Thrinduil Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 (endret) Ja, som tittelen på tråden nevner. Har fått meg ny telefon og ett nytt abonnement, men SIM-kortregistrering mislykkes når jeg skrur på telefonen og har tastet inn PIN-koden. Får heller da heller ikke ringt eller sendt SMS med telefonen. Har fått Djuice zero, skiftet fra Djuice kontantkort. Andre kan heller ikke ringe til meg, de får oppgitt at nummeret mitt ikke er i bruk - enda nummeret står på gulesider fortsatt med mitt navn på. Er det noen som vet hva dette kan skyldes? Eller er det bare så enkelt som at skiftningen til abonnement ikke er blitt registrert hos Telenor enda og at det derfor ikke fungerer? Endret 8. juli 2009 av Thrinduil Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Dersom du har fått nytt sim-kort kan det hende at dette ikkje vert aktivert før ein gitt dato. Fungerer det gamle sim-kortet i telefonen? Elles kan det vere ein god idé å ringe kundesørvis på 09000 og forklare problemet. Lenke til kommentar
Thrinduil Skrevet 8. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2009 Det er det samme SIM-kortet som jeg alltid har hatt. Mobilen var ferdig ladet etter stengetid nemlig. Lenke til kommentar
Bretteville Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Høres ut som en feil som har oppstått i forbindelse med endringen i abonnementet. Hvis du ringer Telenor så klarer de nok å løse problemet ganske raskt. Lenke til kommentar
Thrinduil Skrevet 8. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2009 Okey. Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå