Aapnopp Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Har veldig lyst til å hoppe på en fiskebåt eller no, være ute noen måneder og komme hjem med lomma full av spenn, men jeg har ikke noe utdannelse eller særlig mye båterfaring. Lærte førstehjelp på Elektro og trafikalt grunnkurs, men jeg har ikke noe papirer på det. Hva tror dere? Er det noe håp? Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Det ville ikke overrasket meg om noen tok deg ombord. Jeg vet at en jeg gikk i klasse med på VG1 Elektro gjorde nettopp det du tenker på, og tjente grisemye penger. Det skal dog sies at han har en del fiskere i familien, så han hadde sikkert gode kontakter. Lenke til kommentar
oma123 Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Vet ikke hvordan det er der du bor, men her oppe i nord vet jeg ikke av èn faglært person som har mønstrer på en båt. Selv har jeg hatt flere tilbud.. Hør med folk i det miljøet. Du trenger en helseattest før du begynner, sikkerhetskurset kan du ta 3 eller 6 mnd etterpå. Husker ikke helt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå