Gå til innhold

Ny telefon til under 1500,-

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg trenger snart en ny mobiltelefon, og jeg har følgende krav:

- minimum 1.3 Mpx kamera

- blåtann

- USB-overføring

- minimum 3 dagers batteritid med rimelig normal bruk

- rask respons

- enkle/raske menyer

Det hadde også vært fint om telefonen hadde fullt tastatur og mulighet til å koble seg til trådløst nett, men så vidt jeg har sett, må man litt opp i pris for å få slikt.

Jeg har hørt en del negativt om LG, og derfor er jeg skeptisk til akkurat LG, men ellers har ikke merket noe å si.

Er det noen som vet om modeller som kan passe?

Svar mottas med takk! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for svar. Her er litt mer om mine tanker rundt en ny telefon:

Jeg har ikke behov for en av de nyeste modellene på markedet. Grunnen til at jeg bytter telefon er fordi min Samsung D500E begynner å svikte. For eksempel synes jeg D500E er en grei telefon, men den kan ha litt tungvinte menyer enkelte steder, og jeg skulle gjerne hatt muligheten til å kommunisere med PC-en via USB-kabel.

Jeg er altså ikke veldig kresen. Fullt tastatur og wi-fi hadde vært praktisk, men er langt fra et krav. Jeg velger heller en vesentlig lavere pris fremfor fullt tastatur og/eller wi-fi.

Og naturligvis: telefonen bør være så billig som mulig, så lenge den oppfyller kravene. ;)

Siden du er på den prisklassen regner jeg med det er med abonnement?

Jeg hadde først og fremst forestilt meg uten abonnement. Jeg har et abonnement fra Tele2, (husker ikke hvilket i farten) så en telefon med Tele2-abonnement kunne dog være aktuelt.

Nokia E51 vet jeg har falt en del i pris.

Den har Wifi, mailstøtte, rask sw, 2 mp kamera, bra batteri

Et raskt overblikk sa at den ikke hadde falt nok i pris ennå, dessverre.

Lenke til kommentar

All den tid den eneste fulltastaturtelefonen i din prisklasse (KS360) er en LG og den billigste Wi-Fi telefonen (E51) er for dyr blir nok disse egenskapene ikke bare "ikke nødvendig", men også helt umulig. Senere i høst kommer Nokia 5730 som virker å ha alt du er ute etter, men den vil nok koste rundt +/- 2500,- ved lansering.

Endret av qwert
Lenke til kommentar
Siden du "har" Tele2 . Finn ut hvilket abn type du har og tegn en ny binding på 12mnd davel. Så kvalifiserer du til å kjøpe en ny "billig" subsidiert telefon.

https://shop.tele2.no/

Jeg har naturligvis tatt en titt på de telefonene som Tele2 har tilbud på. Grunnen til at jeg spør her, er for å finne ut om det er andre modeller som passer mine krav bedre enn de som finnes hos Tele2.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...