voffen Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Svigers har nettopp kjøpt en Nuvi 200 og jeg registrert den på siden til Garmin. Så der at det var mulig å laste ned gratis kartoppgradering og lastet disse ned. Når jeg trykker på "kjør" kommer det opp et "extracting" vindu men det skjer ikke noe... Står fortsatt på 0% etter 15-20 minutter... Tar det laaaang tid å pakke ut filene, eller er noe feil? Lenke til kommentar
doogy93 Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Det går ikke så tregt normalt, nei. Noe er nok galt. Hva som er galt kan ikke jeg svare på desverre, prøv å les litt rundt på internett. Lenke til kommentar
voffen Skrevet 9. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2009 Ser at flere skriver at det ikke er nok plass på Nuvi 200 til å oppdatere til "Garmin_rmu_cneunt2010"... Hvorfor opplyser Garmin om at dette er kartoppdateringen for denne versjonen av Nuvi?? Noen som har oppdatert til dette kartet? Lenke til kommentar
doogy93 Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Ser at flere skriver at det ikke er nok plass på Nuvi 200 til å oppdatere til "Garmin_rmu_cneunt2010"... Hvorfor opplyser Garmin om at dette er kartoppdateringen for denne versjonen av Nuvi?? Noen som har oppdatert til dette kartet? Det med plass kan kanskje avhenge av hvilken region du har kjøpt Nuvi-en i. Vet ikke hvilket og hvor stort kart du har, men om du har mindre kart innstallert, som tar mindre plass vil det bli mer plass til oppdateringen. Dette vil ikke være tilfelle om oppdateringen kun er til et spesifikt kart, som for eksempel Europa kart. Lenke til kommentar
voffen Skrevet 9. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2009 Er nordisk kart (internminne på 1GB) på denne versjonen og oppdateringsfila er på 2GB. Et tips er visst å slette lyd og tekst filer for språk som ikke blir brukt... Kan problemet med at filene ikke vil "extrakte" være plassmangel? Skulle tro at utpakkingen ville starte og når det ble lite plass ville det komme opp en feilmelding? Nå står den bare på 0% og HD på PC'n jobber ikke... Lenke til kommentar
doogy93 Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Merkelig. Ville trolig kommet opp feilmelding, ikke vet jeg hva feilen kan være. Desverre. Lenke til kommentar
voffen Skrevet 9. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2009 Case closed! Nuvi 200 levert tilbake! Expert kontaktet Garmin og fikk beskjed om at det ikke går å oppgradere denne med nye kart... Fikk Nuvi 205 (og 4GB SD kort) i stedet og der er nå nye kart installert! Er nok en grunn til at ALLE skal selge ut sine Nuvi 200 til "sommerpris"!! Shame on you!! Lenke til kommentar
nestenfjell Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Att nuvi 200 ikke skal kunne oppgraderes er ikke riktig. Eg har oppgradert min nuvi 200 til kartversjon 2010 som er det nyeste. Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Att nuvi 200 ikke skal kunne oppgraderes er ikke riktig. Eg har oppgradert min nuvi 200 til kartversjon 2010 som er det nyeste. Samme her, oppdatert uten problemer. Oppdaterte hardwareversjon først, men tror ikke det er nødvendig rekkefølge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå