jeeee Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Skal flytte til Oslo, men bør/må først ha en jobb klar, så jeg ikke blir boende i lengre tid uten inntekt, for da må jeg bare flytte hjem igjen. Kunne jo søkt på ledige stillinger, men blir litt vanskelig å få jobben når jeg ikke kan dra på intervjuene, i og med at jeg bor såppas langt unna nå. Så hvordan fikse jobb i forkant? Lenke til kommentar
V_B Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Ring og kontakt firmaene som er aktuelle. Du trenger jo ikke sikte på stjernene med det første og kan jo starte med relativt lave krav til jobb intil du har bosatt deg og ting har kommet litt på plass Lenke til kommentar
jeeee Skrevet 9. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2009 Tenker på noen ala butikkjobb. Men problemet blir vel at så mange søker på stillingene der, eller sender åpen søknad så da har jeg et minus som ikke kan komme til intervju, så da får sikkert ikke jeg jobben når de har så mange andre å velge i. Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 du for vertfall ingen jobb om du ikke prøver, send ut mange søknadder og ta ting som det kommer, eventuelt legg ut annonser i en avis og si at du tar alt av jobber som trengs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå