Bad_Slayer1 Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Det har seg sånn at jeg driver og prøve å koble PC'en til TV'en. Jeg fikk det ikke til, og så fant jeg en plass der jeg visstnok kunne skifte over skjermen til TV'en. Jeg prøvde dette, og det var da det hele skjedde. Dataen gikk inn i et rart modus, jeg ser bare bakgrunnen,og jeg kan kun høyreklikke slik at menyen kommer opp, men når jeg prøver å trykke på noe så virker det ikke. Hva kan jeg gjøre? Lenke til kommentar
Bad_Slayer1 Skrevet 8. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2009 Restarte pcen? Lol, det har jeg gjort MANGE ganger. Den går ikke ut av moduset.. :S Det er ikke noe jeg kan gjøre når PC'en starter da? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Koble fra tv kabelen, deretter restarte? xD Lenke til kommentar
Bad_Slayer1 Skrevet 8. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2009 Koble fra tv kabelen, deretter restarte? xD G¨år heller ikke MANN JEG MÅ FÅ FIKSET DET FFS Lenke til kommentar
TMB Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 HAr du prøvd systemgjenoppretting? Lenke til kommentar
ask99 Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Du kjører dualview,med den andre skjermen som primærskjerm,når du høyre klikker,og velger noe i menyen,vil det komme opp på den andre skjermen. Fikk du ikke liv i den andre skjermen,hvis ikke så kan du høyre klikke og velge kontrollpanel til skjermkort,og bruke musa til fisketur(se om du får tak i kontrollpanel på den skjermen du ikke ser). Trur ikke systemgjenoppretting hjelper,men er ikke sikker. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 E for trøtt til å svare skikkelig men du må endre oppløysninga og stille inn hvilken skjerm du skal bruke ved å høyreklikke på skrivebordet og velge egenskaper eller noe sånt. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Virker som du har satt TVen din primærskjem, og da får du ikke ikonene på PCskjermen, og alle menyer og sånt dukker opp på TVen. Du bør slå på TVen og sette tilbake PCskjermen til prmærskjerm der. Om du rebooter utne å ha TVen tilkoblet bør det ogås gå tilbake tror jeg. -Stigma Lenke til kommentar
SmS_ Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 (endret) Laptop: Bruk FN-knappen og prøv deg frem med de små ikonene på F-tastene? Stasjonær: Starte i sikkerhetsmodus og deretter skifte på instillingene (Hvis det går)? Når du rebooter uten TVen tilkoblet så skal den somregel resette seg til vanlige instillinger. edit; Koble til TVen og skift instillinger fra den ? Endret 9. juli 2009 av SmS_ Lenke til kommentar
Bad_Slayer1 Skrevet 9. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2009 Laptop:Bruk FN-knappen og prøv deg frem med de små ikonene på F-tastene? Stasjonær: Starte i sikkerhetsmodus og deretter skifte på instillingene (Hvis det går)? Når du rebooter uten TVen tilkoblet så skal den somregel resette seg til vanlige instillinger. edit; Koble til TVen og skift instillinger fra den ? Jeg resetta hele PC'en, så nå er det greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå