cola01 Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Trenger hjelp til no problemer med skoledataen... skolen har tatt på en sprerre sånn at jeg ikke kan laste ned noe f.eks : MSN, vlc media player osv... noen tips takkertakker^^ Lenke til kommentar
hean Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 (endret) MSN i nettleseren: http://itpro.no/art/5964.html Ellers kan du jo laste det ned en annen plass og laste det over på en minnepinne. Endret 8. juli 2009 av Nasciboy Lenke til kommentar
cola01 Skrevet 8. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2009 MSN i nettleseren: http://itpro.no/art/5964.html Ellers kan du jo laste det ned en annen plass og laste det over på en minnepinne. tror ikke du helt skjønner.... en skalks hack mener jeg... sånn at jeg hacker sperra Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 (endret) sperren er der vell generelt av en grunn siterer stickyen på windows delen, orginalt rettet mot ta over admin kontoen men mener den er like relevant her. Vennligst respekter de som låner deg maskinen og ikke bruk forumet til å "hacke" deg inn på maskinen. I tilleg skaper dette hodebry for de som jobber med it og må rydde opp i maskinen når du kræsjer den. Endret 8. juli 2009 av cruzader Lenke til kommentar
cola01 Skrevet 8. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2009 sperren er der vell generelt av en grunn lasta ned for mye... også er de folkan på skolen for jævelige... Lenke til kommentar
hean Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 tror ikke du helt skjønner....en skalks hack mener jeg... sånn at jeg hacker sperra Det er vel egentlig ikke lov og hjelper jeg deg med det bryter jeg nok forumreglene Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 sperren er der vell generelt av en grunn lasta ned for mye... også er de folkan på skolen for jævelige... det er nok ikke for at de vil være jævlige de gjør det, men som du sa du laste ned formye. reinstallere ørten maskiner dagen fordi elever ikke klarer bruke de som avtalt er en lite verdsatt ekstraoppgave utover alt annet som skal gjøres. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 jeg anser denne tråden for å være i strid med føringene for forumet og av denne grunn stenges tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg