Mollenpriz Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Hei! I det siste har 10-22mm'eren min begynt å rote forferdelig med fokus- noe som er utrolig irriterende. Gorpium. har prøvd objektivet og hans erfaringer er likedan. Det jeg lurer på nå er hva jeg skal gjøre. - Objektivet er kjøpt i USA. - Det er over ett år gammelt. (Dette har vel innvirkning om hvor mye jeg må betale til Canon Norge ved evnt reperasjon?) - Er det noen 10-22-eiere som har hatt lignende problem? - Hvor kan jeg få fikset dette til billigst mulig penge? På forhånd takk Mollenpriz. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Den feilfokuserer veldig. Enormt plagsomt. Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Håper ikke dette er noe som er standar plager for 10-22mm, for jeg kjøpte mitt fra USA for 1 år siden selv... Har ikke merket noe, men skal være på vakt nestegang jeg leker... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Håper ikke dette er noe som er standar plager for 10-22mm, for jeg kjøpte mitt fra USA for 1 år siden selv... Har ikke merket noe, men skal være på vakt nestegang jeg leker... Tror ikke det - min oppfører seg utmerket. Tom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå