weebl Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Hei Jeg tenkte bare på å drøfte en tanke jeg har. det har seg slik at jeg henger på en torrentside og der har diverse admins og mods gått sammen og lagd en "CD" hvor de selv covrer diverse kjente låter i mer eller mindre edru tilstand og med sterkt variable men oftest grusomme og morsomme resultater. Så jeg tenkte å lufte ideen her i forumet, kan være det allerede finns noe liknende her i forumet, i såfall si ifra =) -Weebl Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Kan garantere at det aldri vil skje. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Støttes. Kan garantere at det aldri vil skje. Ikke vær en gledesdreper nå da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Liker tanken, få med Dalglish. Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Hadde vært moro, men tviler på at det skjer. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Altså, en CD med b-real, Ueland, Dotten, TSP, Alastor og andre moderatorer og admins.... Fett! Bonustrack skulle selvfølgelig vært Uelandsangen! Lenke til kommentar
weebl Skrevet 9. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2009 Det hadde vært veldig gøyalt. Om det er noen som har bruker på torrentleech så finner de den cden jeg snakker om der under navnet "now thats what i call torrentleech" eventuellt så kan jo vi medlemmene starte å synge inn sanger da, og så kanskje noen mods og andre forumkjendiser også joiner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå