ftbllftbll Skrevet 8. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2009 Ja hvor selger de(oslo) og hvilke merker fører fete og fine rugbys? Jack Wills er et merke som lager fine, ellers har vi alltid polo og gant... F eks denne: http://www.jackwills.com/Store/ProductDeta...ctname=JACKROYD RUGBY&Gender=10 Takk for svar! Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 9. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2009 Ralph Lauren... Lenke til kommentar
ftbllftbll Skrevet 9. juli 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. juli 2009 Ralph Lauren... det er jo nevnte polo da. vet det funker, men lurte på om noen visste om noen andre merker......... Lenke til kommentar
Hamar17 Skrevet 9. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2009 Hvorfor vil du ha en "rugby" ? Lenke til kommentar
-edvard- Skrevet 9. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2009 (endret) Wild guess; fordi han synes det er fint, og at det er behagelig å gå med Dra på 4Men hvis det er noen i nærheten av der du bor, de pleier å ha en del. Eller på Steen & Strøm. Hvis du ikke finner noen der, tror jeg du bare kan gi opp Endret 9. juli 2009 av -edvard- Lenke til kommentar
Hamar17 Skrevet 9. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2009 Wild guess; fordi han synes det er fint, og at det er behagelig å gå med Men det er jo så.. stygt. Finner ikke noe annet ord. Lenke til kommentar
-edvard- Skrevet 9. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2009 Hehe Hver sin smak osv. osv. osv. Men jeg skjønner uansett ikke hvordan du kan synes at en genser som denne er så ille Lenke til kommentar
fkm Skrevet 9. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2009 Skjønner ikke jeg heller. En rugbytrøye er jo et forholdsvis nøytralt plagg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå