jeeee Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Skal søke på en jobb som rydde og garderobevakt på et utested. Hva bør jeg skrive da? Og hvorfor akkurat jeg er rett person til dette? trenger tips ; ) Lenke til kommentar
Grand Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 At du er nøye, du slurver ikke med arbeidet ditt. Møter opp til jobb og er hyggelig. Det jeg kom på i farta. Lenke til kommentar
doogy93 Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Svær kar som kan gjøre mye, stjeler sjelden, liker alkohol:) Neida, tenk selv, hvorfor akkurat den jobben? Fordi du liker å jobbe i et miljø hvor du treffer nye mennesker, du liker at det skjer ting rundt deg. Du er pliktoppfyllende og ryddig. Du har plettfri vandel og gode referanser. Dette var kun ting jeg tok fra løse luften, er ikke midt beste felt Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Jeg fikk jobb som rydder/garderobevakt etter at jeg sa jeg likte orden og var god til å hanskes med fulle folk. Nei, men seriøst. Folk i utelivsbransjen er nok stort sett ute etter ansvarsfulle, ryddige og utadvente og sosiale mennesker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå