AMPFILER Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 halla folks! Jeg har bestilt Asus a7 ett eller annet.. (husker ikke helt) DELUXE. jeg lurer på om det gamle Creative SB128 kort er like bra eller bedere siden det ikke er på hovedkortet? Noen Erfaringer? Takker på forhånd! Edit : emne feilt Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Du bør bruke emnefeltet bedre! Det går vel å an å skrive et spørsmål om Asus.... vel? Er veldig kjekt for oss andre på forumet når det kommer opp poster som dette. Not! Lenke til kommentar
AMPFILER Skrevet 10. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2003 Du bør bruke emnefeltet bedre! Det går vel å an å skrive et spørsmål om Asus.... vel? Er veldig kjekt for oss andre på forumet når det kommer opp poster som dette. Not! Sorry har fiksa det nå. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 For å svare: Kortet som sitter integrert i Asus A7N8X, er et Nvidia soundstorm-kort, og er langt bedre enn dit SB128 Lenke til kommentar
artoffiction Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Hvis du tenker på a7n8x, så er onboard lydkortet helt topp. Har ikke prøvd det kortet du har men jeg er kjempefornøyd, solgte mitt hercules gamessurround fortissimo 7.1 da jeg fikk dette HK'et Lenke til kommentar
AMPFILER Skrevet 10. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2003 oki takker for svar. da selger jeg mitt gamle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå