thklinge Skrevet 23. november 2009 Forfatter Del Skrevet 23. november 2009 Iflg. bekreftelser fra SE Norge er det en vanlig TFT skjerm, men den så imponerende ut på bildene over. Skjermen på headsettet som følger med derimot, det er OLED Lenke til kommentar
poe Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Iflg. bekreftelser fra SE Norge er det en vanlig TFT skjerm, men den så imponerende ut på bildene over. Skjermen på headsettet som følger med derimot, det er OLED hmm... skal, skal ikke... Ønsker egentlig et qwerty hw tastatur, men kanskje dette fungerer like bra rett på skjermen? Noen med erfaringer som kan avkrefte/bekrefte? Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 23. november 2009 Forfatter Del Skrevet 23. november 2009 Beklager men det er dessverre slik at hardware-tastatur _alltid_ er bedre enn onscreen. Når det er sagt så fungerer det bra både på Hero og HTC HD2, men jeg skriver fortere på min forrige telefon, en Xperia X1. Lenke til kommentar
poe Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Beklager men det er dessverre slik at hardware-tastatur _alltid_ er bedre enn onscreen. Når det er sagt så fungerer det bra både på Hero og HTC HD2, men jeg skriver fortere på min forrige telefon, en Xperia X1. Takker for tilbakemeldingen. Var akkurat det jeg hadde misstanke om, og jeg er avhengig av å skrive fort på tastaturet. Da sikter jeg meg inn mot Xperia X2 igjen, bare den nå kommer ut snart... Lenke til kommentar
Raydemort Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Iflg. bekreftelser fra SE Norge er det en vanlig TFT skjerm, men den så imponerende ut på bildene over. Skjermen på headsettet som følger med derimot, det er OLED Er det bekreftet at det headsettet følger med telefonen? Sånn som jeg oppfattet det ble de bare lansert samtidig. Lenke til kommentar
Surreality Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 ITavisen har testet http://www.itavisen.no/829294/slik-blir-xperia-x10 Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 24. november 2009 Forfatter Del Skrevet 24. november 2009 Først i løpet av første kvartal 2010 skal den lanseres, og det kun i utvalgte markeder. Sony Ericsson i Norge kan imidlertid bekrefte at Norge er blant disse utvalgte markedene, og tør til og med tippe at prisen vil havne på cirka 5.000 kroner. Nice! Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 24. november 2009 Forfatter Del Skrevet 24. november 2009 Iflg. bekreftelser fra SE Norge er det en vanlig TFT skjerm, men den så imponerende ut på bildene over. Skjermen på headsettet som følger med derimot, det er OLED Er det bekreftet at det headsettet følger med telefonen? Sånn som jeg oppfattet det ble de bare lansert samtidig. Var ikke slik jeg oppfattet Martin (Almvik, Sony Ericsson Norge) men det vet man vel ikke 100% sikkert før den endelige retail-pakken er i butikken. Lenke til kommentar
Scrabble Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Først i løpet av første kvartal 2010 skal den lanseres, og det kun i utvalgte markeder. Sony Ericsson i Norge kan imidlertid bekrefte at Norge er blant disse utvalgte markedene, og tør til og med tippe at prisen vil havne på cirka 5.000 kroner. Nice! Dette er noe å vente på ! Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 (endret) Nice post from developer.sonyericsson.com 1. Nov 24, 2009 6:07 AM in response to: aMpari Re: How the sound quality will be on the Xperia X10? Hi, One of our latest phones W995 got EISA award as “Best European Music phone 2009-2010” (http://developer.sonyericsson.com/site/global/newsandevents/latestnews/newsaug09/p_sony_ericsson_w995_wins_the_eisa_award.jsp) so I can not agree with you that our latest phones have worse sound quality. In fact Sony Ericssons phones are dominating top list in that segment. You all know that we are in situation where we can not afford to release just another phone therefore X10 and our other phones will have top components and will be high quality phones in all segments (camera, sound, speed...). I guess that you heard that on one Android phone more than 22% of customers complained about sound problems and some other complain about camera... But don't mix manufacturer with OS. X10 has 3.5mm jack and have great sound quality, 4 inch screen is great for movies that you can download from PlayNow or another source, 1GHz processor is great for games, 1500 mAh battery, 8.1 mp camera is best on Android for now, it has 384 MB memory enough to be updated to Android 2.0... When you buy you'll like it. Best Regards, Amir Endret 25. november 2009 av Torrevieja Lenke til kommentar
Scrabble Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Denne må definitivt testes ! Lenke til kommentar
RMNZR Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Bundle er ikke avgjort enda. Er vi heldig gjør de som på Aino, og inkluderer en kjekk bluetoothsak som har minijack og OLED-display. Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 XPERIA X10 video sample 800x480 (WVGA) MPEG4 - Prototype Lenke til kommentar
suggas Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Ikke så værst denne videoen. Den er omtrent like god som SE Satio. Den er ihvertfall bedre en HTC HD2. Kanskje man kan håpe på enda bedre resultat når telefonrn er helt ferdig? Lenke til kommentar
falbrigt Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Har vært på utkikk etter ny telefon leeenge. Vurderte først Omnia HD, så ble jo Satio lansert i samme tidsrom. Samboeren kjøpte den, men jeg vil ha kapasitiv skjerm og en litt "smartere" telefon, i tillegg til USB og minijack. Så dukket denne opp. Ble forelsket med en gang, men ble skuffet over TFT og fargedybden. Men sistnevne blir done deal når 2.0 legges inn. Så denne er spikra. Nå må jeg bare pine meg selv til mars/april...senest. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 2. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2009 Det er flust med eksempler på gode TFT-skjermer. AMOLED hadde naturligvis vært råere men jeg tror telefonen blir dyr nok... Lenke til kommentar
RMNZR Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 I min erfaring har ikke AMOLED blitt det vi ble lovd. Telefoner som Omnia HD har crap for batterilevetid, til tross for høy mAh og AMOLED-skjerm. Min Satio og HD2 har fantastisk bildekvalitet og dette på ordinære bakgrunnsbelyste display. Lenke til kommentar
anderswwa Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Vil operativsystemet på noen måte være endret av Sony Ericsson? Ulik meny og slikt? Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Vil operativsystemet på noen måte være endret av Sony Ericsson? Ulik meny og slikt? Kun en egen theme. Eller ser det ut som stock android. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 2. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2009 De har endret ganske mye mer enn bare et eget theme. Timescape / Mediascape kan settes til å være "home-programvaren" og vil således være din hjemmeskjerm på lik måte som Sense UI er det på HTCs telefoner. Det vil endre hele opplevelsen av telefonen. I tillegg har de endringer på det meste av menyer og funksjoner som SMS-lesing og dialeren. Hele telefonen har et gjennomgående undervannstema. I tillegg har de funksjonalitet som ellers ikke er mulig på stock Android 1,6 eksempelvis filoverføring via BT. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå