thklinge Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 (endret) Sony Ericsson X10 Basert på hardwareplattformen Qualcomm QSD8250 Snapdragon. 1GHz CPU Dedikert grafikkprosessor (GPU) Wi-Fi, GPS, 3G, HSDPA, osv 8mpx kamera med autofokus, kameralys og ansiktsgjenkjenning 3,5 mm jack MiniUSB for lading/dataoverføring 4 tommer touchscreen(!!) 852 x 480 piksler skjermoppløsning SE har vistnok gitt sin egen vri på Android brukergrensesnittet, som ser utrolig lekkert ut, se video her: Youtube: Sony Ericsson Rachael Kilde, mesteparten fra GSMArena. Endret 10. november 2009 av thklinge Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Pent! Finnes det noen bilder av kortsidene? Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 9. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2009 (endret) Delvis her: Ser ut til å være lanyard og mic i bunnen, 3,5mm, powerknapp og miniusb i toppen. Endret 9. juli 2009 av thklinge Lenke til kommentar
RMNZR Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Den ser helt super ut, spør dere meg. Men jeg er skeptisk til oppløsningen, vil nåværende androidspill/programmer være kompatible eller vil de kjøre i ett mindre vindu? Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 9. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2009 Android er ikke så begrenset som S60 5th og kan fint kjøre andre oppløsninger. Tror ikke de støtter noe lavere enn 320x480, men det finnes telefoner som kjører VGA (800x600) f.eks, og har sett prosjekter der de kjører Android på 1200x800 flatskjermer. Lenke til kommentar
RMNZR Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Litt av poenget med å standardisere oppløsningen er for å lette arbeidet for utviklere. Skalering til andre oppløsninger i seg selv er vel neppe noen sak for en nettleser/ett skriveprogram/osv, men hva med ferdigskrevne spill som finnes til Magic? Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 9. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2009 Er mer omorganisering av elementer enn skalering av grafikk, høyere oppløsning gir flere ikoner i bredden osv. Enkelt for interface som bruker Androids APIer. Løsningen for andre applikasjoner blir vel å enten blåse bildet opp (lite trolig) eller en ramme rundt. Evt standardiserer de en rekke oppløsninger som utviklere må forholde seg til. Applikasjoner i forskjellige oppløsninger er ikke noe problem på Windows Mobile så det dreier seg nok mer om hvor forkrøplet S60 5th er enn om hvordan andre mobilOS takler det. Lenke til kommentar
RMNZR Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Rart hvordan du er den eneste som prater om Symbian her Men okey, hvis det ikke er spesielt vanskelig å programmere om Androidbaserte spill, og denne oppløsningen blir mer vanlig så ser jeg strengt tatt bare fordeler her Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 10. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2009 Bare symbian som låser deg til ei oppløsning, derfor ble det relevant. Windows Mobile / Android / SE A100/A200 funker fint på forskjellige oppløsninger. Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Noen som har fått vite mer om når denne lanseres? Lenke til kommentar
Erik_s Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Noen som vet noe om målene for telefonen ? H x B x D ? 4" skjerm så vil denne bli større? en Omnia HD ? utentvil en telefon jeg vil se nærmere på ! håper bare den kommer i dette året Lenke til kommentar
Chainman Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Ser sinnsykt spennende ut. Skal bytte ut X1'en snart selv og denne står høyt på lista, så lenge den slipper snart. Hvis ikke så blir det sikkert HTC Hero i mellomtiden for å gjøre meg vandt med Android Lenke til kommentar
Raydemort Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Nå må vi snart få litt mer informasjon, jeg trenger mitt Rachael-fix! Lenke til kommentar
geir_a Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 +1 Sitter på gjerdet og vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Har utrolig lyst på en Android-telefon, og denne ser jo bare såååå lekker ut. Spesifikasjonene er også meget lovende. Håper den kommer snart, og da med Android Donut. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Samme her, sitter og venter på en android telefon, men har ikke helt sansen for hero. Lenke til kommentar
Strandball Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Denne blir kun aktuell for meg dersom den har LED. Lenke til kommentar
Raydemort Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Hva da LED? OLED skjerm? LED kameralys? Lenke til kommentar
Strandball Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Hva da LED? OLED skjerm? LED kameralys? Jeg mente skjermen. AMOLED. Lenke til kommentar
Simonfur Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 (endret) kan dette stemme om kameraet? • Camera: - 8 mega-pixels (auto-focus) - 8 x Digital Zoom - LED Flash - Image Stabilization - Smile Shutter - Face Detection • Video: - VGA Video Recording må ikke andriod oppgradere hele sin kameradel for at folk kan filme i vga oppløsning? http://gizmodo.com/5319495/android+based-s...nd-large-images Endret 13. august 2009 av Simonfur Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå