Gå til innhold

Er denne testen over anti-virus noe å stole på?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Takker for svar! :)

Litt treg til å komme med tilbakemelding her jeg.. men, den av-comparatives siden skjønte jeg ikke så mye av.. hvor finner jeg egentlig en sammenligning av de forskjellige, og hvem som er på topp, osv!? :blush:

Lenke til kommentar
Kaspersky på topp i en Kaspersky test? Er det noe å stole på da? Eller er det ikke de som har tatt testen, kanskje?

Når antivirus selskaper lager tester så er deres antivirusprogram på toppen uansett, så den testen er nokk ikke til og stole på nei.

Lenke til kommentar

testen ble carried out by Matousec

folk får søke på firmaet om de er seriøse

dei kan ha blitt sponsa til å utføre testen, men kasperisky kan og hvist at de hadde et godt produkt som ville komme bra ut, og

Det er jo og helt vanlig at firmaer legger ut info hvis OPPDAGER en test hvor de kommer bra ut

Lenke til kommentar
Takker for svar! :)

Litt treg til å komme med tilbakemelding her jeg.. men, den av-comparatives siden skjønte jeg ikke så mye av.. hvor finner jeg egentlig en sammenligning av de forskjellige, og hvem som er på topp, osv!? :blush:

Det var jo lett å finne på menyen til venstre.

http://www.av-comparatives.org/comparative...iews/main-tests

Avira finner flest virus, men gir også en del falske alarmer. Jeg installerte i hvert fall Avira etter å ha sett på testresultatene til av-comparatives for en stund siden og er ganske fornøyd.

Endret av FLarsen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...