden til SEs første mobil med Android OS (X10-), så du skal ikke komme her og fortelle at den er en dårlig mobil. Vi driter loddrett i at du synes det er en dårlig mobil. Dette innlegget passer bedre i Desire sin tråd her på forumet, så pell deg over der. Hei Burde jeg gjøre det ? Er det en bra phone. Jeg gjør det kanskje og bare hvis det er 100% sikkert at den får 720p video recording. Den får 720p opptak, så ikke vær redd! 1 Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Jeg er enig i at Desire sikkert er et bedre valg akkurat nå siden den har Android 2.2 og X10 har 1.6. Men rent hardware messig så har x10 større skjerm og samme CPU (snapdragon 1ghz) så da tenker jeg den har rimelig god sjanse til å faktisk bli bedre enn Desire med Android updaten i September.. Jeg har ikke hatt noen problemer som jeg har merket, alt jeg savner nå er HD opptak og live wallpapers.. Samt andre 2.2 apps.. Koble det med diverse bugfixes og oppdateringer til mediascape og timescape så blir det sikkert knall! Lenke til kommentar
alfi27 Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 noen som har råd til hvordan jeg kan få på skjermbeskytteren uten å få luftbobler under? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 (endret) Luftboblene kan du bare presse ut til siden da. Null problem det! Ellers så kan du bruke en pappbit elns og presse ned mens du legger oppå beskyttelsefilmen. Endret 22. august 2010 av Lami Lenke til kommentar
alfi27 Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 vil denne få Multi Touch? noen som kan bekrefte? alle sier forskjellige ting Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 vil denne få Multi Touch? noen som kan bekrefte? alle sier forskjellige ting Får den ikke det med 2.1? Lenke til kommentar
kjensen Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 vil denne få Multi Touch? noen som kan bekrefte? alle sier forskjellige ting Får den ikke det med 2.1? Det skjer nok dessverre ikke. Fra SE: At the time of the announcement of Xperia X10 (3 Nov 2009) we confirmed on our product blog that Xperia X10 would not support the android core feature of multi touch at the time of launch. As the project has evolved we have subsequently announced that that Xperia X10 will be upgraded during its lifecycle with improvements in the User Experience Platform, incorporating software feature improvements and a later release of the android OS. However, owing to the particular hardware and software configuration of the X10, multi-touch capabilities will not be enabled in the core platform irrespective of the software upgrade. Whilst there has been intense discussion amongst online consumers about many of the detailed features supported by the X10, Sony Ericsson has at no point made any official statement indicating support of multi touch as a core feature of the Xperia X10. Lenke til kommentar
secondarykid Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 En ting jeg ikke finner opplysning om på nettet er om telefonen støtter eller vil få støtte for tv ut (tv out)? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå