Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Heisann Jeg har klart å ødelegge tastaturet på min Sony Ericsson W302, ingen av tastene virker, men det som er rart er at powerknappen fungerer å slå på telefonen med, men ikke noe mer. (Kombinert power-knapp og avbryt-samtale-knapp). Anywho tingen er den at jeg gjerne skulle fått ut kontaktene jeg har lagret på telefonen. Er dette mulig? Freebird!.. Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Heisann Jeg har klart å ødelegge tastaturet på min Sony Ericsson W302, ingen av tastene virker, men det som er rart er at powerknappen fungerer å slå på telefonen med, men ikke noe mer. (Kombinert power-knapp og avbryt-samtale-knapp). Anywho tingen er den at jeg gjerne skulle fått ut kontaktene jeg har lagret på telefonen. Er dette mulig? Freebird!.. mulig ja. koble den til en data og installer sony ericsson ps suite. . derfra kan du ta ut biler musikk kontakter og andre filer, Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Men, det fortutsetter at man har mulighet til å velge "Telefonmodus" på telefonen, noe som jeg da ikke har ettersom at tastaturet ikke virker.. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Serviceverksted pleier å ta backup av kontakter for ca 360 kr. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 (endret) Ja, jeg får vel neste bare bite i det sure eplet og punge ut.. Jaja.. Endret 10. juli 2009 av Slettet+oiasdf79 Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 finnes da programmer hvor du ikke trenger det ? myphoneExplorer eller noe. . den kobler seg til Pc'n, men om den skal funke med SE PC suite må du velge telefon modus. TROR JEG... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Ved bruk av MyPhoneExplorer får jeg "Feil - Telefonen kunne ikke identifiseres"... Lenke til kommentar
1814_ Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 finnes da programmer hvor du ikke trenger det ? myphoneExplorer eller noe. . den kobler seg til Pc'n, men om den skal funke med SE PC suite må du velge telefon modus. TROR JEG... ja, det skal finnes programmer. Dog jeg er på utgikk :-| har akkurat samme problem som trådstarter. Lenke til kommentar
1814_ Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 (endret) finnes da programmer hvor du ikke trenger det ? myphoneExplorer eller noe. . den kobler seg til Pc'n, men om den skal funke med SE PC suite må du velge telefon modus. TROR JEG... virker ikke som om dette funker Error code: c0 - Bad request - server couldnt understand requesr. Hva skal det bety? Endret 15. mars 2010 av mobilbruk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå